Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crookz - poradnik do gry

Crookz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Postacie | Podstawy rozgrywki Crookz poradnik Crookz

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

W grze znajdziesz sześć postaci, które można wybrać w trakcie rozgrywki - Postacie | Podstawy rozgrywki Crookz - Crookz - poradnik do gry

W grze znajdziesz sześć postaci, które można wybrać w trakcie rozgrywki. To Bishop, Cleopatra, Lobkowitz, Rocket, Rob-O-Mat 2000 i Rufus. Ich liczba jest określona w każdej z poszczególnych misji - w większości przypadków sztywno ustalone są jedna lub dwie postacie do wyboru. Warto także wspomnieć, iż lwia część umiejętności nabywana jest w trakcie rozgrywki wraz z zaliczaniem kolejnych misji, więc zestaw cech zmienia się praktycznie co zadanie. Oto krótkie charakterystyki poszczególnych postaci:

Bishop

Bishop to postać bardzo użyteczna z jednego powodu - jest specem od otwierania wszystkich zamków, a tych trafi Ci się naprawdę mnóstwo. Z tego też powodu przydaje się w znakomitej większości misji i warto zabierać go ze sobą. Jego umiejętności to:

  • otwieranie zabezpieczonych drzwi;
  • otwieranie kasetek (w nich znajdują się łupy);
  • otwieranie stalowych drzwi (bodaj najczęściej spotykane na mapach);
  • otwieranie sejfów (w nich znajdują się łupy).

Cleopatra

Cleopatra znana jest głównie ze swej szybkości - przydaje się tam, gdzie wymagana jest odpowiednia prędkość działania i przemykanie się pomiędzy kolejnymi pomieszczeniami. Wyróżniającą ją cechę stanowi także pojemność ekwipunku. Cleopatra nie posiada jednak zdolności, które są niezbędne na polu gry. Jej umiejętności to:

  • sprint - szybsze poruszanie się;
  • kocie ruchy - przechodzenie w najbliższym otoczeniu strażnika, choć nie w zasięgu jego wzroku;
  • duże kieszenie - noszenie czterech przedmiotów;
  • "nie tym razem" - chowanie się w kryjówkach umieszczonych pod podłogą.

Lobkowitz

Lobkowitz to prawdziwa złota rączka - jedyny spec od rozdzielnic, sprawnie wyłącza także kamery (czasowo bądź na stałe) lub podłączone do prądu panele. Z tego też powodu trudno wyeliminować go ze składu, bo jest po prostu szalenie potrzebny, choć powolny. Jego umiejętności to:

  • krótkie spięcie - operowanie rozdzielnicami;
  • zapętlenie obrazu - krótkotrwałe wyłączanie kamer;
  • zwarcie - odłączanie paneli podłączonych do prądu;
  • wyłączenie kamery (na stałe).

Rocket

Rocket to postać, która znana jest przede wszystkim ze swojej zwinności - może ona śmiało przechodzić przez otwory i kanały wentylacyjne, jak również przez bariery świetlne. Jej umiejętności sprawdzają się jednak tylko w nielicznych misjach - w znakomitej większości z nich spokojnie obchodzimy się bez tychże zdolności. Jej umiejętności noszą następujące nazwy:

  • płaszczka - przeciskanie się przez otwory wentylacyjne;
  • tarantula - przechodzenie przez bariery świetlne;
  • modliszka - przechodzenie przez bariery laserowe;
  • żmija - czołganie się w kanałach wentylacyjnych.

Rob-O-Mat 2000

Robot dołącza do naszej ekipy stosunkowo późno - jego największą zaletą jest niewidzialność. Może on śmiało poruszać się pod kamerami, przejeżdżać przez barierki, a nawet przemieszczać się w zasięgu wzroku wrogów. Co prawda nie udźwignie praktycznie żadnego narzędzia ani nie potrafi ich używać, niemniej jest szalenie przydatny, choć tylko w kilku misjach. W paru innych jego występ został zablokowany. Jego umiejętności to:

  • zakłócenie obrazu - przechodzenie przez pole widzenia kamery;
  • izolator - przechodzenie po panelach pod napięciem;
  • moduł ukrycia - przechodzenie przez pole widzenia strażnika;
  • odblaski - przechodzenie przez bariery świetlne i laserowe.

Rufus

Rufus, czyli grupowy osiłek - to postać praktycznie nieodzowna ze względu na swoją siłę. Może zlikwidować praktycznie każdego strażnika, potrafi także przełączać ciężkie przełączniki. Z racji tego, że na każdej mapie strażników jest praktycznie zatrzęsienie, nie sposób nie zabrać go ze sobą na misję. Jego umiejętności to:

  • ogłuszenie - pozbawienie przytomności normalnych i szybkich strażników;
  • "przez ścianę" - rozbijanie pękniętych ścian;
  • brutalna siła - operowanie ciężkimi przełącznikami;
  • żelazna pięść - nokautowanie uzbrojonych strażników.