Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 - High Noon on Ground Zero (cz.2) | Akt 4 poradnik Codename: Panzers - Zimna Wojna

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przed grupą zmierzającą na północ stoją dwa zasadnicze zadania. Pojawi się tu przede wszystkim okazja do wypełnienia pierwszej części pierwszego celu opcjonalnego (Zdobądź oba chińskie posterunki). Zadanie to nie jest jeszcze co prawda widoczne na Twojej liście, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby już teraz się nim zająć. Do przejęcia jest tu mianowicie mała flaga prestiżu (2 na mapie), lecz musisz się niestety liczyć z tym, że na drodze może Ci stanąć czołg Troyanov [#203] (1 na mapie ). W takiej sytuacji skup wszystkie swoje ataki na zniszczeniu tej maszyny, a po udanej akcji odczekaj chwilkę, pozwalając transporterowi opancerzonemu dokonać odpowiednich napraw. Na szczęście sama flaga będzie już słabiej broniona, choć nie zapomnij zlikwidować znajdujących się w okolicy bunkrów przeciwlotniczych. Zauważ, że zdobycie flagi odblokowało nowe rodzaje nalotów z powietrza. Na razie nie radzę z nich korzystać, ale już za kilka minut staną się one bardzo przydatne.

[#203] - Misja 3 - High Noon on Ground Zero (cz.2) | Akt 4 - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#203]

Odczekaj chwilkę aż Twoje czołgi zostaną w pełni naprawione i wyślij je na południowy-wschód, czyli w stronę znajdującego się nieopodal działa Howitzer (10 na mapie ). Także i w tym przypadku musisz liczyć się z koniecznością zniszczenia czołgu Troyanov. Jeśli maszyna nie pojawi się od razu, odczekaj chwilę, a powinna dojechać ze wschodu. Przejmij kontrolę nad działem [#204] (10 na mapie ), a w dobrze poznany już sposób zacznie się ono ładować. Musisz teraz zadbać o to żeby utrzymać kontrolę zarówno na działem, jak i flagą prestiżu. W tym celu pozostaw dwa czołgi przy dziele (10 na mapie ). Trzeci czołg podeślij natomiast w stronę flagi (2 na mapie). Nie musisz tam wysyłać większej liczby czołgów ponieważ będziesz atakowany głównie przez piechotę, a ponadto będziesz miał dużo czasu żeby nanieść poprawki w przypadku bardziej zmasowanych ataków. Radzę pozostawić mniejszą grupkę czołgów w tym miejscu aż do czasu zakończenia tej misji. Nie staraj się dążyć do zdobywania konstrukcji znajdujących się na wschód, bo niewiele by Ci to dało, a w międzyczasie straciłbyś zapewne dopiero co przejęte punkty kontrolne.

[#204] - Misja 3 - High Noon on Ground Zero (cz.2) | Akt 4 - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#204]

Powróćmy do dowodzenia większą grupą czołgów, która do tej pory stacjonowała w okolicach środkowej części planszy, pomagając sojuszniczym oddziałom w odpieraniu ataków sił wroga. W międzyczasie Twój limit jednostek został podwyższony o kilka punktów, tak więc dobrze byłoby dodać do składu armii kilka nowych czołgów. Upewnij się też, że Twoje transportery opancerzone są w dobrym stanie. Wszystkie jednostki skieruj na południe, a konkretnie w stronę magazynu (3 na mapie). Proponuję teraz podzielić armię na dwie mniejsze grupy, dzięki czemu łatwiej będzie Ci przemieszczać ją po mapie. Wyślij wszystkie czołgi na wschód [#205], ale przemieszczaj się wolnym tempem. Pozwoli Ci to przede wszystkim likwidować napotykane czołgi i niszczyć wszystkie bunkry (1 na mapie ), zapobiegając jednocześnie przyszłym atakom ze strony przeciwnika. Warto ponadto regularnie reperować własne maszyny, zwłaszcza po każdym starciu z udziałem wrogich Troyanowów.

[#205] - Misja 3 - High Noon on Ground Zero (cz.2) | Akt 4 - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#205]

Twój nowy punkt docelowy to zlokalizowana w prawym dolnym rogu ekranu fabryka (2 na mapie), aktualnie znajdująca się pod okupacją sił wroga. Sam obiekt będzie na szczęście słabiej broniony, ale uważaj żeby nie znaleźć się pod ostrzałem moździerzowym czy rakietowym (ciężarówki Katyusha). Po zajęciu fabryki [#206] gra powinna wyświetlić informację o wypełnieniu celu opcjonalnego, a także zaliczeniu zadania ukrytego. Oznacza to, że począwszy od tego momentu nie musisz już za wszelką cenę chronić magazynu (3 na mapie), choć jego utrata byłaby oczywiście dość bolesna.

[#206] - Misja 3 - High Noon on Ground Zero (cz.2) | Akt 4 - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#206]

Do wykonania pozostał Ci już tylko drugi cel główny (Zabezpiecz okolice Bramy Brandenburskiej), ale na razie postaraj się ogarnąć aktualną sytuację na polu bitwy. Zajmuj się organizowaniem nalotów z wykorzystaniem śmigłowców, namierzając jednostki wroga zmierzające w stronę konstrukcji zajętych przez Twojego sojusznika [#207]. Nie możesz sobie pozwolić na wysłanie tam własnych oddziałów, tak więc musisz posiłkować się zastępczymi metodami. Ważne jest w tym przypadku to żeby wcześniej zniszczyć możliwie jak najwięcej bunkrów przeciwlotniczych, bo w przeciwnym wypadku musiałbyś liczyć się z utratą samolotów czy śmigłowców organizujących naloty. Jest to kluczowa wręcz kwestia, zwłaszcza że nie będziesz wydawał zbyt wielu punktów prestiżu na inne cele. Nie omieszkaj zbudować kilku nowych czołgów i transporterów używając zajętą niedawno fabrykę (2 na mapie). Nie polecam korzystać z bazy początkowej (1 na mapie), bo maszynom nieporównywalnie więcej czasu zajęłoby włączenie się do rozgrywanych już walk.

[#207] - Misja 3 - High Noon on Ground Zero (cz.2) | Akt 4 - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#207]