Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 - High Noon on Ground Zero (cz.3) | Akt 4 poradnik Codename: Panzers - Zimna Wojna

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Gra wkrótce odda w Twoje władanie wszystkie te oddziały, które wcześniej były dowodzone przez sztuczną inteligencję. Z jednej strony jest to dobra wiadomość, ale z drugiej są one już zapewne mocno przerzedzone. Mimo wszystko polecam doprowadzić wszystko do porządku. Zadbaj więc o to żeby Twoje czołgi były aktywnie wspierane przez transportery opancerzone i napraw te maszyny, które ucierpiały w wyniku stoczonych do tej pory walk. Musisz teraz zdecydować w jaki sposób chcesz rozegrać końcówkę misji. Nie polecam za wszelką cenę dążyć do zdominowania planszy, choć przejęcie okolicznego lotniska [#208] (9 na mapie ) czy paru innych konstrukcji byłoby możliwe. Zamiast tego skoncentruj swoje działania na dotarciu możliwie jak najliczniejszą armią do Bramy Brandenburskiej (4 na mapie).

[#208] - Misja 3 - High Noon on Ground Zero (cz.3) | Akt 4 - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#208]

Dobrze byłoby ponownie przejąć kontrolę nad czołgami, których niedawno użyłeś do zajęcia fabryki (2 na mapie). Zanim jednak podejmiesz dalsze działania, upewnij się, że dysponujesz maksymalną dozwoloną liczbą jednostek. Wyślij następnie swoje oddziały na północ. Nie przejmuj się możliwością utraty fabryki na rzecz przeciwnika ponieważ po drodze znajduje się drugi obiekt tego typu (8 na mapie ). Na razie skup się jednak na dotarciu do radiostacji [#209] (7 na mapie ). Możesz przejąć tę konstrukcję, ale nie jest to absolutnie wymagane. Radzę natomiast możliwie jak najszybciej przetransportować w to miejsce oddziały, które zostały Ci przekazane przez komputer. Nie przejmuj się ponieważ jesteś już bliski końca, a wróg i tak nie zdąży zająć Twojej bazy, zwłaszcza że dostępu do niej w dalszym ciągu bronioną czołgi z bohaterami na pokładzie (1 na mapie ).

[#209] - Misja 3 - High Noon on Ground Zero (cz.3) | Akt 4 - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#209]

Nie czekaj aż wszystkie oddziały z centralnej części planszy dotrą do jej wschodniej krawędzi. Czołgi, których użyłeś do przejęcia kontroli nad radiostacją (7 na mapie ), wyślij na północ. Tym razem będziesz chciał doprowadzić do przejęcia fabryki [#210] (8 na mapie ). Tu konieczne już zatrzymaj swoje oddziały i zaczekaj także aż dołączy do nich cała reszta. Przygotuj się do przeprowadzenia ostatecznego ataku. Napraw więc wszystkie poważniej uszkodzone czołgi, a także w miarę możliwości wyprodukuj kilka nowych maszyn. Warto się ponadto upewnić czy przejęte w początkowej fazie misji działo Howitzer (10 na mapie ) jest zdolne do przeprowadzenia ostrzału na Twoją komendę.

[#210] - Misja 3 - High Noon on Ground Zero (cz.3) | Akt 4 - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#210]

Wyślij swoją całą armię na północ. W miarę możliwości nie zatrzymuj się po drodze z zamiarem niszczenia pojedynczych czołgów czy bunkrów ponieważ już wkrótce znajdziesz się pod zmasowanym ostrzałem wroga, między innymi ze strony ciężarówek Katyusha. Gdy będziesz już blisko głównej bazy wroga (4 na mapie) użyj działa Howitzer, a po odkryciu terenu przeprowadź dodatkowo naloty śmigłowcowe. Powinno to znacznie przerzedzić szeregi wroga (1 na mapie ), choć i tak musisz się liczyć z koniecznością zniszczenia co najmniej kilku czołgów Troyanov. Nie powinno to być jednak ekstremalnie trudne, bo będziesz dysponował przewagą liczebną. Po wstępnym oczyszczeniu terenu [#211] podjedź szybko do bramy i przejmij kontrolę nad bazą (4 na mapie), co pozwoli Ci na odniesienie zwycięstwa. Po chwili gra zakończy misję, wyświetlając ostatni już filmik przerywnikowy. Gratulacje!

[#211] - Misja 3 - High Noon on Ground Zero (cz.3) | Akt 4 - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#211]