Risen - poradnik do gry

Poradnik do gry Risen to kompletna solucja, opisująca zadania główne i poboczne dostępne dla wszystkich trzech stronnictw, wzbogacona o spis nauczycieli, handlarzy, broni i umiejętności. Całość zaopatrzono w szereg przydatnych map i ilustracji.

24 listopada 2009Autor solucji: Terrag (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360
Risen, będący duchowym spadkobiercą serii Gothic, to jedna z tych gier RPG, które wymagają od gracza naprawdę wiele - Risen - opis przejścia - poradnik do gry

Risen, będący duchowym spadkobiercą serii Gothic, to jedna z tych gier RPG, które wymagają od gracza naprawdę wiele. Właśnie dlatego stworzyliśmy niniejszy poradnik. W jego skład wchodzi kompletna solucja, opisująca wszystkie zadania główne i poboczne wraz z ich rozgałęzieniami i alternatywnymi sposobami zakończenia. Opisano również questy zależne od klasy postaci (Bandyta, Mag, Wojownik Inkwizycji) oraz wszystkie bronie, czary, umiejętności i osiągnięcia. Nie zabrakło też spisu handlarzy i nauczycieli, a całość zaopatrzono w szereg ilustracji oraz przejrzystych map. Tak ułożone kompendium powinno pomóc graczom w cieszeniu się rozgrywką.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis wszystkich misji głównych i pobocznych dostępnych dla każdego z trzech stronnictw (Magowie, Bandyci, Inkwizycja);
  • Zestawienie dostępnych klas postaci, broni, umiejętności, czarów, handlarzy i nauczycieli;
  • Lista wszystkich kamieni teleportacyjnych wraz z ich położeniem;
  • Crafting (gotowanie, alchemia, oprawianie zwierząt, kowalstwo i tworzenie zwojów);
  • Zestaw map opisujących każdy zakątek Farangi.

Risen - poradnik do gry

Poradnik do gry

Risen - opis przejścia - poradnik do gry

Poradnik do gry Risen zawiera szczegółowy opis wszystkich zadań dla każdej z trzech stron po której może opowiedzieć się gracz oraz dokładne mapy okraszone serią oznaczeń, które powinny ułatwić ukończenie bardziej kłopotliwych wyzwań.

Risen - atlas świata - poradnik do gry

Niniejszy atlas stanowi opis świata gry Risen. Znajdują się tu szczegółowe mapy wyspy oraz charakterystyki kamieni teleportacyjnych, roślin, zwierząt i umiejętności, a także opisy parametrów każdej broni, mikstur oraz większości istotnych przedmiotów.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB
Risen - opis przejścia - poradnik do gry
Risen - atlas świata - poradnik do gry

Komentarze do Risen - poradnik do gry:

komentarze czytelników (34)

hemik9  2009-10-18 - 10:33

Właśnie ściągnąłem nowszą wersję poradnika PDF i widzę, że niema w nim tych błędów co na stronie. Jednak przy spisie treści są w rozdziale 2 i 3 jakieś zadania klasowe. W wersji PDF nie ma takiej pozycji. Możliwe, że są opisane, nie mam jednak możliwości porównać z powodu braku dostępu.

wesolo22  2009-10-18 - 23:42

Witam, mam chyba duży problem otwarłem bramę prowadzącą w głąb wulkanu, rozbroiłem pułapkę za pomocą telekinezy wszedłem dalej pozabijałem jaszczury, dalej znalazłem piedestał na którym muszę umiejscowić posążek, ale nigdzie go nie ma i dodam, że dolna część wyczyszczona i mapa znaleziona a inkwizytor Mendoza jak kręcił zwojami na obelisku tak kręci i mogę tylko się uczyć od niego nie mam żadnych innych opcji dialogowych, proszę o pomoc co mam zrobić dalej.

wesolo22  2009-10-22 - 09:59

Problem rozwiązany nie należy rozbrajać pułapki, jeśli inkwizytora nie ma przy pierwszej bramie. Skończyłem grę na poziomie 28 jako mag, szczerze odradzam tą klasę postaci, znacznie ciekawsze jest inwestowanie w wojownika/łowcę.

