Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (4) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Q2.38. Podejrzany: Baranina

Faza 1. Poszlaki

Więzień w szpitalu (M8.30 ), z którym rozmawiasz w Fazie 5 questu Q2.28. Świadek rzuca podejrzenie na Baraninę .

Faza 2. Brak dowodów

Podobnie jak w przypadku każdego innego podejrzanego, tak i w przypadku Baraniny (M8.24 ) musisz mieć dowody, żeby go o coś oskarżyć. Ale porozmawiać z nim nie zawadzi, by się więcej dowiedzieć i o Kalksteinie , i o Berengarze .

Faza 3. Niewinny

Jeśli w trakcie Fazy 6 questu Q2.49. Sekcja zwłok nie obciążysz Baraniny , uniewinnisz go.

Faza 4. Niewinny

Udaj się do Baraniny (M8.24 , M8.37 ) i powiedz mu, że rozpracowałeś Javeda . Dowiesz się o zerrikańskim magu nieco więcej i zyskasz wdzięczność Baraniny .

Q2.39. Podejrzany: Kalkstein

Faza 1. Podejrzany alchemik

Więzień w szpitalu (M8.30 ), z którym rozmawiasz w Fazie 5 questu Q2.28. Świadek rzuca podejrzenie na Kalksteina .

Faza 2. Brak dowodów

Jeśli udasz się do Kalksteina (M8.9 ) i oskarżysz go o współpracę z Salamandrą i tak wiele nie wskórasz, póki nie przedstawisz mu jakichkolwiek dowodów.

Faza 3. Niewinny

Jeśli w trakcie Fazy 6 questu Q2.49. Sekcja zwłok nie obciążysz Kalksteina , uniewinnisz go.

Faza 4. Niewinny

Idź do jego domu (M8.9 ) i powiedz mu, że uważasz go za niewinnego.

Q2.40. Co kryje prawda

Faza 1. Tropy

Ten quest rozpocznie się, gdy zakończysz quest z serii "Podejrzany", a uniewinniony przez ciebie człowiek uzupełni Twoją wiedzę o Azarze Javedzie .

Faza 2. Detektyw-Azar

Jeśli w trakcie Fazy 6 questu Q2.49. Sekcja zwłok wybierzesz ścieżkę obciążającą Azara , sprawy się skomplikują, ale quest posunie się naprzód. Inną metodą aktywowania tej fazy jest znalezienie w krypcie na cmentarzu ciała Raymonda (M13.7 ).

Faza 3. Sojusznik: Kalkstein

Powiedz Kalksteinowi (M8.9 ), że wiesz, iż Azar podszywa się pod Raymonda . Kalkstein wpadnie na pomysł, jak wciągnąć Azara w pułapkę.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie