Resident Evil 5 - PS3 - poradnik do gry

Poradnik do gry „Resident Evil 5” zawiera opis przejścia głównego scenariusza, lokalizację 30 ukrytych emblematów, a także wszystkie rzeczy jakie można odblokować bez używania tzw. Exchange Points.

18 kwietnia 2009Autor solucji: Mikas (gry-online.pl) - dotyczy wersji PS3
Witam w poradniku do gry Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - PS3 - poradnik do gry

Witam w poradniku do gry Resident Evil 5. Nowa część jest krótsza od poprzedniej, ale oferuje tryby single oraz multiplayer, a także opcję Mercanaries oraz dodatki, oblokowywane podczas kolejnych rozgrywek. W tekście uwzględniłem opis przejścia głównego scenariusza, lokalizację 30 ukrytych emblematów, a także wszystkie rzeczy jakie można odblokować bez używania tzw. Exchange Points.

Mikołaj „Mikas” Królewski

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Resident Evil 5 - PS3 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 18 kwietnia 2009.

komentarze czytelników

SebaNet  2009-04-01 - 20:56

Najlepszym sposobem na Bossów jest Rocket Launcher przeważnie wystarczą 1-2 strzały

maxfenix  2009-04-02 - 09:55

Taaaa..., ciekawe co o tym myśli kolega Prisonbull? On zaczyna grę od poziomu "Veteran".

Dziobi2000  2009-04-06 - 14:32

Ja skatowałem re5 na wszystkich 4 trybach trudnosci, gra fajna ale banalnie łatwa od poprzedników. Został mi jeden achievment do wykonania, jak ktos wie jak szybko zaliczyc "Build A Certain Level of Trust" (x360) niech da znać na pw.

Prisonbull  2009-04-06 - 17:53

Jeszcze cię to boli? Oj jeśli poczułeś się gorszy to przepraszam... ...

snah  2009-04-06 - 17:56

Who Do You Trust? Build up a certain level of trust with your partner. 30 Punktów ...

Elrey  2009-04-06 - 21:21

jedyne czego brakuje w tym poradniku to lista i opis osiągnięć/trofeów(X360/PS3)

maxfenix  2009-04-07 - 08:40

Prisonbull - ja cię podziwiam. To tak na marginesie. Ta gra robi się nudna mniej więcej od 5 rozdziału. Zmęczyłem ją do końca (samo zakończenie zapożyczone ze znakomitego "Condemned 2") i z ulgą zabrałem się za "F.E.A.R.2".

Prisonbull  2009-04-07 - 15:45

No bo widzisz... grałeś z nastawieniem na horror. Niestety z horrorem to nie ma wiele wspólnego. W tym aspekcie również ta gra mnie zawiodła, ale reszta w pełni zadowalająca :) Dobrych TPP nigdy za wiele, a na ten czekałem cztery lata i na pewno jeszcze przez długi czas będę grał na MP :)

STypoL9  2009-04-07 - 19:22

RE 5 miażdży! Jestem dopiero w 2-2, ale jest fajnie. Z bratem przechodzimy. W 4 grałem na PS2 i była jakby lepsza, ale wiadomo, cała ta nowa generacja psuje gry. :D

maxfenix  2009-04-08 - 14:49

Potem już będzie coraz mniej fajnie. No chyba, że jesteś bezkrytycznym maniakiem serii RE. W takim przypadku - przepraszam.

Dziobi2000  2009-04-08 - 17:04

Próbuje i próbuje ale wpaść te osiągnięcie nie chce, próbuje ciągle na rozdziale 1-2 z tą elektrowienką. Lecz zauważyłem gdy Sheva mnie uleczy, nie wciskam niczego, a Chris i tak sam dziękuje. Może to tego wina?

Misiek166  2009-04-13 - 23:06

Nawet dobry poradnik. Dzięki niemu udało się łatwiej przejśc calą gre. Dzięki Mikas.

Lalus30  2009-04-14 - 14:12

witam w tym poradniku jest mały błąd jezeli chodzi o BSAA Emblem numer 20 i 21 autor podaje te samo miejsce w tym przypadku:)

microsoft1996  2009-04-24 - 16:19

Mam takie pytanie w ostatecznej walce bossem trzeba wskoczyć na głaz który się przewróci?

golblat  2009-05-30 - 19:09

jak zdobyc bsaa emblem 17 i 30

yazz_aka_maish  2010-02-09 - 17:28

Beznadziejny opis ostatniej walki, stracilem blisko godzine probujac postepowac wedle poradnika i okazalo sie, ze trzeba to zrobic w inny sposob. Dobrze, ze wszedlem na inna strone i sie o tym dowiedzialem, bo obwinialbym wylacznie siebie o brak zdolnosci manualnych. Jesli juz kazecie sobie za cos placic niech to bedzie wykonane porzadnie.

hryczku69  2010-06-29 - 22:19

JA NP MAM PROBLEM ZE ZLOKALIZOWANIEM EMBLEMATOW a te zdjecia wcale mi nie pomagaja

Adi956  2013-12-24 - 13:54

w liście skarbów brakuje: Topaz (oval)-2,000