Sąsiedzi z Piekła Rodem - poradnik do gry

Opis przejścia gry Neighbours from Hell, zabawnej przygodówki ukazującej życie sąsiedzkie lokatorów bloku mieszkalnego w krzywym zwierciadle.

7 września 2004Autor solucji: Kami (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Zaczynasz na górnym piętrze - Sąsiedzi z Piekła Rodem - poradnik do gry

Zaczynasz na górnym piętrze. Twoim zadaniem jest poruszanie się zgodnie ze wskazówkami, a więc podejdź do punktu na ziemi, po czym otwórz drzwi i podejdź do następnego punktu.

Odblokujesz drzwi nad punktem - Sąsiedzi z Piekła Rodem - poradnik do gry

Odblokujesz drzwi nad punktem. Możesz już zejść do pomieszczenia C. Gdy już tam będziesz, podejdź do ostatniego punktu i otwórz ostatnie drzwi, kończące odcinek.

1 - Sąsiedzi z Piekła Rodem - poradnik do gry

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Sąsiedzi z Piekła Rodem - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 7 września 2004.

komentarze czytelników

Kentril  2004-09-14 - 17:50

nie wiem po co komu poradnik do tej gry..ja przeszedłem całą bez jednego zająknięcia (kułem się tylko przy tym jak sąsiad mnie łapał, i nic poza tym)

gothmok  2004-09-25 - 00:25

"Kentril" -- to że ty ukonczyłes gre nie oznacza że osoba o wiele młodsza moze nie miec problemu z przejsciem gry albo ma charakter pedantyczny i chce odkryc wszyskie zadania jakie niesie gra. Ja popieram osobe która chciała zrobic ten poradnik mimo że z 1 i 2 czescia nie miałem jakis wiekszych problemów. Profesionalny serwis o tematyce gier raczej powinnien dawac wszyskie poradniki do gier jakie wychodzą ..nie sądzisz ???

junior42  2007-01-13 - 21:54

Taa jak do tej gry zasiądzie np. siedmiolatek to dzięki solucji Kamiego uda mu się przejśc grę :)

szaszłyka?  2007-01-13 - 22:07

Przyda się:P fajna gierka ale czasem trudna! ...

alex22  2010-07-13 - 15:11

fajowa gra tylko ja mam sasiedzi z piekla rodem 1+2

Bartusz  2010-07-13 - 15:33

dziwne 1 moim zdaniem była lepsza od 2