For Honor - poradnik do gry

For Honor - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
For Honor - poradnik do gry

For Honor - poradnik do gry

"Nadchodzi wiek miecza i topora" W poradniku do gry For Honor znajdziesz praktyczne porady dotyczące walki, opis wszystkich klas postaci, a także informacje na temat trybów gry i możliwych do zdobycia osiągnięć.

Poradnik do gry For Honor zawiera przede wszystkim dokładny opis najważniejszych elementów gry oraz praktyczne porady, dzięki którym poprawisz swoje wyniki w sieciowych rozgrywkach. Najważniejszą część poradnika stanową rozdziały poświęcone wszystkim dostępnym klasom postaci należącym do trzech frakcji: Rycerzy, Wikingów oraz Samurajów.

W poradniku znajdziesz informacje na temat sterowania, opis dostępnych ataków oraz praktyczne porady dotyczące walki konkretnymi bohaterami. Oprócz tego poradnik zawiera informacje na temat występujących w grze trybów gry: Brawl, Dominion, Duel, Elimination oraz Skirmish. Z tekstu dowiesz także, jak działa system ekwipunku, jak najlepiej zdobywać doświadczenie czy co zrobić, aby szybko się wzbogacić.

Poradnik do gry For Honor zawiera:

  • opis wszystkich klas wojowników;
  • praktyczne porady dotyczące walki;
  • opis trybów rozgrywki;
  • informacje na temat sterowania;
  • listę osiągnięć i opis metod ich zdobycia.

Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o For Honor - poradnik do gry

Autor : Jakub Bugielski

Ostatnia aktualizacja : 10 marca 2017

Poradnik zawiera : strony: 55, ilustracje: 325 , filmy: 3 .

Popularne strony w For Honor - poradnik do gry

For Honor - screen - 2017-04-28 - 343815For Honor - screen - 2017-04-28 - 343814For Honor - screen - 2017-02-15 - 338890For Honor - screen - 2017-02-15 - 338889For Honor - screen - 2017-02-15 - 338888For Honor - screen - 2017-02-15 - 338887For Honor - screen - 2016-12-15 - 335997For Honor - screen - 2016-12-15 - 335996For Honor - screen - 2016-12-15 - 335995

11.02.2017 15:08
dskobel
3
Junior

A na padzie xpad gdzie ustawia sie talent?

15.02.2017 13:34
odpowiedz
1 odpowiedź
Jeyhard
11
Pretorianin

dskobel nie mam bladego pojęcia jak ci pomóc - obstawiam, że chodzi o emulator pada z Xboxa pod PC, tak? Czy chodzi ci o pada do Xboxa?

post wyedytowany przez Jeyhard 2017-02-15 13:36:05
16.02.2017 18:05
dskobel
3
Junior

Tzn pad z xboxa pidpiety do pc. Talenty odpala sie lewym pokrętłem.

18.02.2017 00:52
odpowiedz
1 odpowiedź
Anael
10
Legionista

"dokonaj 50 Honorowych zabójstw" czyli jakich? Nie chodzi tu o egzekucje czyli jakie to są? W ramach gry oczywiście.

18.02.2017 14:02
Jeyhard
11
Pretorianin

Informacja o tym pojawi się co prawda w poradniku, ale mogę już teraz wyjaśnić. Honorowe zabójstwa to takie, których dokonujesz w walce 1 na 1 z wrogiem, jedynie przy pomocy broni. Nie można przeciwnika wkopać w kolce/ogień/przepaść, nie można się z nim bić 2 na 1, ani nie można walczyć z wrogiem, gdy już został raniony przez innego gracza - w takim wypadku zabójstwo nie będzie uznane jako "honorowe".

18.02.2017 14:06
odpowiedz
1 odpowiedź
dskobel
3
Junior

jak się zdobywa punkty reputacji? i od czego są uwarunkowane?

18.02.2017 17:36
1
Jeyhard
11
Pretorianin

Punkty reputacji zdobywa się po to, by odblokowywać kolejne zdolności, które ustawiło się przed meczem - przedstawia to pasek postępu w lewym dolnym rogu ekranu. By odblokować 1 zdolność, trzeba go nabić do pełna - wtedy jest resetowany i nabija się kolejny, który odblokuje 2, 3 i 4.

