Sudden Strike 4 - poradnik do gry

Sudden Strike 4 - poradnik do gry

Sudden Strike 4 - poradnik do gry

Dobry plan wykonany natychmiast jest lepszy niż idealny plan wykonany dziesięć minut później. Poradnik do gry Sudden Strike 4 pomoże ci opanować wszystkie elementy związane z rozgrywką oraz z przejściem kampanii znajdujących się w grze. Dowiesz się jakie są dostępne jednostki czy jak prowadzić bitwy.

Poradnik do gry Sudden Strike 4 pomoże ci opanować wszystkie elementy związane z rozgrywką oraz z przejściem kampanii znajdujących się w grze. Jest to kontynuacja znanej serii gier strategicznych i jest dość udanym następcą poprzednich części. Choć na pierwszy rzut oka, wydaje się być klasyczną strategią RTS, posiada sporo rozwiązań z różnych gier taktycznych.

Będziesz dowodził armia największych państw w czasie II Wojny Światowej. Pod twoją komendę zostaną oddane czołgi, piechota, artyleria i wsparcie lotnicze, a sama walka i wydawanie rozkazów bardzo przypomina grę w Company of Heroes. Jednak nie tutaj budowania bazy, czy szkolenia jednostek. Nowe oddziały otrzymasz po wykonaniu zadań lub w formie posiłków. Jeśli popełnisz błąd i stracisz zbyt wielu żołnierzy, może zabraknąć ci sił do finalnego natarcia. Sudden Strike 4 nie stanowi wielkiego wyzwania, zwłaszcza w trybie kampanii, dla wytrwanego stratega (choć nadal może znaleźć parę użytecznych porad), ale może sprawić problem dla początkującego gracza.

Gra nagradza taktyczne podejście i nieraz będziesz uderzał z flanki, dokonywał okrążeni czy wykorzystywał siłę zwiadu i artylerii. Bardzo ważny jest pole widzenia, ponieważ czołgi mogą być zniszczone przez ukrywającą się piechotę, bez jednego wystrzału. Każda jednostka ma swój zapas amunicji oraz paliwa, który musisz uzupełniać za pomocą specjalnych ciężarówek. Również każdy pojazd może mieć zniszczoną gąsienice lub silnik, a jeśli napotkasz opuszczony czołg lub ciężarówkę, możesz go przejąć niczym w Men of War. W razie potrzeby, użyjesz wsparcia lotniczego albo przywołasz spadochroniarzy z poza mapy.

Przed każdą misją wybierzesz jednego z trzech doktryn. Każda z nich kładzie nacisk na inną gałąź armii oraz posiada zróżnicowane umiejętności, które maja duży wpływ na przebieg bitwy np. dodatkowe granaty dla żołnierzy, prowizoryczne opancerzenie dodatkowe dla czołgów czy umiejętność okopania się dla dział przeciwpancernych. W każdej misji możesz zdobyć gwiazdki, którymi "płacisz" za nowe umiejętności..

Poradnik do gry Sudden Strike 4 zawiera:

  • Porady ogólne;
  • Opis typów jednostek i ich mądrego wykorzystania na polu bitwy;
  • Jak skutecznie atakować i ustawić dobrą obronę;
  • Wskazówki i objaśnienia dotyczące amunicji, paliwa, przejmowania pojazdów i ich naprawy;
  • Przegląd doktryn każdej z frakcji, ich mocne i słabe strony;
  • Opis misji dla każdej kampanii oraz porady do tryby wyzwań.

Mateusz Kozik (www.gry-online.pl)

Informacje o Sudden Strike 4 - poradnik do gry

Autor : Mateusz mkozik Kozik

Ostatnia aktualizacja : 1 września 2017

Poradnik zawiera : strony: 45, ilustracje: 116 .

Popularne strony w Sudden Strike 4 - poradnik do gry

Sudden Strike 4 - screen - 2017-10-11 - 357294Sudden Strike 4 - screen - 2017-10-11 - 357293Sudden Strike 4 - screen - 2017-10-11 - 357292Sudden Strike 4 - screen - 2017-10-11 - 357291Sudden Strike 4 - screen - 2017-10-11 - 357290Sudden Strike 4 - screen - 2017-10-11 - 357289Sudden Strike 4 - screen - 2017-10-11 - 357288Sudden Strike 4 - screen - 2017-08-14 - 352650Sudden Strike 4 - screen - 2017-08-14 - 352649

19.10.2017 20:45
Bogost
9
Legionista

Podaje się, że jest poradnik, ale... go nie ma! Mam premium, chcę go ściągnąć, niestety, nie ma takiej opcji (poza tytułem), to nie pierwsza taka zmyłka - redakcja powinna przynajmniej poinformować, co stoi na przeszkodzie w przesyłaniu poradników już opracowanych.

13.12.2017 17:28
odpowiedz
yadin
95
Senator

Znalazłem przynajmniej trzy błędy językowe. Widać, że tekst nie był recenzowany i nie przeszedł przez korektę.