Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Outlast 2 - poradnik do gry

Outlast 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jezioro | Lamentacje | Opis przejścia Outlast 2 Poradnik Outlast 2

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przejścia etapu w grze Outlast II zatytułowanego Jezioro. Znajdziesz tutaj wskazówki, które umożliwią ukończenie etapu. Wyszczególnione zostały też nagrania i notatki, które należy zarejestrować za pomocą kamery, a także lokalizacja baterii i bandaży, których używanie jest nieodzownym elementem rozgrywki.

Przebieg etapu

Na początku etapu wyjdź z jaskini i udaj się bezpośrednio przed siebie - Jezioro | Lamentacje | Opis przejścia Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

Na początku etapu wyjdź z jaskini i udaj się bezpośrednio przed siebie. Przed sobą zauważysz drewniany pomost. Sięgnij po pozostawioną tam baterię i udaj się schodami w dół. Następnie wejdź pod schody i po skałach przejdź w kierunku jeziora. Na swojej drodze nie spotkasz nikogo.

W pierwszej kolejności nagraj głowy nabite na pal (Głowy na plaży #1) tuż przed tobą - Jezioro | Lamentacje | Opis przejścia Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

W pierwszej kolejności nagraj głowy nabite na pal (Głowy na plaży #1) tuż przed tobą. Następnie odbij w lewo. Na końcu pomostu po lewej znajdziesz kolejną baterię. Budynek po lewej stronie jest zamknięty, ale możesz się do niego dostać jeśli wczołgasz się pod pomost. W środku podłogi jest dziura, dzięki której wejdziesz do środka i zapoznasz się z ukrytą tam notatką (Idź z nimi #2). Potem odrygluj drzwi i wyskocz poza balustradę po lewej. Idź w lewo do oporu i przepłyń kawałek, aż znajdziesz się na małej plaży. Tam poszukaj śpiwora, żeby zapoznać się z kolejną notatką (Stary podróżnik #3). Gdy to zrobisz wróć do punktu wyjścia. Skieruj się w prawo.

W pierwszym domu [1] po prawej znajdziesz baterię, ale żeby wejść do budynku musisz najpierw wejść do budynku [2] obok i przejść oknem w ramach tego samego podwórka - Jezioro | Lamentacje | Opis przejścia Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

W pierwszym domu [1] po prawej znajdziesz baterię, ale żeby wejść do budynku musisz najpierw wejść do budynku [2] obok i przejść oknem w ramach tego samego podwórka. W tamtym kierunku prowadzi też droga w głąb lokacji, więc udaj się tam od razu. Z podwórka przejdź na wzniesienie.

Jeśli nie zdecydujesz się wejść od razu na pomost widoczny powyżej, a zamiast tego sprawdzisz skalną półkę za sobą, to znajdziesz tam bandaże - Jezioro | Lamentacje | Opis przejścia Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

Jeśli nie zdecydujesz się wejść od razu na pomost widoczny powyżej, a zamiast tego sprawdzisz skalną półkę za sobą, to znajdziesz tam bandaże.

Wchodząc po schodach trzymaj kamerę bezpośrednio przed sobą, bo wraz z charakterystycznym dźwiękiem pojawi się błysk, który powinieneś nagrać (Odległe wieże #4) - Jezioro | Lamentacje | Opis przejścia Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

Wchodząc po schodach trzymaj kamerę bezpośrednio przed sobą, bo wraz z charakterystycznym dźwiękiem pojawi się błysk, który powinieneś nagrać (Odległe wieże #4). Wejdź na górę.

Dalsza droga prowadzi poprzez niewielki spadek gruntu - Jezioro | Lamentacje | Opis przejścia Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

Dalsza droga prowadzi poprzez niewielki spadek gruntu. Wykorzystaj go, żeby wziąć rozbieg i przeskocz nad przepaścią. Następnie zbiegnij na dół, przejdź pod drzewem i skieruj się do najbliższego budynku. Znajdziesz w nim notatkę (Nieprzyjaciel czeka #5), a zaraz obok niej na stole baterię do kamery.

Następnie skieruj się na plażę - Jezioro | Lamentacje | Opis przejścia Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

Następnie skieruj się na plażę. Tam zobaczysz napis "HELP" wypisany na piasku. Nagraj go (Pomoc #6). Już po drodze Blake zauważy tratwę, na którą musisz wsiąść, żeby kontynuować zadanie. Zanim to jednak zrobisz dojdź do końca plaży mijając nagrany napis. Na końcu odbij w prawo, a zaczniesz wchodzić na wzniesienie. Tam znajdziesz jaskinię, a w niej kolejną notatkę (Metalowe wieże #7).

Zapoznaj się z nią, zejdź na dół i wejdź do drugiego z budynków przy ognisku, jeśli potrzebujesz bandaży - Jezioro | Lamentacje | Opis przejścia Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

Zapoznaj się z nią, zejdź na dół i wejdź do drugiego z budynków przy ognisku, jeśli potrzebujesz bandaży. Jeśli nie, to od razu wsiądź na tratwę [1]. W budce po lewej [2] znajdziesz baterię do kamery, więc warto tam wskoczyć, jeśli nie masz kompletu.

Płyń przed siebie - Jezioro | Lamentacje | Opis przejścia Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

Płyń przed siebie. Po chwili zobaczysz oślepiające światło. Zaraz po tym martwe ryby (Martwe ryby #8) zaczną wypływać ku powierzchni. Nagraj je jak najszybciej. Po chwili fala zepchnie cię z tratwy. Podpłyń do niej i wróć do wiosłowania. Płyń z prądem rzeki i unikaj kamieni.

Ostatecznie zobaczysz palącego się człowieka, który wpada do wody. Gdy podpłyniesz zobaczysz całą masę topielców (Pływaki #9). Nagraj ich i płyń dalej.

Po chwili Blake spadnie z tratwy - Jezioro | Lamentacje | Opis przejścia Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

Po chwili Blake spadnie z tratwy. Żeby iść w jej kierunku musisz przejść pod widocznym powyżej drzewem. Zanim to zrobisz skręć w lewo. Tam znajdziesz kolejną notatkę (Ewangelia Knotha rozdział 3 #10). Zapoznaj się z nią i kontynuuj zadanie.

Idź na górę, aż znajdziesz się w widocznym powyżej miejscu - Jezioro | Lamentacje | Opis przejścia Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

Idź na górę, aż znajdziesz się w widocznym powyżej miejscu. Nagraj pozostałości osoby (Ostrzeżenie #11) przywiązanej do drzewa [1]. Następnie przewróć oznaczone na obrazku drzewo [2], żeby utworzyć prowizoryczny most. Przejdź po nim. W pobliżu nie znajdziesz niczego użytecznego, więc nie pozostaje ci nic innego, jak biec w kierunku tratwy.

Wykonaj interakcję, żeby ją wypchnąć na wodę, a następnie wiosłuj. Po dłuższej chwili spadniesz z tratwy. Płyń przed siebie jak najdalej od heretyków, a demon wciągnie cię pod wodę i rozpocznie się kolejna retrospekcja.