Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry

Poradnik do horroru „Silent Hill: Homecoming” pozwoli Wam nie tylko bezproblemowo ukończyć grę, ale też zawiera mapy i wskazówki jak odnaleźć ukryte przedmioty oraz obejrzeć wszystkie zakończenia.

16 marca 2009Autor solucji: Shinobix (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witajcie w koszmarnym świecie Silent Hill - Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry

Witajcie w koszmarnym świecie Silent Hill. Poniższy poradnik pozwoli Wam nie tylko bezproblemowo ukończyć grę, ale też zawiera mapy i wskazówki jak odnaleźć ukryte przedmioty oraz obejrzeć wszystkie zakończenia. Tekst został tak przygotowany, by mógł służyć zarówno posiadaczom Xboksa 360 jak i PC. Ci pierwsi znajdą w nim również wskazówki odnośnie zdobycia wszystkich 1000 punktów w systemie osiągnięć.

Maciej "Shinobix" Kurowiak

Walka

Walka w Silent Hill 5 znacznie różni się od tego, co widzieliśmy w poprzednich częściach serii. Jest bardziej dynamiczna i zręcznościowa. W walce wręcz mamy do dyspozycji unik oraz dwa podstawowe rodzaje ataków - silny i wolny (prawy przycisk myszy lub X w padzie) oraz słaby i szybki (lewy przycisk myszy lub A w padzie). Przytrzymując przycisk przy atakowaniu ciosem wolniejszym zwiększamy jego siłę - możemy to wykorzystać przy potworach, które stoją nieruchomo i nas nie widzą.

Najłatwiejszą i bardzo skuteczną kombinacją podczas walki wręcz jest szybki unik i natychmiastowy szybki cios lub zastosowanie całego combo LPM x 3 + PPM ( w przypadku pada jest to A + A + A + X).

Jeśli zdecydujesz się na broń palną to raczej staraj się oszczędzać amunicję. W tej części Silent Hill jest jej bardzo mało, co w szczególności tyczy się shotguna. Opis zabijania poszczególnych stworów znajdziecie w poradniku przy okazji napotkania pierwszego przedstawiciela danego gatunku.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 16 marca 2009.

komentarze czytelników

oldman636  2009-03-03 - 16:36

Kurcze jedna z moich ulubionych serii tak zeszla na psy ale nie bede mial wyboru i ta raczej kupie.

Ashaard  2009-03-03 - 16:38

Kiedy recenzja? ;)

Bak15  2009-03-16 - 13:51

Recenzja już była.

SZYEMEK LOST  2009-03-22 - 18:01

Ale on napisał to jak recki jeszcze nie było

^_CHazY•_•chAZz._^  2009-04-10 - 18:41

wiecie co mnie wnerwia w materialach typu poradnikow itp na gry-online?Wersja na PS3 jest calkowicie pominieta i zdyskryminowana, chyba ze to ekskluzif na jedna platforme.Tak jak i w tym materiale o silent hill'u "Tekst zostal tak przygotowany, by mogl sluzyc zarowno posiadaczom Xboks360 i PC" a gdzie PS3?Nie ma!