Outlast 2 - poradnik do gry

Zejście | Opis przejścia | Outlast 2 Poradnik Outlast 2

Ostatnia aktualizacja: 2 maja 2017

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przejścia etapu w grze Outlast II zatytułowanego Zejście. Znajdziesz tutaj wskazówki, które umożliwią ukończenie etapu. Wyszczególnione zostały też nagrania i notatki, które należy zarejestrować za pomocą kamery, a także lokalizacja baterii i bandaży, których używanie jest nieodzownym elementem rozgrywki.

Przebieg etapu

Gdy winda się zatrzyma, to będziesz mógł z niej wyjść. Obejdź ją i wyjdź z szybu. Po chwili winda (Zejście #1) spadnie niżej. Odwróć się i nagraj ją, zanim ruszysz przed siebie. Dalej będziesz podążał wyznaczoną ścieżką przez dłuższą chwilę. W oddali zobaczysz cień heretyka.

Tym samym dotrzesz do rozwidlenia. Dalsza droga prowadzi w prawo, ale udaj się najpierw w lewo, żeby sfotografować notatkę (Ewangelia Knotha rozdział 11. #2), którą tam znajdziesz. Przebrnij przez zalany fragment szybu, skręć w lewo i zejdź po drabinie.

Na niższym piętrze na chwilę zobaczysz demona - Zejście | Opis przejścia | Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

Na niższym piętrze na chwilę zobaczysz demona. Gdy zniknie, możesz iść dalej przed siebie. Musisz skręcić w prawo. W bocznym tunelu po prawej zobaczysz obdartego se skóry mężczyznę (Obdarty ze skóry #3). Nagraj go . Następnie podążaj jedyną możliwą ścieżką.

Po lewej znajdziesz małą skalną nieckę, a w niej tunel, do którego musisz się wczołgać - Zejście | Opis przejścia | Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

Po lewej znajdziesz małą skalną nieckę, a w niej tunel, do którego musisz się wczołgać. Ostatecznie wpadniesz do kolejnego szybu. Dalsza droga prowadzi w lewo. Odblokuj drzwi i wyjdź przez nie. Po prawej zobaczysz jednego z heretyków. Nie ruszaj się z miejsca, a nie powinien cię zauważyć. Biegnij przed siebie, omijając kolejnych przeciwników.

Jeśli ci się nie uda, to po wczytaniu zapisu musisz uciekać tam, skąd przyszedłeś - Zejście | Opis przejścia | Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

Jeśli ci się nie uda, to po wczytaniu zapisu musisz uciekać tam, skąd przyszedłeś. Pobiegnij na koniec korytarza, nie wchodząc do bocznych. Heretyk ostatecznie zacznie zbliżać się do ciebie. Omiń go i biegnij tak długo, aż zobaczysz powyższy widok. Następnie zawróć i nagraj ludzi przytwierdzonych do ścian (Tapeta ze skóry #4).

Następnie pociągnij wózek do siebie. Obejdź drewnianą ściankę i przestaw zwrotnicę. Wepchnij wózek do szybu po prawej, co pozwoli ci swobodnie poruszać się po lewym korytarzu. Przeczołgaj się pod przeszkodą i podążaj przed siebie wzdłuż korytarza.

Dojdziesz do zakrętu, a ktoś bezpośrednio przed tobą zamknie jeden z korytarzy. Udaj się najpierw w tamtym kierunku, a pod ścianką znajdziesz notatkę (Ewangelia Knotha rozdział 14. #5). Potem wczołgaj się do wąskiego tunelu. Tym sposobem dotrzesz za ścianę, pod którą znalazłeś ostatnią notatkę.

Na stoliku po lewej znajdziesz bandaż - Zejście | Opis przejścia | Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry

Na stoliku po lewej znajdziesz bandaż. Po zebraniu ich udaj się w kierunku oświetlonego korytarza. Zbiegnij na sam dół po drewnianych schodach. Otwórz drzwi, a zobaczysz kościotrupy na podwyższeniu (Kościana altana #6) przed sobą, które musisz nagrać. Udaj się przed siebie, skręć w lewo i przeciśnij się przez wąskie przejście.

Schyl się i przeciśnij do wnętrza jaskini. Potem wskocz do wody. To zapoczątkuje kolejny etap.