Infernal - poradnik do gry

Poradnik do gry Infernal – strzelaniny osadzonej w perspektywie trzeciej osoby, zawiera szczegółowe rozwiązanie, wzbogacone sporą liczbą ilustracji, a także opis unikatowych umiejętności głównego bohatera zmagań i używanych przez niego gadżetów.

12 marca 2007Autor solucji: Krystian Smoszna (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360
Oto nieoficjalny poradnik do gry Infernal – strzelaniny osadzonej w perspektywie trzeciej osoby, za powstanie której odpowiada warszawskie studio Metropolis Software - Infernal - poradnik do gry

Oto nieoficjalny poradnik do gry Infernal – strzelaniny osadzonej w perspektywie trzeciej osoby, za powstanie której odpowiada warszawskie studio Metropolis Software. Niniejszy tekst zawiera szczegółowe rozwiązanie, wzbogacone sporą liczbą ilustracji, a także opis unikatowych umiejętności głównego bohatera zmagań i używanych przez niego gadżetów.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Infernal - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 12 marca 2007.

Kody do gry Infernal

Trainery do gry Infernal

komentarze czytelników

kom-pan  2007-03-12 - 13:30

WERSJA SKROCONA PORADNIKA DO GRY INFERNAL: ...

Matt  2007-03-12 - 13:40

praktyczne. ...

kom-pan  2007-03-12 - 13:50

nie bede Cie naciagal. chociaz nameczylem sie i wlozylem w to wszystko sporo pracy wystarczy zwykle dzieki w tym watku. a zaoszczedzonego smsa wyslij do dziewczyny i umow sie na wieczor

Matt  2007-03-12 - 14:03

jestes dla mnie zbyt laskawy, bede twoim dozgonnym dluznikiem :D

fan realu madryt i raula  2007-06-24 - 15:12

Troche przesadzasz. Gra wcale nie jest taka banalna. Często trzeba korzystać z teleportaji i innych mocy Lenoxa. Też się spodziewałem, że będzie tak jak mówisz i jedynie walki z bossami będą bardziej wymagające, ale się myliłem. Wprawdzie jestem tylko po pierwszym poziomie, ale nie sądzę, aby coś się zmieniło.

Pszczelasz  2007-07-07 - 18:28

nie wie ktos moze jak przejsc bosa w 1 planszy potrzebny jest klucz ale ... wie gdzie on jest

Domjel  2007-10-31 - 19:53

Mam Problem z Przejsciem GRy Infernal w czesci Defeat Professor Wolf Jak ktos wie jak ją przejsc to Pisac z Gory Dzięki

bezio007  2007-10-31 - 19:54

Gra jest prosta więc poradnik jest niepotrzebny .

speedy24  2007-10-31 - 21:11

Gra dosyć fajna, ładna grafika i bardzo dobra optymalizacja gry. AI czasami zawodzi ale nie jest zle, fizyka tez nie pozostawia wiele do zyczenia.

maly7373  2010-02-28 - 13:06

jak przeszes na druga strone zakladu

JARO321  2010-03-08 - 22:32

rzeczywiście fajoska gra na pc , mam od niedawna i już całą pszeszłem. ciekawi mnie czy ta gra będzie jeszcze dostępna w sklepach w lublinie i czy będzie jej druga część ?? ...

JARO321  2010-03-08 - 22:40

jeśli macie poradnik do gry psi ops będę badzo wdzięczny. ...