Filary Ziemi - poradnik do gry

Filary Ziemi - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Filary Ziemi - poradnik do gry

Filary Ziemi - poradnik do gry

Duma uprzedza upadek. Poradnik do gry Ken Follett’s The Pillars of the Earth zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę wciągającą przygodówkę oraz dokładną ilustrowaną solucję, która przeprowadzi Cię przez kolejne rozdziały historii.

Poradnik do gry Ken Follett’s The Pillars of the Earth zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę wciągającą przygodówkę, której akcja toczy się w średniowiecznej Anglii. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie Toma, Philipa i Jacka, trzech grywalnych postaci, których losy w pierwszej księdze gry połączy odbudowa pewnej katedry.

Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Wszystkie potrzebne przedmioty, które powinny trafić do ekwipunku, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, a obiekty dodatkowe, lądujące w zakładce „Przedmioty” i poszerzające wiedzę o świecie gry – kolorem niebieskim, z kolei mapy – zielonym, osiągnięcia – pomarańczowym, zaś istotne informacje – pogrubieniem.

Tom, zwany Budowniczym, bardzo pragnie raz jeszcze wznieść katedrę, Philip – świeżo upieczony przeor klasztoru Kingsbridge – doprowadzić powierzony mu przybytek do stanu świetności, a mały Jack, wychowywany dotąd w lesie, dopiero uczy się zasad życia wśród ludzi.

W poradniku do gry Ken Follett’s The Pillars of the Earth znajdziesz:

  1. dokładny opis wszystkich czynności – niezbędnych, by kontynuować zabawę i dotrzeć do finału;
  2. wskazanie wszystkich miejsc występowania dodatkowych obiektów, trafiających do zakładki „Przedmioty” i poszerzających wiedzę na temat świata gry;
  3. wyszczególnienie wszystkich okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w osobnym rozdziale).

Katarzyna „Kayleigh” Michałowska (www.gry-online.pl)

Informacje o Filary Ziemi - poradnik do gry

Autor : Katarzyna Kayleigh Michałowska

Ostatnia aktualizacja : 14 sierpnia 2017

Poradnik zawiera : strony: 13, ilustracje: 52 .

Popularne strony w Filary Ziemi - poradnik do gry

Filary Ziemi - screen - 2017-08-21 - 353275Filary Ziemi - screen - 2017-08-21 - 353274Filary Ziemi - screen - 2017-08-21 - 353273Filary Ziemi - screen - 2017-08-21 - 353272Filary Ziemi - screen - 2017-08-21 - 353271Filary Ziemi - screen - 2017-08-21 - 353270Filary Ziemi - screen - 2017-08-21 - 353269Filary Ziemi - screen - 2017-08-21 - 353268Filary Ziemi - screen - 2017-08-21 - 353267