Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sewer | Pola bitew | Enemy Territory Quake Wars poradnik Enemy Territory: Quake Wars

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Sewer

Strona atakująca: GDF - Sewer | Pola bitew | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Strona atakująca: GDF

Strona broniąca: Strogg

Cele główne:

1. Inżynier GDF musi skonstruować zakłócacz impulsów EM, aby zneutralizować osłony Stroggów i otworzyć przejście do kanałów;

2. Żołnierze GDF muszą przedrzeć się do środka i zniszczyć północne lub południowe przejście;

3. Szpieg GDF ma za zadanie włamać się do sterowni kanału.

Cele poboczne:

1. Zbuduj wieżę strażniczą;

2. Zbuduj wieżę strażniczą;

3. Zajmij punkt odradzania na wzgórzu;

4. Zniszcz barykadę przy podstacji;

5. Zajmij punkt odradzania przy przelewie;

6. Zniszcz właz przelewu;

7. Zniszcz właz techniczny.

Opis operacji:

GDF: Drużyna musi podzielić się na dwie grupy. Pierwsza z nich (złożona z pojazdów, żołnierzy, inżynierów, radiooperatorów i medyków) powinna zmierzać w stronę pierwszego celu głównego. Nikt nie powinien zaprzątać sobie głowy pierwszych celem pobocznym. Druga grupa składająca się z radiooperatorów i inżynierów powinna wykonać cele poboczne 2 i 3. Mechanicy stworzą punkt odradzania i wieżyczkę, a inni wezwą artylerię, itp. Walka o zakłócacz impulsów z pewnością nie będzie łatwa, ale po otwarciu barykady (cel poboczny nr 4) sprawa powinna zostać ułatwiona. Częste ataki artyleryjskie powinny pomóc w wykonaniu zadania. Gdy to nastąpi, najlepiej od razu wykonać cel poboczny nr 5 i zapewnić sobie kolejny punkt odradzania.

W następnym zadaniu nie liczą się już pojazdy i artyleria. Pozostaje sama piechota, zatem trzeba polegać już na umiejętnościach strzeleckich. Do celu prowadzi kilka dróg, staraj się podążać tam, gdzie idzie większość graczy, bo - jak wiadomo - w kupie siła. Najlepiej jest być żołnierzem w tym etapie rozgrywki, albowiem tylko on może zniszczyć bramy, za którymi znajduje się sterownia kanału. Niemniej jednak medyk też znajdzie trochę roboty. Gdy drużyna zdoła podłożyć ładunki i zorganizuje dość dobrą ich obronę, warto zmienić klasę i zostać szpiegiem.

Gdy tylko przejście zostanie otwarte, trzeba pędzić do sterowni kanału i rozpocząć włamywanie się. Jeżeli jednak z jakichś względów okaże się to niemożliwe, można spróbować otworzyć sobie dodatkowe przejścia (cele poboczne 6 i 7) i przemknąć się nimi do sterowni, najlepiej w przebraniu. I uwaga na miny!

Strogg: Należy natychmiast wezwać w bazie zrzut artylerii i miotacza mrocznej materii. Przy placu budowy zakłocacza warto postawić wieżyczkę przeciwpiechotną. Ważne jest także to, aby jak najszybciej wysłać jakąś grupkę do ochrony wzgórza, na którym GDF może stworzyć sobie punkt odrodzenia; mając w rękach ten punkt, mogą nie tylko zapewnić sobie ciągłość ataków, ale także bezproblemowo atakować Stroggów artylerią. Jetpacki Ikar pomogą w likwidowaniu inżynierów chcących zbudować zakłócacz, natomiast ciężki sprzęt może zajmować się wrogimi pojazdami oraz niektórymi piechociarzami. Jeśli przeciwnik wykona zadanie, skup się bezpośrednio na drugim celu głównym.

Od tej pory warto stosować pułapki. Miny z pewnością wykończą niejednego żołnierza. Agresorzy z hipermiotaczami mogą usadowić się w korytarzach i czekać na przeciwników. Cała reszta musi po prostu celnie strzelać i nie dopuszczać do sytuacji, w której żołnierze GDF panoszą się po wszystkich korytarzach. Jednorazowe punkty odrodzenia również mogą się przydać.

Jeśli wróg zdoła wysadzić w powietrze bramy i otworzyć sobie drogę do sterowni, trzeba jak najszybciej przysłać w te okolice inżynierów z minami - rozstawiać je warto wszędzie, zarówno przy celach głównych, jak i pobocznych. Ogólna taktyka walki się nie zmienia: dalej kluczem do sukcesu jest celne strzelanie. Radzę także uważać na przebierańców!