Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Wybierając Twierdzę podczas potyczek z komputerem lub w grze wieloosobowej będziesz dysponował na początku przygody jednym z jedenastu bohaterów. Odpowiedni wybór może pomóc ci na początku lub w późniejszej fazie gry. Większość specjalizacji herosów twierdzy skupia się na rekrutacji dodatkowych jednostek, Okrzykach Bojowych lub Magii Powietrza. Jeśli zastanawiasz się jakiego bohatera wybrać, pomyśl nad Yogiem, który posiada zdolność Władca Cyklopów. Jest to bardzo dobry wybór na późniejszy etap gry, gdy Cyklopami będziesz już dysponował. Najważniejsze, że nie jest to zdolność Zarządcy i będziesz mógł normalnie korzystać z bohatera. Pozytywnie wyróżniającymi się bohaterami są także Kente oraz Amari.

Bohater

Specjalizacja

Opis

Kente - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kente
Mistrz Okrzyków Bojowych - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mistrz Okrzyków Bojowych

Bohater zaczyna z Okrzykami Bojowymi na poziomie nowicjusza i zdolnością Zmiażdżenie.

Amari - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Amari
Adept Piorunów - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Adept Piorunów

Bohater zaczyna z umiejętnością Magia Powietrza na poziomie nowicjusza i zaklęciem Wybuch Błyskawicy.

Zaklęcie jest rzucane o jeden poziom wyżej, niż aktualny poziom tej szkoły.

Anga - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Anga
Mistrz Magii Powietrza - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mistrz Magii Powietrza

Bohater ma +6 Magii, gdy rzuca zaklęcia Magii Powietrza.

Bilashi - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Bilashi
Odporność na Ból - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Odporność na Ból

Bohater zaczyna z premią +4 do Obrony.

Drakon - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Drakon
Wódz Gnolli - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wódz Gnolli

Zarządca: +12 do przyrostu Gnolli i Gnolli Łowców w strefie wpływów tego miasta.

Gird - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gird
Tkacz Zaklęć - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Tkacz Zaklęć

Bohater zaczyna z premią +4 do Magii.

Mistrz Magii Ziemi - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mistrz Magii Ziemi
Mistrz Magii Ziemi - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mistrz Magii Ziemi

Bohater ma +6 Magii, gdy rzuca zaklęcia Magii Ziemi.

Kibwe - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kibwe
Adept Kamiennej Skóry - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Adept Kamiennej Skóry

Bohater zaczyna z umiejętnością Magia Ziemi na poziomie nowicjusza i zaklęciem Kamienna Skóra.

Zaklęcie jest rzucane o jeden poziom wyżej niż aktualny poziom tej szkoły.

Reem - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Reem
Wódz Centaurów - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wódz Centaurów

Zarządca: +3 do przyrostu Centaurów i Centaurów Łupieżców w obszarze kontrolowanym przez miasto.

Shani - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Shani
Generał Orków - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Generał Orków

Zarządca: +6 do przyrostu Siepaczy i Miażdżycieli w strefie wpływów tego miasta.

Yog - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Yog
Władca Cyklopów - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Władca Cyklopów

+8 do Ataku i +8 do Obrony dla Cyklopów i Oszalałych Cyklopów.