Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 5 - poradnik do gry

Resident Evil 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 poradnik Resident Evil 5

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Bridge Deck (6-3)

Zaczynamy w miejscu, w którym walczyliśmy z bossem. Wracamy do pokoju kontrolnego i wchodzimy do windy. Zjeżdżamy na dół.

1 - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Musimy dostać się na drugi koniec lokacji - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Musimy dostać się na drugi koniec lokacji. Jest ona bardzo długa i roi się w niej od przeciwników. Zaraz po wejściu do niej, wyciągamy snajperkę i zdejmuje widocznych maijinów. Spadamy na dół, wchodzimy po drabinie i dochodzimy do mechanizmu. Otworzy on nam dalszą drogę. Musimy jednak poczekać, aż podniesie się krata.

2 - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Idąc na północ, pokonujemy kolejnych przeciwników - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Idąc na północ, pokonujemy kolejnych przeciwników. Na końcu, ciągniemy razem z partnerem z dźwignie.

3 - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Tak jak poprzednio, drzwi i krata otwierają się dłuższą chwilę, amy musimy pozbyć się kolejnych przeciwników, w tym dwóch owadów (zostawią po sobie Power Stone) - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Tak jak poprzednio, drzwi i krata otwierają się dłuższą chwilę, amy musimy pozbyć się kolejnych przeciwników, w tym dwóch owadów (zostawią po sobie Power Stone). Idąc dalej, natkniemy się na zamknięte drzwi. Potrzebujemy dwóch kart . Mają je przy sobie maijini, wyposażeni w ciężkie karabiny maszynowe.

4 - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Przechodzimy przez drzwi i przystępujemy do walki z Weskerem - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Przechodzimy przez drzwi i przystępujemy do walki z Weskerem. Tak jak poprzednio, nie strzelamy do niego z naszej broni. Biegamy po kwadratowej lokacji, w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara i korzystamy z dźwigni. Światło zgaśnie, a Albert nie będzie nas widział. Koło jednego z mechanizmów, znajduje się Rocket Launcher. Niszczymy szybę i każemy partnerowi ją zabrać.

5 - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Sheva wystrzeli w stronę Weskera, a my musimy jak najszybciej strzelić w trzymaną przez niego rakietę - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Sheva wystrzeli w stronę Weskera, a my musimy jak najszybciej strzelić w trzymaną przez niego rakietę. Gdy wybuchnie, boss będzie na chwilę bezbronny. Musimy wtedy do niego podbiec i wstrzyknąć mu wirusa. Pierwsza próba bedzie nie udana, dlatego biegniemy do dźwigni, znajdującej się na godzinie 7. Obok niej, w skrzyni, znajdziemy rakietę. Ładujemy wyrzutnię, trzymaną przez partnera i powtarzamy cały proces. Po drugiej eksplozji, będziemy mogli wykonać zastrzyk.

6 - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
To jeszcze nie koniec - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

To jeszcze nie koniec. W samolocie czeka nas seria Quick Time Events, a ostateczne starcie, rozegra się wewnątrz wulkanu. Na samym początku, uciekamy przez Weskerem. Gdy spadniemy, skaczemy nad lawą i biegniemy prosto, aż dojdziemy do ogromnego głazu, który musimy wrzucić do lawy.

7 - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Gdy to zrobimy, przystępujemy do walki z bossem - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Gdy to zrobimy, przystępujemy do walki z bossem. Nie możemy się do niego zbliżyć, gdyż natychmiast wylądujemy w lawie. Albert najpierw zainteresuje się Shevą. Ostrzeliwujemy go, dopóki partnerka do nas nie dołączy. Wtedy przystępujemy do ostatniej fazy starcia (checkpoint). Jego jedyny słaby punkt, umieszczony jest na jego klatce piersiowej. Po 8-10 celnych strzałach z magnum lub granatnika, Wesker się "otworzy". Mu musimy do niego podbiec i wykonać Quick Time Event.

8 - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Kolejny czeka nas na pokładzie helikoptera - Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Kolejny czeka nas na pokładzie helikoptera. Gratulacje ukończyłeś własnie Resident Evil 5!