Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (cz.7) | Zaton Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

14. Ogończa 2

Zleceniodawca: od początku gry

Lokalizacja startowa: -

Lokalizacja docelowa: punkt 24 na mapie

Opis ukończenia questu:

W lokalizacji Anomalia Żelazny Las odszukujemy kolejny helikopter. Elektryczne anomalie będą utrudniały nam życie, więc lepiej mieć przy sobie apteczkę. Musimy sprawdzić maszynę, powinniśmy ograbić również okoliczne ciała. Warto posłużyć się w tym miejscu detektorem i odkryć artefakt w anomalii.

Zleceniodawca: automatycznie po ukończeniu zadania 14 - Questy (cz.7) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

15. Mapy Terenu

Zleceniodawca: automatycznie po ukończeniu zadania 14

Lokalizacja startowa: punkt 24 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 25 na mapie

Opis ukończenia questu:

Przeszukanie helikoptera z zadania 14 (Ogończa 2), zaowocuje nowym zadaniem. Musimy oddać znalezione mapy pilotowi (punkt 25 - screen) z bazy Stalkerów. Od tej pory jegomość może doprowadzić nas do kolejnego sektora - Jupiter za 1 000 monet, a nie jak wcześniej - 3 000.

Zleceniodawca: od początku gry - Questy (cz.7) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

16. Ogończa 3

Zleceniodawca: od początku gry

Lokalizacja startowa: -

Lokalizacja docelowa: punkt 26, potem 27 na mapie

Opis ukończenia questu:

Pytamy któregokolwiek ze Stalkerów o to, czy słyszał coś na temat helikopterów, a ten skieruje nas do Noah. W punkcie 26 na mapie stoi jego łódź (screen). Otwierając jej drzwi, powinniśmy się za nimi skryć, ponieważ domownik ostrzela nas zanim będziemy mogli dostać się do wnętrza.

Z Noah rozmawiamy ostrożnie, jeśli nie przedstawimy się jako Stalker, w ogóle nie będzie chciał z nami rozmawiać - Questy (cz.7) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Z Noah rozmawiamy ostrożnie, jeśli nie przedstawimy się jako Stalker, w ogóle nie będzie chciał z nami rozmawiać. Po zapytaniu go o helikopter, zgodzi się pokazać nam drogę do płaskowyżu. Zapisujemy stan gry, oglądamy krótką scenkę, a następnie podążamy zaznaczoną ścieżką (screen) i skaczemy "w przepaść".

Po teleportacji, uważamy żeby nie spaść na poziom niżej - Questy (cz.7) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Po teleportacji, uważamy żeby nie spaść na "poziom" niżej. Możemy zwiedzić kompleks jaskiń, ale natrafimy tylko na humanoidalne skaczące potwory i dwa ciała pilotów. Ostatnie z ciał spoczywa nieopodal maszyny (screen), którą przeszukujemy.

1 - Questy (cz.7) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry