Evil Within 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Evil Within 2 - poradnik do gry

Evil Within 2 - poradnik do gry

Czas poznać prawdziwy strach. Poradnik do gry The Evil Within 2 zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich misji składających się na kampanię dla pojedynczego gracza, a także wszystkich zleceń pobocznych, które odblokowują się podczas rozgrywki i ukrytych znajdziek.

Poradnik do gry The Evil Within 2 zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich misji składających się na kampanię dla pojedynczego gracza, a także wszystkich zleceń pobocznych, które odblokowują się podczas rozgrywki. W opisie każdej z misji znajdziesz informacje dotyczące sprawnego rozwiązywania zagadek i pokonywania przeszkód, a także porady dotyczące starć z regularnymi przeciwnikami, jak i bossami.

W poradniku zawarto także informacje dotyczące wszelkiego dostępnego dla bohatera uzbrojenia oraz jego sposobów ulepszania, a także szczegółowy opis rozwoju postaci. Dodatkowo, poradnik zawiera bogato ilustrowany opis wszystkich dostępnych w grze przedmiotów kolekcjonerskich (znajdziek): Akt, Slajdów, Szczątkowych wspomnień i Kluczy do szafek, które służą do otwierania specjalnych skrytek.

Poradnik zawiera także listę wszystkich dostępnych w grze osiągnięć / trofeów, wraz z instrukcją ich zdobycia. Tekst zamykają rozdziały zawierające porady i te z grupy FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania), gdzie znajdziesz odpowiedzi na wszelkie nurtujące cię pytania.

The Evil Within 2 to kontyuacja gry z gatunku survival horror, ponownie pochodząca od studia Tango Gameworks. Historia przedstawia dalsze losy detektywa Sebastiana Castellanosa, który tym razem szuka swojej zaginionej córki Lily. Nieskomplikowana z pozoru misja bardzo szybko przeradza się w prawdziwy koszmar, gdy okazuje się, iż spokojnie miasto Union pełne jest maszkar rodem z najgorszych koszmarów.

Poradnik do gry The Evil Within 2 zawiera:

  • szczegółowy opis przejścia wszystkich misji głównych i pobocznych kampanii dla pojedynczego gracza;
  • porady dotyczące kluczowych mechanizmów rozgrywki;
  • szczegółowy opis dostępnego w grze uzbrojenia, ulepszeń, jak i zalecana ścieżka rozwoju bohatera;
  • opis wszystkich napotykanych w grze zagadek zręcznościowych i logicznych;
  • informacje wymagane do zdobycia wszystkich występujących w grze przedmiotów kolekcjonerskich (znajdziek) – Akt, Slajdów, Szczątkowych Wspomnień i Kluczy do szafek;
  • porady dotyczące walki z normalnymi przeciwnikami, jak i z bossami;
  • spis i opis wszystkich występujących w grze osiągnięć / trofeów.

W poradniku zastosowano następującą kolorystykę:

  • Zielony – wszelakie przedmioty użytkowe i fabularne, które zebrać można w grze.
  • Czerwony – kolorem tym oznaczone zostały wszystkie postaci wrogo nastawione do gracza.
  • Niebieski – kolorem tym oznaczone zostały wszystkie przedmioty kolekcjonerskie.

Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o Evil Within 2 - poradnik do gry

Autor : Jakub Bugielski

Poradnik jest gotowy w 90%, Ostatnia aktualizacja : 30 października 2017

The Evil Within 2 - screen - 2017-09-25 - 356350The Evil Within 2 - screen - 2017-09-25 - 356349The Evil Within 2 - screen - 2017-09-25 - 356348The Evil Within 2 - screen - 2017-09-25 - 356347The Evil Within 2 - screen - 2017-09-25 - 356346The Evil Within 2 - screen - 2017-09-25 - 356345The Evil Within 2 - screen - 2017-09-25 - 356344The Evil Within 2 - screen - 2017-09-25 - 356343The Evil Within 2 - screen - 2017-09-25 - 356342

20.10.2017 18:25
TajkaTajka
1
Legionista

Poradnik się przyda bardzo, jak będę ogrywać :)

22.10.2017 10:09
odpowiedz
Enigma1990
11
N7

Ogrywam właśnie ten świetny tytuł. Jestem w 6 rozdziale i wszedłem tu aby sprawdzić ile jeszcze czeka na mnie przygody.. ale się zdziwiłem.. jest tylko 6 rozdziałów i koniec? Kuuurrrr, na liczniku 13h a ja myślałem, że jeszcze druga połowa przede mną..

22.10.2017 10:20
odpowiedz
1 odpowiedź
Jeyhard
16
Pretorianin

Spokojnie, na stronie jest opis 6, ale w grze jeszcze sporo przed tobą, bo jest łącznie 17 rozdziałów :) Opis reszty pojawi się zaraz po weekendzie.

22.10.2017 10:27
Enigma1990
11
N7

Ufff :D dzięki :)

22.10.2017 10:41
odpowiedz
Jeyhard
16
Pretorianin

Spoko. :P

26.10.2017 18:53
odpowiedz
leokfc
33
Centurion

Ludzie już dawno ją przeszli a tu tylko 6 rozdziałów. Strasznie wolno tempo