Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

14 lipca 1895, Londyn cz.2 poradnik Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

1 - 14 lipca 1895, Londyn cz.2 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Tam pod krzesłem stojącym przy wejściu do galerii angielskiej leży zaginiony rejestr - 14 lipca 1895, Londyn cz.2 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Tam pod krzesłem stojącym przy wejściu do galerii angielskiej leży zaginiony rejestr . Detektyw podnosi go i wraca do holu (mapka galerii). Oddaje zgubę Palinorowi (wejdź w zakładkę "Przedmioty" w inwentarzu i kliknij znajdujący się tam rejestr. Opuść ekwipunek PPM i kliknij Palinora). Teraz zapytuje go o obraz powiązany tematycznie z bitwą pod Trafalgarem. Chłopak potrzebuje informacji, co dokładnie powinien przedstawiać ów obraz. (Tu pojawia się kolejne pytanie quizowe: Co jest głównym motywem obrazu? Poprawna odpowiedź to ŁÓDŹ (boat) lub STATEK (ship). Można to zresztą sprawdzić na pierwszej stronie książki zabranej z księgarni).

2 - 14 lipca 1895, Londyn cz.2 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Następnie Holmes kontynuuje rozmowę z chłopcem - 14 lipca 1895, Londyn cz.2 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Następnie Holmes kontynuuje rozmowę z chłopcem. Dowiaduje się, że rzeczywiście (zgodnie ze wskazówką Lupina) w bitwie uczestniczył stateczek o francuskiej nazwie, który ochraniał okręt admirała, czyli "Victory". Wspomniana łódź jest uwieczniona na obrazie Turnera "The Fighting Temeraire" wiszącym w angielskiej galerii. Tam też udają się obaj panowie (mapka galerii). Rzeczony obraz umieszczony jest na lewej ścianie (lewej - w ustawieniu twarzą do przejścia do drugiej części angielskiej galerii, w którym stoi Watson) jako drugi od prawej. Holmes ogląda go, zastanawiając się, czy rzeczywiście dojdzie do kradzieży czy też list od rzekomego Lupina jest tylko głupim żartem. Watson sugeruje, że powinni powiadomić o tym dyrektora Galerii (wybierz na mapce biuro dyrektora).

3 - 14 lipca 1895, Londyn cz.2 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Ledwie Sherlock zdąży nacisnąć klamkę drzwi prowadzących do biura, a przed nimi zjawia się dyrektor kontynuujący rozmowę ze wzburzonym artystą - 14 lipca 1895, Londyn cz.2 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Ledwie Sherlock zdąży nacisnąć klamkę drzwi prowadzących do biura, a przed nimi zjawia się dyrektor kontynuujący rozmowę ze wzburzonym artystą. Po chwili nadchodzi także Palinor i przedstawia dyrektorowi Holmesa i Watsona. Malarz oddala się, a dyrektor informuje obecnych, że był to Francuz Horace Velmont. Usłyszawszy to, Holmes posyła za nim Watsona, który wraca po chwili z inspektorem Lestradem. Holmes zaznajamia wszystkich obecnych z sytuacją. Po początkowym niedowierzaniu inspektor postanawia sprawdzić wszystkie zakątki galerii.

4 - 14 lipca 1895, Londyn cz.2 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Zaczyna od drzwi wejściowych (kliknij je), które okazują się być solidne - 14 lipca 1895, Londyn cz.2 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Zaczyna od drzwi wejściowych (kliknij je), które okazują się być solidne. Rzuca też okiem na skrzynie i pudła stojące w kącie przy wejściu. Następnie wkracza po schodach na samą górę (w przypadku Lestrade'a mapka nie działa) i bada kolejno wszystkie galerie: włoską, flamandzką, holenderską, obie angielskie, francuską, hiszpańską, a wyszedłszy z niej na korytarz, jeszcze usytuowaną tuż obok niemiecką. Tę opuszcza drugimi drzwiami (po prawej) i maszeruje naprzeciwko - do pomieszczenia z kanapami. Stąd zagląda za pierwsze drzwi po prawej - ciemny magazyn bez okien i za drugie - jasne pomieszczenie restauracyjne z oszklonym spadzistym dachem (tu należy wejść dalej, aż inspektor zwróci uwagę na możliwość dostania się złodzieja przez dach). Na koniec powraca na korytarz, schodzi jedną kondygnację niżej, skręca na schody po prawej i do biura dyrektora. Siedzącemu przy biurku mężczyźnie zdaje raport z dokonanego przeglądu, po czym wydaje dyspozycje policjantom. Jednak mimo postawienia jednego z nich na straży w pomieszczeniu renowacyjnym, a drugiego przy wytypowanym przez Holmesa obrazie Arsene Lupinowi i tak udaje się skraść cenne dzieło.