Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Within 2 - poradnik do gry

Evil Within 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 13 - Twierdza | Sekrety w Evil Within 2 Poradnik Evil Within 2

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Podczas trzynastego rozdziału do zebrania jest łącznie 10 przedmiotów kolekcjonerskich - 2 Akta, 5 Kluczy, 2 Slajdy i 1 Tajemniczy Obiekt.

Klucz do szafki #26

Klucz do szafki #26. - Rozdział 13 - Twierdza | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Klucz do szafki #26.

Pierwszy w tym rozdziale klucz znajdziesz tuż po opuszczeniu kryjówki. Wyjdź z głównego pomieszczenia, podejdź kawałek do przodu i obróć się w prawo - w rogu leżeć będzie figurka.

Klucz do szafki #27

Lokalizacja klucza #27 na mapie. - Rozdział 13 - Twierdza | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Lokalizacja klucza #27 na mapie.

Klucz ten znajdziesz w budynku zlokalizowanym na południe od kryjówki, w której rozpoczyna się rozdział. Figurka z kluczem znajduje się w toalecie, do której drzwi znajdziesz tuż po wkroczeniu do budynku.

Klucz do szafki #28

Lokalizacja klucza #28 na mapie. - Rozdział 13 - Twierdza | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Lokalizacja klucza #28 na mapie.

Ten klucz znajdziesz w budynku w południowej części mapy, w Devil's Own Taproom, który odwiedza się podczas wcześniejszego rozdziału. Figurka z kluczem leży na zapleczu.

Klucz do szafki #29

Klucz #29 na mapie. - Rozdział 13 - Twierdza | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Klucz #29 na mapie.

Klucz ten znajdziesz na głównej krzyżówce, w centralnej części mapy. Figurka leży na sygnalizacji świetlnej - musisz ją zestrzelić, by zebrać przedmiot.

Slajd #10

Slajd, który można zdobyć tylko podczas tutejszego zadania pobocznego. - Rozdział 13 - Twierdza | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Slajd, który można zdobyć tylko podczas tutejszego zadania pobocznego.

Ten slajd zdobyć możesz wyłącznie podczas tutejszego zadania pobocznego. Po szczegóły zajrzyj do opisu przejścia.

Akta #37 - Message from Sykes

Akta #37. - Rozdział 13 - Twierdza | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Akta #37.

Akta te zebrać można wyłącznie po ukończeniu tutejszego zadania pobocznego (jak w przypadku #10 slajdu). Gdy wrócisz do "normalnego" świata, przedmiot leżał będzie na biurku, w kryjówce Sykesa.

Slajd #11

Slajd #11. - Rozdział 13 - Twierdza | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Slajd #11.

Slajd ten możesz zdobyć tylko wtedy, gdy pozyskasz 10 poprzednich. Gdy to uczynisz, udaj się przez lustro na posterunek, a następnie wejdź w interakcję z projektorem stojącym na środku pomieszczenia. Podczas przeglądania slajdów zadzwoni Kidman. Gdy rozmowa dobiegnie końca, podążaj za czarnym kotem, który zaprowadzi cię do ostatniego slajdu.

Klucz do szafki #30

Lokalizacja #30 klucza. - Rozdział 13 - Twierdza | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Lokalizacja #30 klucza.

Kolejny klucz znajdziesz w centralnej części mapy. Tam trafisz na miejsce pełne zniszczonych budynków, gdzie kręcą się wrogowie z miotaczami ognia. Figurka leży przy jednym z budynków.

Akta #38 - Hoffman's Journal

Akta #38. - Rozdział 13 - Twierdza | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Akta #38.

Akta te zebrać można po dotarciu do Sanctuary Hotel, gdzie zaprowadzi cię główna misja. Podczas rozmowy z Hoffman wybierz opcję "No, not yet", a następnie zbierz przedmiot leżący na stole.

Tajemniczy obiekt #7 - Mysterious Mug

Tajemniczy obiekt #7. - Rozdział 13 - Twierdza | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Tajemniczy obiekt #7.

Tajemniczy obiekt również zlokalizowany jest wewnątrz Sanctuary Hotel, gdzie czeka na ciebie Hoffman. Kubek leży za ladą recepcji.