Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne (3) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Q3.69. Wyzimski łącznik

Faza 1. Dostawy

To zadanie stanowi kontynuację questu Q3.64. Po nitce do kłębka .

Faza 2. Dostawy w kanałach

Z Listu od Gellerta dowiesz się, że dostawy odbywają się w kanałach przy dużej kracie (M16.16 ). Udaj się tam.

Faza 3. Gellert

Na miejscu pokonaj Gellerta Bleinheima wraz z jego czterema bandytami. Tym sposobem usuniesz jedno z gniazd Salamandry, o których wspomina Leuvaarden z końcem questu Q3.60. Eleganckie przyjęcie .

Faza 4. Amulet

Przy ciele Gellerta znajdziesz przede wszystkim Klucz do szyfru Salamandry .

Faza 5. Zlecenie wykonane

Wróć do Siemki (M15.1 ) i zdaj mu raport. Dostaniesz przy okazji 200 orenów.

Q3.72. Czas żniw

Faza 1. Ceglarze

Zapytaj Vaski o jej problemy (M20.5 ) i obiecaj, że uwolnisz ceglarzy pracujących dla Salamandry.

Faza 2. Salamandra w jaskini

Jedną z grup pojmanych ceglarzy znajdziesz w jaskini (M20.8 ). Zabij ich nadzorców.

Faza 3. Jaskinia

A następnie porozmawiaj z wybranym ceglarzem.

Faza 4. Salamandra na przesiece

Inną grupę ceglarzy znajdziesz na przesiece (M20.9 ). Zabij ich nadzorców.

Faza 5. Ocaleni ceglarze

I podobnie wysłuchaj, co ocaleni mają do powiedzenia o Salamandrze.

Faza 6. Salamandra przy wieży

Jeszcze jedną grupę ceglarzy znajdziesz niedaleko wieży (M20.11 ). Zabij ich nadzorców.

Faza 7. Uwolnieni ceglarze

Odsłuchaj zwierzeń uwolnionego ceglarza.

Faza 8. Wspólnota czcicieli Panów

Teraz możesz już powiedzieć Vasce (M20.5 ), że uwolniłeś wszystkich ceglarzy. Zostaniesz przyjęty do wspólnoty czcicieli Panów i otrzymasz Hymny Szaleństwa i Rozpaczy ... oraz dostaniesz informację, że powinieneś porozmawiać z Hierofantem (M20.10 ).

Q3.74. Dyplomatyka i łowy

Faza 1. Śmierć Bleinheima

Udaj się do obozu na bagnach (M20.12 ), zabij wszystkich ludzi Salamandry (walcz na prowadzącej do obozu kładce, to będzie Ci dużo łatwiej), w tym Rolanda Bleinheima .

Faza 2. Zaszyfrowana wiadomość

Przy jego zwłokach znajdziesz Zaszyfrowany dokument , Glejt z królewską pieczęcią i zwój Sierść wilkołaka . Zabierz wszystko. W ten sposób usuniesz jedno z gniazd Salamandry, o których wspomina Leuvaarden z końcem questu Q3.60. Eleganckie przyjęcie .

Q3.87. Zamek i klucz

Faza 1. Prośba Leuvaardena

Ten quest otrzymasz po zakończeniu questu Q3.60. Eleganckie przyjęcie . Obóz Salamandry znajdziesz na bagnach (M20.12 ), punkty dostaw w kanałach (M16.16 ). Przy okazji otrzymasz Przepis na Dekokt Raffarda Białego .

Faza 2. Dokumenty

Udaj się w oba te miejsca (w ramach questów: Q3.64. Po nitce do kłębka , Q3.69. Wyzimski łącznik oraz Q3.74. Dyplomatyka i łowy ) i zabierz z ciał zabitych braci - Rolanda i Gellerta Bleinheimów - Zaszyfrowany dokument oraz Klucz do szyfru Salamandry .

Faza 3. Analiza dokumentów

Wróć do Leuvaardena (M14.13 ) z dokumentami.

Faza 4. Oficer

Na analizę dokumentów daj kupcowi nieco czasu (wyjdź z karczmy na ulicę i wróć na piętro). Poznasz hasło i odzew, które pomogą Ci się skontaktować z jednym z oficerów patrolujących dzielnicę handlową.

Faza 5. Skucha

Zanim trafisz na właściwego człowieka...

Faza 6. Błąd

... zaliczysz dwie wpadki.

Faza 7. Kryjówka Salamandry

Za trzecim razem trafisz na właściwego oficera i dowiesz się od niego, że między północą a drugą w nocy masz się zjawić w kanałach w umówionym miejscu (M16.10 ).

Faza 8. Teren Salamandry

Wyjdź przygotowaną dla Ciebie drabiną do północnej części dzielnicy i udaj się do Kryjówki Salamandry (M14.42 ).

Faza 9. Podglądacz

Zanim wdasz się w walkę z grupą oficerów Salamandry i ich magiem, zdążysz ich podejrzeć i podsłuchać. Potem w miarę możliwości zajmij się magiem jako pierwszym. Przy ciele maga znajdziesz klucz do bazy Salamandry. Jeśli Ci mało tępienia zbirów, znajdziesz ich jeszcze kilku w piwnicy. Koniecznie porozmawiaj zaś przez Zwierciadło Hartmanna z Radowidem , co popchnie do przodu quest Q3. 62. Wszyscy ludzie Foltesta .

Faza 10. Magiczny kamień

Na koniec zabierz ze stolika Magiczny kamień .

Faza 11 - Zadania główne (3) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Faza 11. Radowid

Po wyjściu z Kryjówki Salamandry (M14.42 ) będziesz świadkiem sceny, w której wilkołak rozprawia się z grupą pachołków Salamandry. Za chwilę dowiesz się, że wilkołakiem jest Vincent . W rozmowie możesz mu powiedzieć o spotkaniu z Radowidem (lub nie).

Faza 12. Wilkołak zabity

Potem będziesz musiał dokonać wyboru, czy zabijesz Vincenta ...

Faza 13. Darowane życie

... czy darujesz mu życie.

Faza 14. Do Triss

Wróć na piętro do karczmy (M14.13 ). Jeśli najpierw zagadniesz Louvaardena , zostaniesz odesłany do Triss .

Faza 15. Ustalenia

Triss poprosi Cię o chwilę czasu na rozmowę z Leuvaardenem . (Wyjdź na ulicę i wróć na górę).

Faza 16. Zakończone śledztwo

Porozmawiaj albo z Triss , albo z Leuvaardenem - tym samym zakończysz ten quest i rozpoczniesz następny: Q3.89. Bez przebaczenia .