Punkty reputacji zdobywa się w gruncie rzeczy za wszystko - zabijanie żołnierzy wroga (ci co się klepią przy punktach kontrolnych), zabijanie wrogich bohaterów (i egzekucje na nich), przejmowanie punktów kontrolnych czy wskrzeszanie sojuszników. Każdy "typ" bohatera ma też premię do zdobywania tych punktów z konkretnych źródeł:

- Weteran (Vanguard) - przejmowanie punktów kontrolnych, zabijanie żołnierzy i wskrzeszanie sojuszników.
- Skrytobójca (Assassin) - zabijanie wrogich bohaterów, serie zabójstw
Kolos (Heavy) - obrona i wzmacnianie punktów kontrolnych, asysty przy zabójstwach
Hybrydy - balans pomiędzy wszystkimi "źródłami"

W poradniku pojawi się rozdział tłumaczący ten aspekt.

18.02.2017 19:37
odpowiedz
Gronki
21
Chorąży

Polecam grać jako Shugoki na początku, a nawet na stałe. Najłatwiej nauczyć się podstaw gry i kombosów, złapać czucie i zachowania bohaterów w walce. Ja zacząłem od Berserkera, nie żałuję, ale od kiedy pograłem więcej Shugokim to moje umiejętności na Berserku wzrosły.

21.02.2017 13:23
1
odpowiedz
Jeyhard
11
Pretorianin

Dziś pojawią się kolejne rozdziały opisu przejścia, wraz z przedmiotami kolekcjonerskimi. Najpóźniej jutro będzie też opis ostatniej, 12 klasy postaci - Walkirii. Do końca tygodnia planujemy zamknąć opis przejścia, a potem pojawią się dodatkowe rozdziały opisujące tryby wieloosobowe.

Jeśli ktoś ma z czymś problemy, niech da znać w komentarzu - odpiszę i w razie potrzeby zrobię odpowiedzi rozdział w poradniku.

23.02.2017 22:35
odpowiedz
1 odpowiedź
dskobel
3
Junior

Kiedy warto zacząć ulepszać przedmioty za stan? do 20 levelu to z pewnością nie... ale kiedy optymalnie będzie najlepszy zwrot z ulepszenia:)?

Dodatkowo obok tarczy z levelem (reputacją) jest druga która określa pancerz?

24.02.2017 15:31
1
Jeyhard
11
Pretorianin

Tak naprawdę to zależy - jeśli chcesz szybko zyskać jakieś tam korzyści, ulepszać można od praktycznie samego początku. Jeśli chcesz z kolei nie tracić bezsensownie stali, lepiej poczekać, aż wbijesz 3 poziom reputacji, bo wtedy za mecze masz szanse dostać już "najlepsze możliwe" przedmioty - to znaczy, wbicie wyższego poziomu reputacji nie zwiększy już "jakości" wyrzucanych przedmiotów. Warto więc poczekać do wbicia 3 poziomu reputacji i dopiero wtedy ulepszać interesujące nas przedmioty, jak i otwierać skrzynki z przedmiotami.

Co do "drugiej tarczy określającej pancerz" - jeśli dobrze cię zrozumiałem, to jest to po prostu sumaryczna wartość twoich przedmiotów, tj. poziomy przedmiotów, które masz założone na postaci.

23.02.2017 22:37
odpowiedz
dskobel
3
Junior

Zna ktoś namiary na jakiś klan??

25.02.2017 12:25
odpowiedz
Jagielon92
2
Junior

clanpolisheaglesforhonor.pl.tl

Zapraszam do klanu

26.02.2017 07:20
odpowiedz
1 odpowiedź
dskobel
3
Junior

to trzymam stal:) Jeyhard dzięki za podpowiedź

26.02.2017 08:45
Jeyhard
11
Pretorianin

Spoko. ;)

08.03.2017 22:48
odpowiedz
dskobel
3
Junior

Jaką trzeba mieć reputacje aby wpadały przedmioty na złoto?