Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Magia Światła

Magia Światła jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.

Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Światła otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Światła jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.

Rozwój drzewka Magii Światła powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Światła Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Światła. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Światła I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Światła Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Światła II czary, wykupujemy właśnie tą zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Mądrość Światła. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Światła jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Magia Światła Nowicjusz - Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Światła Nowicjusz

Sprawia, że zaklęcia Magii Światła są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1.

Uczony Magii Światła - Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Uczony Magii Światła

Zmniejsza koszt Many zaklęć Magii Światła o 20%.

Znajomość Magii Światła I - Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Światła I

Zaklęcie Leczenie jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.

Słoneczny Promień dodatkowo zmniejsza Atak i Obronę trafionych jednostek o 1 na okres 3 tur.

Krzepiące Światło - Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Krzepiące Światło

+3 do Przywództwa za każde rzucone zaklęcie Magii Światła. Trwa do końca walki.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Magia Światła Ekspert - Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Światła Ekspert

Sprawia, że zaklęcia Magii Światła są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2.

Znajomość Magii Światła II - Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Światła II

Zaklęcie Niebiańska Zbroja jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 3x3, a zaklęcie Światło Oczyszczenia na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.

Mądrość Światła - Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mądrość Światła

+4 do Magii dla zaklęć Magii Światła. Co druga zdolność mądrości dodaje +4 do Magii do tej premii.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Magia Światła Mistrz - Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Światła Mistrz

Sprawia, że zaklęcia Magii Światła są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3.

Znajomość Magii Światła III - Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Światła III

Zaklęcie Odpłata jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.

Rozbłysk dodatkowo zmniejsza Atak i Obronę trafionych stworzeń o 1 na okres 3 tur.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Wybraniec Światła - Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wybraniec Światła

Ilekroć bohater rzuca pozytywne zaklęcie Magii Światła na sojusznicze stworzenie, otrzymuje ono +2 do Ataku, +2 do Obrony, +5 do Morale, +5 do Szczęścia. Ponadto zadaje maksymalne obrażenia do końca bieżącej tury.