Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Specjalne

Budynki specjalne występują dużo częściej, ale są mniej przydatne. Część z nich dodaje nam trwałe premie do statystyk, inne odsłaniają część mapy, obecne są też takie, które uczą nas nowych zaklęć. Przed odwiedzeniem każdego z nich musisz zadać sobie jednak pytanie czy na pewno opłaca ci się walczyć ze stworzeniem broniącym dany budynek aby zdobyć określoną premię. Bohaterowi Mocy z pewnością przyda się +2 do Ataku oferowane przez Arenę, ale już niekoniecznie musi odwiedzać Gildię Magii. Bohater wysoko poziomowy może spokojnie opuścić walkę z oddziałem broniącym Kamienia Oświecenia dodające 1000 punktów doświadczenia, jeśli tylko w tym czasie może zająć jakiś budynek generujący surowce. Należy dokładnie planować trasę marszu swojego bohatera i wybierać te budynki, które dadzą nam premie najbardziej przydatne w tym momencie rozgrywki.

 

Nazwa

Opis

Akademia Wojskowa - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Akademia Wojskowa

Za opłatą jednorazowo ulepsza znaną bohaterowi umiejętność Mocy o jeden poziom.

Arena - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Arena

Trwała premia: do wyboru +2 Atak lub +2 Obrona.

Fontanna Odnowy - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Fontanna Odnowy

Odnawia 4 punkty Ruchu odwiedzającego bohatera.

+5 Przywództwa na następne 3 walki.

Gildia Magii - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Gildia Magii

Uczy odwiedzającego bohatera kilku losowych zaklęć.

Kamień Inspiracji - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kamień Inspiracji

Trwała premia : do wyboru +2 Duch lub +2 Magia.

Kamień oświecenia - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kamień oświecenia

Trwała premia: +1000 Punktów Doświadczenia.

Kaplica Siódmego Smoka - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kaplica Siódmego Smoka

Trwała premia: Wydaj zasoby, żeby bohater jednorazowo awansował o poziom.

Kartograf - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kartograf

Odsłania te okolice za godziwą sumę.

Klasztor Ślepych Braci - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Klasztor Ślepych Braci

Jednorazowo za opłatą uczy bohatera jednej dostępnej zdolności.

Kowal - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kowal

Trwała premia: +1 Atak.

Kryształ Mocy - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kryształ Mocy

Trwała premia: +1 Magia.

Kryształ Obrony - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kryształ Obrony

Trwała premia: +1 Duch.

Kupiec - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kupiec

Kupuje i sprzedaje artefakty.

Latarnia Morska - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Latarnia Morska

Raz w tygodniu daje wszystkim bohaterom wzmocnienie Latarnia Morska.

Dostępne wyłącznie wtedy, gdy kontrolujesz ten teren: wszyscy twoi bohaterowie o 15% szybciej pływają statkami.

Magiczna Akademia - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magiczna Akademia

Za opłatą jednorazowo ulepsza znaną bohaterowi umiejętność Magii o jeden poziom.

Magiczna Kaplica - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magiczna Kaplica

Uczy odwiedzającego bohatera kilku zaklęć.

Niebezpieczna Jaskinia - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niebezpieczna Jaskinia

Zarówno w Niebezpiecznej Jaskini, jak i innych tego typu budynkach spotkasz bardzo silnych przeciwników. Jako nagrodę otrzymasz przeważnie artefakt, złoto oraz surowce.

Oaza - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Oaza

Odnawia 6 punktów Ruchu odwiedzającego bohatera.

+15 Przywództwa na następne 3 walki.

Obserwatorium - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Obserwatorium

Odkrywa teren w promieniu 30 pól.

Portal / Przejście - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Portal / Przejście

Prowadzi do innego miejsca, może to być niższy lub wyższy poziom lub niedostępny w inny sposób teren na tej samej mapie.

Schronienie - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Schronienie

Bohater może schronić się w tym miejscu.

Siedlisko - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Siedlisko

Dodaje kilka jednostek do najbliższego miasta tygodniowo. Możesz także nająć stworzenia na miejscu.

Siedliska występują dla każdej frakcji osobno, zarówno jako podstawowe, jak i elitarne.

Smocza Żyła - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Smocza Żyła

Raz w tygodniu całkowicie odnawia manę odwiedzającego bohatera.

Smoczy Węzeł - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Smoczy Węzeł

Podwaja i całkowicie odnawia maksymalną manę odwiedzającego bohatera.

Stajnie - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Stajnie

+5 do Ruchu dla odwiedzającego bohatera (działa do końca tygodnia).

Stocznia - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Stocznia

Oferuje budowę statków za opłatą.

Strumień Żywiołów - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Strumień Żywiołów

Daje możliwość wynajęcia różnych stworzeń za złoto.

2 Żywiołaki Ognia, Ziemi, Wody, Powietrza na tydzień.

Sztandar Wojenny - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Sztandar Wojenny

Odnawia 6 punktów Ruchu odwiedzającego bohatera.

+10 Przywództwa i Przeznaczenia na następne 3 walki.

Ślepa Kapłanka - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ślepa Kapłanka

Odświeżenie 6 Ruchu odwiedzającego bohatera.

+10 Przeznaczenia na następne 3 walki.

Tajemnicza Krypta - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Tajemnicza Krypta

Pierwszy bohater odwiedzający to miejsce znajduje artefakt, ale spada na niego klątwa -20 Morale dla sojuszniczych stworzeń w czasie kolejnej walki.

Wir - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wir

Przenosi statek do innego wiru.

Wróżka - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wróżka

Zdradza, co przyniesie kolejny tydzień.

Zbrojmistrz - Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Zbrojmistrz

Trwała premia: +1 Obrona.