Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (cz.9) | Zaton Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

19. Kuszący interes

Zleceniodawca: Owl, po ukończeniu zadania 10

Lokalizacja startowa: punkt 11 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 11 na mapie Zaton, punkt 11 i 17 na mapie Jupiter

Opis ukończenia questu:

Musimy odnaleźć 3 detektory typu Weles. Pierwszy z nich powinniśmy otrzymać po ukończeniu zadania 9 (Legowisko Pijawek). Drugi znajdziemy w kabinie koparki (screen) na terenie Kopaczi w sektorze Jupiter (punkt 11). Trzeci możemy dostać od Hermanna w zamian za wykonanie zadania 14 (Badania nad Anomaliami), ewentualnie możemy poszukać go na własną rękę. Przy odrobinie szczęścia znajdziemy go kiedyś przy jakimś ciele. Jeśli nie chcemy liczyć na fart, powinniśmy uzbierać 100 000 gotówki (np. zbierając artefakty i sprzedając je u Beard'a). Taka kwota odblokuje osiągnięcie dzięki któremu u sprzedawców pojawią się nowe przedmioty, a po pewnym czasie sam Owl (zleceniodawca zadania) zacznie sprzedawać detektory Weles po 2 000 za sztukę.

Z co najmniej trzema detektorami przy sobie, udajemy się do bunkra naukowców w sektorze Jupiter (punkt 17) - Questy (cz.9) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Z co najmniej trzema detektorami przy sobie, udajemy się do bunkra naukowców w sektorze Jupiter (punkt 17). Wewnątrz rozmawiamy z Navokovem (screen) i oddajemy mu urządzenia. Musimy teraz wrócić do Owl'a i zameldować mu o dostarczeniu detektorów. Następnie kładziemy się na 24 godziny i opuszczamy bazę Stalkerów w Zaton. Jak tylko oddalimy się od wraku statku, Owl skontaktuje się z nami przez radio i będziemy mogli do niego wrócić.

1 - Questy (cz.9) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

 

Zostaniemy skierowani do Beard'a, który podaruje nam detektor nowej generacji. Zamieniamy słówko z Owlem i wspominamy, że umowa była inna. Chociaż Owl wspomni jeszcze o Sultanie, powinniśmy zakończyć teraz to zadanie, rozkazując sprzedawcy aby natychmiast wydał nam naszą "działkę" (1 500). Wątek dotyczący Sultana i tak się pojawi.

20. Kompas

Zleceniodawca: Bread, po ukończeniu zadania 19

Lokalizacja startowa: punkt 2 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 26, 10 na mapie

Opis ukończenia questu:

Składamy wizytę Noah (screen). Pamiętamy o ukryciu się za otwieranymi drzwiami. Po krótkiej rozmowie, Stalker podaruje nam artefakt którego poszukuje Bread (jeśli wyjdziemy z jego statku i po kilku sekundach wrócimy, odda nam w ten sam sposób drugą sztukę). Zanim przekażemy zdobycz zleceniodawcy - powinniśmy zapoznać się z uwagą poniżej i ewentualnie - kolejnym zadaniem. Ukończenie tego zadania odblokowuje osiągnięcie dzięki któremu ceny u Owla są dla nas bardziej korzystne.

Uwaga - Jeśli mamy ochotę na kolejne, 21-e zadanie (Ciemne Interesy) - rozmawiamy z Sultanem i to jemu oddajemy artefakt. Miejmy jednak na uwadze, że po jego wykonaniu, Bread nie będzie już chciał nająć nas do poszukiwania jakiegokolwiek artefaktu. W zamian za to będziemy natomiast w stanie ściągać z niego regularnie haracz.

2 - Questy (cz.9) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry