Sąsiedzi z Piekła Rodem - poradnik do gry

Sąsiedzi z Piekła Rodem - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sąsiedzi z Piekła Rodem - poradnik do gry

Zaczynasz na górnym piętrze - Sąsiedzi z Piekła Rodem - poradnik do gry

Zaczynasz na górnym piętrze. Twoim zadaniem jest poruszanie się zgodnie ze wskazówkami, a więc podejdź do punktu na ziemi, po czym otwórz drzwi i podejdź do następnego punktu.

Odblokujesz drzwi nad punktem - Sąsiedzi z Piekła Rodem - poradnik do gry

Odblokujesz drzwi nad punktem. Możesz już zejść do pomieszczenia C. Gdy już tam będziesz, podejdź do ostatniego punktu i otwórz ostatnie drzwi, kończące odcinek.

1 - Sąsiedzi z Piekła Rodem - poradnik do gry

Informacje o Sąsiedzi z Piekła Rodem - poradnik do gry

Autor : Daniel Kami Bieńkowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 18, ilustracje: 38 .

Popularne strony w Sąsiedzi z Piekła Rodem - poradnik do gry

Sąsiedzi z Piekła Rodem - screen - 2003-03-11 - 14524Sąsiedzi z Piekła Rodem - screen - 2003-03-11 - 14523Sąsiedzi z Piekła Rodem - screen - 2003-03-11 - 14522Sąsiedzi z Piekła Rodem - screen - 2003-03-11 - 14521Sąsiedzi z Piekła Rodem - screen - 2003-03-11 - 14520Sąsiedzi z Piekła Rodem - screen - 2003-03-05 - 14448Sąsiedzi z Piekła Rodem - screen - 2003-03-05 - 14447Sąsiedzi z Piekła Rodem - screen - 2003-03-05 - 14446Sąsiedzi z Piekła Rodem - screen - 2003-03-05 - 14445

14.09.2004 17:50
Kentril
108
fechmistrz

nie wiem po co komu poradnik do tej gry..ja przeszedłem całą bez jednego zająknięcia (kułem się tylko przy tym jak sąsiad mnie łapał, i nic poza tym)

25.09.2004 00:25
odpowiedz
gothmok
141
Generał

"Kentril" -- to że ty ukonczyłes gre nie oznacza że osoba o wiele młodsza moze nie miec problemu z przejsciem gry albo ma charakter pedantyczny i chce odkryc wszyskie zadania jakie niesie gra. Ja popieram osobe która chciała zrobic ten poradnik mimo że z 1 i 2 czescia nie miałem jakis wiekszych problemów. Profesionalny serwis o tematyce gier raczej powinnien dawac wszyskie poradniki do gier jakie wychodzą ..nie sądzisz ???

13.01.2007 21:54
odpowiedz
junior42
36
Generał

Taa jak do tej gry zasiądzie np. siedmiolatek to dzięki solucji Kamiego uda mu się przejśc grę :)

13.01.2007 22:07
odpowiedz
szaszłyka?
5
Leo Messi

Przyda się:P fajna gierka ale czasem trudna!

:D

13.07.2010 15:11
odpowiedz
alex22
1
Junior

fajowa gra tylko ja mam sasiedzi z piekla rodem 1+2

13.07.2010 15:33
odpowiedz
Bartusz
39
Konsul

dziwne 1 moim zdaniem była lepsza od 2