Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Within 2 - poradnik do gry

Evil Within 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 16 - Pustka | Opis przejścia Evil Within 2 Poradnik Evil Within 2

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Przedostatni rozdział w grze to mieszanka powolnego zwiedzania lokacji, jak i walki z finałowym bossem w grze, Myrą.

Dostań się do domu

Pierwsze Szczątkowe Wspomnienie. - Rozdział 16 - Pustka | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Pierwsze Szczątkowe Wspomnienie.

Gdy odzyskasz kontrolę, musisz skierować się w stronę domu widocznego na horyzoncie. W pierwszej kolejności udaj się do słupa z powiewającym z jego czubka kawałkiem materiału, gdzie znajdziesz pierwsze Szczątkowe Wspomnienie w tym rozdziale. Wysłuchaj go i wyrusz w dalszą podróż.

Kolejne wspomnienie. - Rozdział 16 - Pustka | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Kolejne wspomnienie.

Następny przystanek to kolumna wystająca ze śniegu - w jej pobliżu także znajdziesz Szczątkowe Wspomnienie. Stąd skieruj się w stronę zniszczonego budynku, gdzie czeka cię kolejne Szczątkowe Wspomnienie, a także wejście do biura Sebastiana. Warto z niego skorzystać, by zebrać znajdujące się tam przedmioty i wykorzystaj Części Broni i Zielony Żel - to ostatnia tego typu okazja, gdyż za moment czeka cię finałowa walka.

Trzecie wspomnienie, przy wejściu do biura Sebastiana. - Rozdział 16 - Pustka | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Trzecie wspomnienie, przy wejściu do biura Sebastiana.

Wybiegnij z biura i udaj się na wprost, do drzewa wystającego z ziemi, gdzie do aktywowania jest czwarte już Szczątkowe Wspomnienie. Gdy je aktywujesz, wbiegnij na szczyt zbocza, gdzie znajdziesz dom Sebastiana. Czeka cię tutaj kolejna scena przerywnikowa, po której aktywuje się ostatnia walka w grze.

Boss - Myra

Ostrzeliwuj słaby punkty Myry ulokowany na brzuchu. - Rozdział 16 - Pustka | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Ostrzeliwuj słaby punkty Myry ulokowany na brzuchu.

Myra przyjmie postać olbrzymiego potwora i będzie regularnie atakować cię przy pomocy swoich rąk. By uniknąć jej ataków, wystarczy biegać z lewej strony na prawo i odwrotnie. Twoim celem jest tutaj świecący obiekt na jej brzuchu - jest to słaby punkt, który trzeba atakować.

Pająki to dobre źródło biał... amunicji. - Rozdział 16 - Pustka | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Pająki to dobre źródło biał... amunicji.

Gdy zadasz odpowiednio duże obrażenia, brzuch Myry wybuchnie, a z niego wybiegnie chmara pająków. Nie trać na nie amunicji - poczekaj, aż się zbliżą, a następnie wciśnij klawisz akcji, by je rozdeptać. Gdy się z nimi uporasz, pozbieraj amunicję, którą wyrzuciły i przygotuj się na drugą rundę z Myrą.

Gdy odstrzelona ręka Myry cię złapie, strzelaj w jej słaby punkty. - Rozdział 16 - Pustka | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Gdy odstrzelona ręka Myry cię złapie, strzelaj w jej słaby punkty.

Przeciwnikowi wyrosły dwa nowe słabe punkty - oba ulokowane na ramionach. Na tym etapie Myra będzie atakować seriami ciosów rąk, których dalej jednak łatwo uniknąć - wystarczy ruszać się na boki. Co jakiś czas wypluje ona dwie zmutowane kule - zniszczenie ich pozwoli ci zyskać dodatkowe zasoby. Ostrzeliwuj jej słabe punkty do momentu, aż odpadnie jej ręka, co załączy krótką scenę. Gdy wróg cię złapie, strzelaj po słabym punkcie ręki, by ją zniszczyć.

Teraz pozostało już tylko zniszczyć brzuch Myry, by zakończyć starcie. - Rozdział 16 - Pustka | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Teraz pozostało już tylko zniszczyć brzuch Myry, by zakończyć starcie.

W miejsce urwanej ręki wyrośnie ogon, którym wróg jest w stanie atakować na większym obszarze, lecz nie zadaje on zbyt wygórowanych obrażeń. Kontynuuj ostrzał do momentu, aż drugi punkt na ramieniu zostanie zniszczony. Pojawi się następny, ulokowany na głowie wroga - ostrzeliwuj go tak długo, aż boss padnie na ziemie. Rozpocznie to serię scen przerywnikowych, po czym rozdział dobiegnie końca.