Ernst69  2009-10-22 - 21:26

Na mapce obozu bandytów jest Rogue i Watchman ale w grze ich nie ma ktoś wie gdzie ich znaleźć?

Szafan  2009-10-30 - 13:57

Jest blad w dziale "Wybor klasy postaci". Wojownik Inkwizycji nie moze nauczyc sie korzystania z Run, jedyna magia to 3 krysztaly magiczne i zwoje.

filip2808  2009-10-30 - 14:40

Śmieszne bo poradnik już istniał dwa tygodnie temu a dopiero teraz jest news na stronie głównej.

ProTyp  2009-10-30 - 19:57

Bo wcześniej nie miał swojej "premiery"... ...

Amo  2009-10-30 - 21:18

Dla tych ,którzy (tak jak ja) skończyli już całość jedną profesją i chcą zagrać jeszcze raz, odkrywając resztę questów etc etc, wyszedł fenomenalny mod, zmieniający porę roku na Farandze na jesień :) ...

Lothers  2009-10-31 - 23:44

@Amo: super tylko byś jeszcze nazwę podał ;) EDIT: znalazłem - Autumn in Risen :D

sztu3  2009-11-01 - 01:36

act 3, jestem w podziemiach i szukam mapy. Ktos wie gdzie ja moge znalezc? (wybilem caly patrol)

Beeennnyyy  2009-11-01 - 09:22

sztu3 -----> uwolnij ogra z wiezienia i idź z nim do chaty, tam gdzie był henry,jasmina i jej wilk, zabijasz patrol i masz mapę. :P

BloodRain  2009-11-02 - 22:09

ej mam pytanie :( poszedlem do bandytow ale teraz kiedy chce wziasc misje "podboj obozu artefaktow" to nie moge :((( wiecie moze dlaczego? i kolejnych dla bandytwo rowniez . wykonalem wszystkie wlasnie do tego bo nie moge go wziasc:((( wiecie moze dlaczego? \

serek18  2009-11-04 - 18:39

Super poradnik. A POWIEDZCIE Co WAS NAJBARDZIEJ WKURZA W risenie? Mnie jaszczuroludzie a właściwie ich ilos mocne ciosy i te ich wkur****ące bloki. NAwet z jednym jest problemjak ty walisz to on tylko blokuje a jak na chwilke sie odslonisz to cie za jednym kombosem rozwali

xSaidx  2009-11-15 - 13:37

witam, mam problem zacząłem walczyć na arenie. Wygrałem z Ricardo, Lorenzo oraz Domingo. Wykonałem misje "Zakazane Zabawy" tj. zabroniłem zakładów craigowi i nie moge z nim wlaczyć o_O ani z Broganem. Co trzeba zrobić aby z nimi walczyć ?

wroniec  2009-11-18 - 17:28

KURWA ... oszusty jedne...zapłacilem 7zł za poradnik który nie działa ??.. nie tak nie bedzie jak kasa sie nie zwroci to bedzie przerabne...

knowing  2009-11-18 - 21:47

nie tak nie bedzie jak kasa sie nie zwroci to bedzie przerabne... ...

lol2pl  2009-12-16 - 18:21

mam problem. jak walcze z tytanem to mnie szybko zagija. nie wyświetla się jego życie . Co robić

land6r  2010-01-03 - 11:25

Walka z Tytanem to typowa zręcznościówka, musisz odbijać jego pociski magiczne tarczą, w momencie gdy przyklęknie, atakuj i tak około 7 razy.

Nekrołuk  2010-03-28 - 22:27

Mam problem z osiągnięciem "przyjaciel ogrów" - za diabli nie moge znależć tego ogra o imieniu Drok. Gdzieś czytałem że jest niewolnikiem Jaszczuroludzi ale niewiem gdzie. Blagam o pomoc bo dostaje już białej gorączki

woźny1818  2014-10-23 - 19:02

O co chodzi z próbą Pallasa bo tylko on już został i nie chce ze mną rozmawiać? Jak ją przejść? Z góry dziękuję za odpowiedzi.