Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (3) | Efekt uboczny | Dodatki do Wiedźmina poradnik Wiedźmin

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Q.08. Przesądna

Faza 1. Miłka

Zadanie otrzymujesz po rozmowie z Miłką , która zawsze przesiaduje w karczmie M1.02 . W trakcie wymiany zdań dowiesz się, że kobieta, grając w kości, wygrała dom M1.07 . Jednak pech w tym, że jest on nawiedzony. Twoim zadaniem jest pozbycie się intruzów. Nim tego dokonasz musisz otrzymać klucz , a ten wpadnie w Twoje ręce dopiero po dostarczeniu jej Pierścienia z turkusem . Zdobyć go można, przeszukując dom kupca M1.06 (wcześniej wykonując zadanie Q.06. Pies obronny ).

Faza 2. Pierścień z turkusem

W chwili wejścia w posiadanie wymaganego pierścienia możesz skierować się wprost do karczmy M1.02 na spotkanie z Miłką .

1 - Zadania poboczne (3) | Efekt uboczny | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik
Faza 3 - Zadania poboczne (3) | Efekt uboczny | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik

Faza 3. Klucz

Po wręczeniu jej świecidełka otrzymasz klucz . Teraz już tylko wystarczy pójść do domu Miłki M1.07 i wejść do środka.

Faza 4. Skarb

Będąc w jego wnętrzu, skieruj się do piwnicy. Zaatakują Cię tam upiory. Do walki z nimi użyj stylu grupowego oraz znaku Aard. Zażegnawszy niebezpieczeństwo, przeszukaj skrzynie. Znajdziesz 250 orenów i Naszyjnik z wizerunkiem Lary Dorren , potrzebny w zadaniu Q.02 Eksponaty .

Q.09. Sezamie, otwórz się!

Faza 1. Łowczyni potworów

Zadanie rozpoczniesz, rozmawiając z Everdenem , którego znajdziesz w posiadłości M1.03 . Celem zadania jest zdobycie klucza do cmentarnej bramy. W jego posiadaniu, jak się okaże, jest elfka Lorethiel i to właśnie do niej skieruj się po zakończeniu rozmowy (znajdziesz ją w magazynie kowala M1.04 ).

Faza 2. Ranna elfka

W momencie wejścia do budynku M1.04 włączy się scenka. Dojdzie w niej do wymiany zdań pomiędzy poszukiwaną przez Ciebie elfką, a kapłanką Nirke . Okaże się, że Lorethiel jest ranna, co pozwoli przekonać ją do oddania klucza . Porozmawiaj również z Nirke , a rozpoczniesz zadanie Q.12 Zioła dla bogini .

2 - Zadania poboczne (3) | Efekt uboczny | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik
Faza 3 - Zadania poboczne (3) | Efekt uboczny | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik

Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie