Sudden Strike 4 - poradnik do gry

Sudden Strike 4 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Sudden Strike 4 - poradnik do gry

Sudden Strike 4 - poradnik do gry

Dobry plan wykonany natychmiast jest lepszy niż idealny plan wykonany dziesięć minut później. Poradnik do gry Sudden Strike 4 pomoże ci opanować wszystkie elementy związane z rozgrywką oraz z przejściem kampanii znajdujących się w grze. Dowiesz się jakie są dostępne jednostki czy jak prowadzić bitwy.

Poradnik jest w trakcie tworzenia. Kolejne rozdziały zostaną uzupełnione w trakcie kilku następnych dni.

Poradnik do gry Sudden Strike 4 pomoże ci opanować wszystkie elementy związane z rozgrywką oraz z przejściem kampanii znajdujących się w grze. Jest to kontynuacja znanej serii gier strategicznych i jest dość udanym następcą poprzednich części. Choć na pierwszy rzut oka, wydaje się być klasyczną strategią RTS, posiada sporo rozwiązań z różnych gier taktycznych.

Będziesz dowodził armia największych państw w czasie II Wojny Światowej. Pod twoją komendę zostaną oddane czołgi, piechota, artyleria i wsparcie lotnicze, a sama walka i wydawanie rozkazów bardzo przypomina grę w Company of Heroes. Jednak nie tutaj budowania bazy, czy szkolenia jednostek. Nowe oddziały otrzymasz po wykonaniu zadań lub w formie posiłków. Jeśli popełnisz błąd i stracisz zbyt wielu żołnierzy, może zabraknąć ci sił do finalnego natarcia. Sudden Strike 4 nie stanowi wielkiego wyzwania, zwłaszcza w trybie kampanii, dla wytrwanego stratega (choć nadal może znaleźć parę użytecznych porad), ale może sprawić problem dla początkującego gracza.

Gra nagradza taktyczne podejście i nieraz będziesz uderzał z flanki, dokonywał okrążeni czy wykorzystywał siłę zwiadu i artylerii. Bardzo ważny jest pole widzenia, ponieważ czołgi mogą być zniszczone przez ukrywającą się piechotę, bez jednego wystrzału. Każda jednostka ma swój zapas amunicji oraz paliwa, który musisz uzupełniać za pomocą specjalnych ciężarówek. Również każdy pojazd może mieć zniszczoną gąsienice lub silnik, a jeśli napotkasz opuszczony czołg lub ciężarówkę, możesz go przejąć niczym w Men of War. W razie potrzeby, użyjesz wsparcia lotniczego albo przywołasz spadochroniarzy z poza mapy.

Przed każdą misją wybierzesz jedną z trzech doktryn. Każda z nich kładzie nacisk na inną gałąź armii oraz posiada zróżnicowane umiejętności, które maja duży wpływ na przebieg bitwy np. dodatkowe granaty dla żołnierzy, prowizoryczne opancerzenie dodatkowe dla czołgów czy umiejętność okopania się dla dział przeciwpancernych. W każdej misji możesz zdobyć gwiazdki, którymi "płacisz" za nowe umiejętności..

Poradnik do gry Sudden Strike 4 zawiera:

  • Porady ogólne;
  • Opis typów jednostek i ich mądrego wykorzystania na polu bitwy;
  • Jak skutecznie atakować i ustawić dobrą obronę;
  • Wskazówki i objaśnienia dotyczące amunicji, paliwa, przejmowania pojazdów i ich naprawy;
  • Przegląd doktryn każdej z frakcji, ich mocne i słabe strony;
  • Opis misji dla każdej kampanii oraz porady taktyczne.

Mateusz Kozik (www.gry-online.pl)

Informacje o Sudden Strike 4 - poradnik do gry

Autor : Mateusz mkozik Kozik

Poradnik jest gotowy w 40%, Ostatnia aktualizacja : 18 sierpnia 2017

Poradnik zawiera : strony: 23, ilustracje: 15 .

Popularne strony w Sudden Strike 4 - poradnik do gry

Sudden Strike 4 - screen - 2017-08-14 - 352650Sudden Strike 4 - screen - 2017-08-14 - 352649Sudden Strike 4 - screen - 2017-08-14 - 352648Sudden Strike 4 - screen - 2017-08-14 - 352647Sudden Strike 4 - screen - 2017-08-14 - 352646Sudden Strike 4 - screen - 2017-08-14 - 352645Sudden Strike 4 - screen - 2017-08-14 - 352644Sudden Strike 4 - screen - 2017-08-14 - 352643Sudden Strike 4 - screen - 2017-08-14 - 352642