Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Magia Światła

 

Nazwa

Opis

Niebiańska Zbroja - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niebiańska Zbroja

Pochłania obrażenia zadawane wskazanemu sojuszniczemu stworzeniu przez okres 3 tur.

W zależności od poziomu czaru, zbroja pochłania od 27 do 54 punktów obrażeń.

Światło Oczyszczenia - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Światło Oczyszczenia

Natychmiast usuwa pewną liczbę negatywnych efektów magicznych ze wskazanego sojuszniczego stworzenia.

Każdy kolejny poziom czaru zwiększa liczbę zniesionych negatywnych efektów oraz zmniejsza koszt many o 10.

Pewność Elratha - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pewność Elratha

Zwiększa Obronę oraz Przywództwo bohatera na następną walkę.

W zależności od poziomu czar zwiększa Obronę od +2 do +7, a także Przywództwo od +5 do +25.

Leczenie - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Leczenie

Natychmiast wskrzesza i leczy wskazane stworzenie sojusznicze lub zadaje punkty obrażeń od Magii Światła wrogiemu Nieumarłemu stworzeniu (Nie działa na Konstrukty).

Liczba uleczonych lub odebranych punktów życia zależy od poziomu czaru i posiadanej Magii.

Wskrzeszenie - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wskrzeszenie

Natychmiast wskrzesza i leczy wskazane stworzenie sojusznicze. Wybrana istota leczy i wskrzesza wszystkie sojusznicze stworzenia przez okres 3 tur (Nie działa na Nieumarłych i Konstrukty).

Liczba przywróconych punktów zdrowia zależy od poziomu czaru i Magii bohatera.

Odpłata - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Odpłata

Zadaje obrażenia od Magii Światła każdemu stworzeniu atakującemu wskazane sojusznicze stworzenie. Czas trwa zaklęcia to 3 tury.

Zadawane obrażenia zależą od poziomu czaru oraz Magii bohatera.

Przyzwanie Złotego Smoka - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Przyzwanie Złotego Smoka

Przyzywa Złote Smoki (5 sztuk) na wskazany obszar 2x2.

Słoneczny Promień - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Słoneczny Promień

Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Światła wskazanemu oddziałowi wroga.

Obrażenia zależą od poziomu czaru oraz posiadanej Magii.

Rozbłysk - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Rozbłysk

Zadaje obrażenia od Magii Światła wrogim oddziałom, które zostaną trafione przez 1 z 8 promieni, rozchodzących się ze wskazanego punktu w 8 różnych kierunkach. Promienie blokowane są przez oddziały i przeszkody. Wskazany zaklęciem punkt musi być pustym polem.

Obrażenia zależą od poziomu czaru, jak i Magii bohatera.