Resident Evil 5 - PS3 - poradnik do gry

Resident Evil 5 - PS3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Resident Evil 5 - PS3 - poradnik do gry

Resident Evil 5 - PS3 - poradnik do gry

Witam w poradniku do gry Resident Evil 5. Nowa część jest krótsza od poprzedniej, ale oferuje tryby single oraz multiplayer, a także opcję Mercanaries oraz dodatki, oblokowywane podczas kolejnych rozgrywek. W tekście uwzględniłem opis przejścia głównego scenariusza, lokalizację 30 ukrytych emblematów, a także wszystkie rzeczy jakie można odblokować bez używania tzw. Exchange Points.

Mikołaj "Mikas" Królewski

Informacje o Resident Evil 5 - PS3 - poradnik do gry

Autor : Mikołaj Mikas Królewski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 33, ilustracje: 406 .

Popularne strony w Resident Evil 5 - PS3 - poradnik do gry

Resident Evil 5 - screen - 2009-09-14 - 163803Resident Evil 5 - screen - 2009-09-14 - 163802Resident Evil 5 - screen - 2009-09-14 - 163801Resident Evil 5 - screen - 2009-09-14 - 163800Resident Evil 5 - screen - 2009-09-14 - 163799Resident Evil 5 - screen - 2009-09-14 - 163798Resident Evil 5 - screen - 2009-09-14 - 163797Resident Evil 5 - screen - 2009-09-14 - 163796Resident Evil 5 - screen - 2009-09-14 - 163795

01.04.2009 20:56
SebaNet
0
Pretorianin

Najlepszym sposobem na Bossów jest Rocket Launcher przeważnie wystarczą 1-2 strzały

02.04.2009 09:55
odpowiedz
maxfenix
75
Son Of Czechu

Taaaa..., ciekawe co o tym myśli kolega Prisonbull? On zaczyna grę od poziomu "Veteran".

06.04.2009 14:32
odpowiedz
Dziobi2000
2
Junior

Ja skatowałem re5 na wszystkich 4 trybach trudnosci, gra fajna ale banalnie łatwa od poprzedników. Został mi jeden achievment do wykonania, jak ktos wie jak szybko zaliczyc "Build A Certain Level of Trust" (x360) niech da znać na pw.

06.04.2009 17:53
odpowiedz
Prisonbull
18
Konsul

Jeszcze cię to boli? Oj jeśli poczułeś się gorszy to przepraszam...

Dziobi2000 - dajesz partnerce dużo ziółek i dajesz się ranić. Jak będzie ci je dawać wciskaj B (X360) lub kółko (Ps3)

06.04.2009 17:56
odpowiedz
snah
17
Ninja Master

Who Do You Trust?
Build up a certain level of trust with your partner.
30 Punktów

Najłatwiej Osiągnięcie zrobić wgrywając grę i dając Shevie dużo leczniczych miksturek. Następnie
pozwalamy ranić się przeciwnikom tak, by Sheva mogła nas często leczyć. Po każdym „zabiegu” leczenia wciskamy przycisk B, by jej podziękować. Po kilkunastu takich próbach Osiągnięcie powinno wpaść.

Dziobi2000 -> o to ci chodziło...??

06.04.2009 21:21
odpowiedz
Elrey
36
Centurion

jedyne czego brakuje w tym poradniku to lista i opis osiągnięć/trofeów(X360/PS3)

07.04.2009 08:40
odpowiedz
maxfenix
75
Son Of Czechu

Prisonbull - ja cię podziwiam. To tak na marginesie.
Ta gra robi się nudna mniej więcej od 5 rozdziału. Zmęczyłem ją do końca (samo zakończenie zapożyczone ze znakomitego "Condemned 2") i z ulgą zabrałem się za "F.E.A.R.2".

07.04.2009 15:45
odpowiedz
Prisonbull
18
Konsul

No bo widzisz... grałeś z nastawieniem na horror. Niestety z horrorem to nie ma wiele wspólnego. W tym aspekcie również ta gra mnie zawiodła, ale reszta w pełni zadowalająca :)
Dobrych TPP nigdy za wiele, a na ten czekałem cztery lata i na pewno jeszcze przez długi czas będę grał na MP :)

07.04.2009 19:22
odpowiedz
STypoL9
64
THRASH TILL DEATH

RE 5 miażdży! Jestem dopiero w 2-2, ale jest fajnie. Z bratem przechodzimy. W 4 grałem na PS2 i była jakby lepsza, ale wiadomo, cała ta nowa generacja psuje gry. :D

08.04.2009 14:49
odpowiedz
maxfenix
75
Son Of Czechu

Potem już będzie coraz mniej fajnie. No chyba, że jesteś bezkrytycznym maniakiem serii RE. W takim przypadku - przepraszam.

08.04.2009 17:04
odpowiedz
Dziobi2000
2
Junior

Próbuje i próbuje ale wpaść te osiągnięcie nie chce, próbuje ciągle na rozdziale 1-2 z tą elektrowienką. Lecz zauważyłem gdy Sheva mnie uleczy, nie wciskam niczego, a Chris i tak sam dziękuje. Może to tego wina?

13.04.2009 23:06
odpowiedz
Misiek166
22
Chorąży

Nawet dobry poradnik. Dzięki niemu udało się łatwiej przejśc calą gre. Dzięki Mikas.

14.04.2009 14:12
odpowiedz
Lalus30
1
Junior

witam w tym poradniku jest mały błąd jezeli chodzi o BSAA Emblem numer 20 i 21 autor podaje te samo miejsce w tym przypadku:)

24.04.2009 16:19
odpowiedz
microsoft1996
1
Junior

Mam takie pytanie w ostatecznej walce bossem trzeba wskoczyć na głaz który się przewróci?

30.05.2009 19:09
odpowiedz
golblat
1
Junior

jak zdobyc bsaa emblem 17 i 30

09.02.2010 17:28
odpowiedz
yazz_aka_maish
117
Legend

Beznadziejny opis ostatniej walki, stracilem blisko godzine probujac postepowac wedle poradnika i okazalo sie, ze trzeba to zrobic w inny sposob. Dobrze, ze wszedlem na inna strone i sie o tym dowiedzialem, bo obwinialbym wylacznie siebie o brak zdolnosci manualnych. Jesli juz kazecie sobie za cos placic niech to bedzie wykonane porzadnie.

29.06.2010 22:19
odpowiedz
hryczku69
2
Junior

JA NP MAM PROBLEM ZE ZLOKALIZOWANIEM EMBLEMATOW
a te zdjecia wcale mi nie pomagaja

24.12.2013 13:54
odpowiedz
Adi956
3
Junior

w liście skarbów brakuje: Topaz (oval)-2,000

27.09.2014 15:09
odpowiedz
krzaczor1973
1
Junior

kto wie jak przejsc chapter 6.6

27.09.2014 15:57
odpowiedz
Mercury_99
10
Generał

Jakiś filmik na YouTube obejrzyj, jak ktoś przechodzi ten poziom.