Outlast 2 - poradnik do gry

Outlast 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Outlast 2 - poradnik do gry

Outlast 2 - poradnik do gry

Czas na drugie uderzenie grozy. W poradniku do gry Outlast 2 znajdziesz dokładny opis przejścia wszystkich etapów, szczegółowe porady dotyczące najtrudniejszych fragmentów, a także lokalizację poukrywanych znajdziek.

Niniejszy poradnik zawiera dokładny opis przejścia gry Outlast II. Znajdziesz tutaj dokładną i bogato ilustrowaną solucję, dzięki której ukończysz grę i wyjdziesz obronną ręką ze wszystkich mrożących krew w żyłach sytuacji.

Oddzielne rozdziały zostały poświęcone notatkom i nagraniom, które będziesz kolekcjonował w toku rozgrywki. Znajdziesz tam ich dokładną lokalizację ze wskazaniem momentu rozgrywki, w którym można na nie trafić.

W poradniku zarezerwowano też miejsce dla rozdziału opisującego mechanikę rozgrywki, a także wyjaśniającego w jaki sposób można odblokować poszczególne osiągnięcia i trofea przewidziane przez twórców gry. Uzupełnieniem do solucji są rozdziały traktujące o sterowaniu w grze i wymaganiach sprzętowych dla wersji PC.

Outlast II to druga odsłona cyklu survival horrorów, za który odpowiada kanadyjskie studio Red Barrels. Bohaterem drugiej odsłony jest Blake Langermann, który wraz z żoną udaje się do stanu Arizona, żeby zbadać przyczynę śmierci ciężarnej kobiety, która prawdopodobnie zamieszkiwała okolicę. Produkcja korzysta z dorobku poprzedniej odsłony pomimo że historia w niej opowiedziana nie nawiązuje do pierwowzoru.

W poradniku do Outlast II znajdziesz:

  1. kompletny i bogato ilustrowany opis przejścia gry
  2. wskazówki dotyczące mechaniki rozgrywki
  3. spis wszystkich notatek i nagrań z uwzględnieniem ich położenia
  4. rozdział opisujący osiągnięcia i trofea
  5. wymagania sprzętowe PC i opis sterowania

Łukasz Wiśniewski (www.gry-online.pl)

Informacje o Outlast 2 - poradnik do gry

Autor : Łukasz Keczup Wiśniewski

Ostatnia aktualizacja : 24 kwietnia 2017

Poradnik zawiera : strony: 53, ilustracje: 220 .

Popularne strony w Outlast 2 - poradnik do gry

Outlast 2 - screen - 2017-04-24 - 343320Outlast 2 - screen - 2017-04-24 - 343319Outlast 2 - screen - 2017-04-24 - 343318Outlast 2 - screen - 2017-04-24 - 343317Outlast 2 - screen - 2017-04-24 - 343316Outlast 2 - screen - 2017-04-24 - 343315Outlast 2 - screen - 2017-04-24 - 343314Outlast 2 - screen - 2017-04-24 - 343313Outlast 2 - screen - 2017-04-24 - 343312

29.04.2017 21:34
1
Gende2k
1
Junior

I rozumiem, ze osiągnięcia typu ''spędz pod wodą 10min'', ''skorzystaj z mikrofonu przez 20min'' to osiągnięcia ogólne ? Mianowicie chodzi mi o to, czy mamy to wykorzystać przez całą grę, czy jest to osiągnięcie typu , ze musimy mieć cały czas kamerę z mikrofonem przez 20min i musimy spędzic 10min cały czas pod wodą

29.04.2017 22:24
1
odpowiedz
1 odpowiedź
sowisznr2
4
Junior

Tak ogólne jak to nazwales jeżeli nie będziesz się skupial na tych trofeach to raczej nie wpadną przy pierwszym przejściu a już na pewno nie nurkowanie. Najlepiej w 3 rozdziale z jeziorem na samym brzegu zanurzyć się i powtarzać aż trofik wpadnie

29.04.2017 22:31
Gende2k
1
Junior

Ok, dzięki za odpowiedz ;)

08.05.2017 10:45
2
odpowiedz
w.l.o.p
16
Legionista

Mała uwaga.Nie mówi się przypłacić coś śmiercią tylko przypłacić coś życiem.

08.05.2017 16:00
1
odpowiedz
Zmroku
10
Maciej Rakieta

PDF/EPUB już jest :)

w.l.o.p. -> Słuszna uwaga, poprawione :)