Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crookz - poradnik do gry

Crookz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 5 - Piątka w sześć minut | Opis przejścia misji Crookz poradnik Crookz

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Misja 5 - Piątka w sześć minut

Miejsce: Kwatera główna policji

Postacie: Cleopatra, Bishop, Rufus

Nagroda: 6000 $

Tym razem włamujesz się do kwatery głównej policji - Twoim zadaniem jest kradzież oficjalnych dokumentów i rozesłanie ich za pomocą nowoczesnego faksu.

Parking

Trójka bohaterów, z którą startujesz, to Cleopatra, Bishop i Rufus - Misja 5 - Piątka w sześć minut | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Trójka bohaterów, z którą startujesz, to Cleopatra, Bishop i Rufus. Rozpocznij od penetracji pierwszego pomieszczenia, położonego najbliżej pozycji startowej (1). Gdy wyjdzie z niego strażnik, szybko wbiegnij tam Cleopatrą, zabierz klucz (2) i wyłącz bariery świetlne za pomocą przełącznika (3). Bishop w tym momencie niech zajmie się otwarciem drzwi (4), natomiast Cleopatra - wyłączeniem kamery za pośrednictwem terminalu (5).

Tymczasem wyślij Rufusa na drugą stronę planszy - Misja 5 - Piątka w sześć minut | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Tymczasem wyślij Rufusa na drugą stronę planszy. Wejdź przez drzwi i przełącz przełącznik czasowy (1), który odblokowuje drzwi. Podnieś łom (2), a następnie zajmij się kasetką (3). Potem skorzystaj z przełącznika (4) i wróć do pozostałej dwójki bohaterów.

W momencie kiedy strażnik (1) opuści pokój, szybko wybiegnij całą ekipą przez drzwi (2), które otworzy Bishop - Misja 5 - Piątka w sześć minut | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

W momencie kiedy strażnik (1) opuści pokój, szybko wybiegnij całą ekipą przez drzwi (2), które otworzy Bishop. Następnie udaj się do miejsca, z którego wyjdziesz na parter (3).

Parter

Przeprowadź całą trójkę w pobliże najbliższych drzwi (1) - Misja 5 - Piątka w sześć minut | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przeprowadź całą trójkę w pobliże najbliższych drzwi (1). Gdy strażnik opuści pokój, wprowadź tam Rufusa. Podnieś klucz (2) i skorzystaj z wyłącznika kamery (3). Opuść pokój przed przyjściem strażnika. Gdy ten wróci do pomieszczenia, szybko przetransportuj Bishopa do pokoju (4), a Cleopatrę do cel, w których podnieś adrenalinę (5) i cichobieżki (6). Gdy strażnik znów opuści pokój, wejdź Rufusem do pomieszczenia i naciśnij przełącznik czasowy (7). Wprowadź Bishopa do pokoju obok i otwórz kasetkę (8), następnie skorzystaj z przełącznika (9) i opuść pomieszczenie. Przyprowadź pozostałą dwójkę do tego pomieszczenia.

Zważając na strażnika, przejdź do sporego pomieszczenia z dużą ilością biurek - Misja 5 - Piątka w sześć minut | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Zważając na strażnika, przejdź do sporego pomieszczenia z dużą ilością biurek. Wejdź do drugiego pomieszczenia po lewej - znajdziesz tam przełącznik (1) wyłączający laserowe przeszkody. Wcześniej, w pomieszczeniu obok, możesz podnieść klucz (2). Poczekaj, aż strażnik przejdzie, a następnie wyślij Cleopatrę (jeżeli posiada klucz) lub Bishopa do pomieszczenia z kasetką (3), którą otwórz. Tak czy siak, przeprowadź tam także Cleopatrę i szybko przetransportuj ją do pomieszczenia ze strażnikiem. W momencie gdy strażnik się obróci, podbiegnij pod biurko i zabierz łup (4). Uważaj na jego ruchy i chowaj się za małym pomieszczeniem w rogu.

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie