Umiejętności specjalne

Infernal - poradnik do gry

12 marca 2007Autor solucji: Krystian Smoszna (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360

Dzięki przejściu na stronę Ciemności, Lennox może korzystać z interesujących umiejętności specjalnych oraz gadżetów. Każda z nich powoduje ubytek energii magicznej, ale szybko przekonasz się, że w trakcie potyczek z wrogiem diabelskie właściwości okażą się nieocenione. Poniżej znajdziesz spis wszystkich cech specjalnych i wynalazków, jakich można użyć w trakcie zmagań.

Jedna z najczęściej wykorzystywanych umiejętności specjalnych - Umiejętności specjalne - Infernal - poradnik do gry

Piekielny atak

Jedna z najczęściej wykorzystywanych umiejętności specjalnych. Dzięki naładowaniu broni szatańską mocą, Ryan jest w stanie wypluwać z aktualnie używanej pukawki mordercze pociski. Efekt końcowy uzależniony jest od konkretnej broni. Przykładowo, z tradycyjnego pistoletu wystrzelony jest strumień energii, zdolny nie tylko zabić wroga jednym uderzeniem, ale również zniszczyć stojące w jego pobliżu przedmioty, natomiast naładowanie piekielną mocą karabinu maszynowego, pozwala zasypać przeciwnika kulami o zwiększonej mocy rażenia. Diabelski atak często przyda Ci się również do likwidowania barier zasłaniających ukryte pomieszczenia, np. ściany.

Abonament dla Ciebie
zaloguj się
53%