Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Within 2 - poradnik do gry

Evil Within 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 6 - Łowy | Opis przejścia Evil Within 2 Poradnik Evil Within 2

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Szósty rozdział w grze ponownie rozgrywa się wewnątrz Szpiku, gdzie czeka cię walka z niewielką ilością wrogów i trochę eksploracji.

Przemierz Szpik i znajdź wyjście D5

Komputer, który pozwoli ci się stąd wydostać. - Rozdział 6 - Łowy | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Komputer, który pozwoli ci się stąd wydostać.

Musisz w tym momencie wrócić do budynku, z którego wyszedłeś po opuszczeni kanałów (końcówka rozdziału 4) - budynek zlokalizowany jest na południu mapy. Zejdź na dół, wykorzystaj lustro, jeśli potrzebujesz, a następnie wejdź w interakcję z komputerem, by przenieść się do ciemnego pomieszczenia z paskiem ładowania. Ponownie aktywuj komputer, by wrócić do "normalnego" świata.

Kolejna sakwa na pociski. - Rozdział 6 - Łowy | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Kolejna sakwa na pociski.

Wyjdź z pomieszczenia, a przed tobą otworzy się brama oznaczona jako AN-B02. Przejdź przez nią i wejdź w interakcję z terminalem przy drzwiach, gdzie czeka cię kolejna zagadka z ustawianiem fal dźwiękowych - musisz ponownie nałożyć zieloną falę, na czerwoną. W pomieszczeniu znajdziesz skrzynię z Częściami Broni i Zielonym Żelem. Wróć na korytarz, podejdź kawałek do przodu, a następnie wejdź do kolejnego pomieszczenia po lewej stronie. Wewnątrz znajdziesz kolejną Sakwę na pociski do pistoletu.

Figurka z kluczem ukryta pod sufitem. - Rozdział 6 - Łowy | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Figurka z kluczem ukryta pod sufitem.

Ponownie wróć na korytarz i zlokalizuj dziurę w siatce po prawej stronie. Przejdź przez nią, skręć w prawo i dojdź do samego końca. Na kablach biegnących pod sufitem znajdziesz figurkę, po zniszczeniu której na ziemie spadnie kolejny Klucz do szafki. Zbierz klucz i Części Broni, a następnie zawróć i biegnij cały czas wąskim przejściem przy siatce.

W korytarzu kryje się dwójka wrogów. - Rozdział 6 - Łowy | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
W korytarzu kryje się dwójka wrogów.

Po chwili marszu trafisz na dwójkę wrogów. Załatw ich, zbierz przedmioty, które upuścili, a następnie wbiegnij na klatkę schodową i biegnij na sam dół, gdzie znajdziesz stalowe drzwi. Przejdź przez nie, by trafić do korytarza wypełnionego dziwną białą mazią. Podążaj przed siebie, by wkrótce przejść przez kolejne drzwi. W zaciemnionym pomieszczeniu zaczną uruchamiać się komputery, a po chwili na ścianie załączy się projekcja filmu. Gdy ta dobiegnie końca, zbierz Slajd leżący przy projektorze.

Tego potwora nie da się zabić. - Rozdział 6 - Łowy | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Tego potwora nie da się zabić.

Zbierz pozostałe przedmioty i przejdź przez kolejne drzwi, gdzie czeka na ciebie olbrzymi potwór, złożony z tej samej białej mazi. Wroga nie da się pokonać, musisz się więc przekraść. Możesz spokojnie poczekać, aż wróg odwróci głowę i przedostać się za kolumnę, bądź rzucić się po prostu do ucieczki - w tym drugim przypadku wróg zada ci trochę obrażeń, jednak bez problemu da się w ten sposób przeżyć. Kontynuuj ucieczkę aż trafisz do wąskiego korytarza, gdzie wróg przestanie cię atakować.

Bobblehead schowany jest pomiędzy skrzyniami. - Rozdział 6 - Łowy | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Bobblehead schowany jest pomiędzy skrzyniami.

Wejdź do kolejnego pomieszczenia, miń wózek widłowy stojący przy skrzyniach i trzymaj się cały czas lewej strony. Za skrzyniami przy lewej ścianie znajdziesz Obiekt [Bobblehead], jedną ze znajdziek w grze powiązanych z poprzednimi grami studia (w tym przypadku serią Fallout). Zbierz go, a następnie przejdź przez podwójne drzwi, gdzie ponownie pojawi się maziowaty wróg. Musisz szybko trafić go kilka razy w głowę, by oswobodzić bohatera, po czym ucieknie on z pomieszczenia z wrogiem.

Kolejne akta do zebrania. - Rozdział 6 - Łowy | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Kolejne akta do zebrania.

W nowym korytarzu skieruj się w lewo, zignoruj drzwi po prawej stronie (są zamknięte) i wejdź w interakcję z panelem do zagadki dźwiękowej, który znajdziesz przy drzwiach po lewej stronie. Wewnątrz pomieszczenia znajdziesz kolejne Akta [Report #00532: Dispalcement Protocols]. Wyjdź teraz z pomieszczenia i wejdź do kolejnego, ulokowanego w głębi korytarza, gdzie czeka cię długa scena przerywnikowa.

Czerwony Żel, który znajdziesz w kryjówce. - Rozdział 6 - Łowy | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Czerwony Żel, który znajdziesz w kryjówce.

Gdy scena dobiegnie końca, odblokujesz dostęp do nowego schronu. Przeszukaj go dokładnie, gdyż jest tutaj trochę przedmiotów do zebrania, między innymi słoik z Czerwonym Żelem. Zapisz grę, aktywuj komputer, by zyskać nowe Akta [Email: Core Candidates] i wyjdź z pomieszczenia przy pomocy drzwi z napisem "EXIT D5". Przejdź do kolejnego pomieszczenia, gdzie znajdziesz znany ci już komputer Mobiousa, który zaprowadzi cię do "na powierzchnię", gdzie trafisz do kolejnego schronu.

Szczątkowe wspomnienia, na które trafisz po wyjściu z kryjówki. - Rozdział 6 - Łowy | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Szczątkowe wspomnienia, na które trafisz po wyjściu z kryjówki.

Przeszukaj dokładnie schron i zbierz wszystkie przedmioty, a następnie z niego wyjdź. Tuż po wyjściu trafisz na Szczątkowe Wspomnienia - wyciągnij Komunikator, by je aktywować. Wyjdź z pomieszczenia na zewnątrz, by zyskać nowe zadanie.

Przeszukaj teatr

By zakończyć rozdział, wystarczy wejść w interakcję z tymi malowidłami. - Rozdział 6 - Łowy | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
By zakończyć rozdział, wystarczy wejść w interakcję z tymi malowidłami.

Po wyjściu z pomieszczenia czeka cię walka z kilkoma przeciwnikami, którzy kręcą się przy budynku. Pozbieraj przedmioty, które wyrzucili i udaj się w stronę ogrodzenia, nad którym jest olbrzymie niebieskie oko. Wejdź w interakcję ze znajdującymi się przy wejściu obrazami, a po krótkiej wymianie zdań rozdział dobiegnie końca.