Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Komnata Tajemnic - II | Komnata Tajemnic w Harry Potter i Komnata Tajemnic poradnik Harry Potter i Komnata Tajemnic

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Komnata Tajemnic - II

Tuż przed sobą masz pomieszczenie z czterema żukami - Komnata Tajemnic - II | Komnata Tajemnic w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Tuż przed sobą masz pomieszczenie z czterema żukami. Wbiegnij, jak najszybciej wepchaj oba klocki ze znakiem zaklęcia Flipendo po lewej i prawej, a na odsłonięte pola wepchaj po jednym żuku. Wbiegnij do nowo otwartych drzwi, strzel w przycisk - w podłodze pokaże się pole od Spongify, dzięki któremu dostaniesz się na górę.

(SEKRET 1/4) Biegnij korytarzem, trafisz do pokoju z dwoma impami - Komnata Tajemnic - II | Komnata Tajemnic w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 1/4) Biegnij korytarzem, trafisz do pokoju z dwoma impami. Ogłusz obu i wrzuć każdego do jednej nory, a tajny pokój po prawej stanie otworem. Jest tam gargulec - zbierz przedmioty i zapal sobie różdżkę.

(SEKRET 2/4) Biegnij do mostu, przeskocz go - Komnata Tajemnic - II | Komnata Tajemnic w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 2/4) Biegnij do mostu, przeskocz go. W korytarzu po lewej i prawej są przezroczyste ściany, przez które teraz się możesz przedostać. Podążaj dalej, zerwij dwie liny, a przez dziurę spadniesz na dół.

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie