Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Poradnik dla wszystkich uczniów Hogwartu i wielbicieli Harry’ego Pottera. Znajdziecie tutaj dokładny opis przeciwników, przedmiotów i zaklęć występujących w grze, a także pełne walkthrough wraz ze wszystkimi sekretami.

27 grudnia 2002Autor solucji: Ziuziek (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witam w poradniku do gry obowiązkowej dla wszystkich uczniów Hogwartu i wielbicielek / wielbicieli sławnego Harry’ego Pottera - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Witam w poradniku do gry obowiązkowej dla wszystkich uczniów Hogwartu i wielbicielek / wielbicieli sławnego Harry’ego Pottera. Znajdziecie tutaj dokładny opis przeciwników, przedmiotów i zaklęć występujących w grze, a co najważniejsze – poprowadzenie za rączkę, krok po kroku po całej grze, wraz z odkryciem sekretów i ukrytych tu i ówdzie kart z czarodziejami. Więcej pisać tutaj nie muszę – zapraszam do poradnika.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 27 grudnia 2002.

Kody do gry Harry Potter i Komnata Tajemnic

gra Harry Potter i Komnata Tajemnic

Harry Potter i Komnata Tajemnic

Harry Potter and the Chamber of Secrets

akcji

komentarze czytelników

tymczasowy95718  2002-12-20 - 19:23

super

BLADE22  2002-12-20 - 19:36

No i kolejny wątek z serii beznadzieja ...

Ścierwopluj  2002-12-20 - 19:42

Lulas ja znam lulasa czyż nie? - widać że Rekrót choć kolega

Goozys[DEA]  2002-12-20 - 19:47

Ale wy jesteście debilni !!!! W jego poście jest link do poradnika, co oznacza, że dodał komentarz ze strony www, a to oznacza, że chłopak może nawet nie wiedzieć, że stworzył wątek na forum !!!! Trochę wyrozumiałości panowie i opanowania...

Ścierwopluj  2002-12-20 - 19:52

vieni vidi vici - pszepraszam Lulasa z całego serca i życze mu wesołych świąt z Harrym Potterem ( a Haryy to takaaaa łatwa gra - wstyd)

BLADE22  2002-12-20 - 20:07

OPANOWANIE TO PRZYDA SIE TOBIE Goozys[DEA] CZEMU ODRAZU Z WYZWISAKAMI ? Mam prawo wypowiedzi na temat tak samo jak ty, wiec czego sie czepiasz ?

Goozys[DEA]  2002-12-20 - 20:15

No fakt... trochę przesadziłem. Sorrk... Ale zaczyna mnie dobijać to forum pod względem rakrutów. Ktoś nieświadomie założy wątek, tak jak autor tego, a już sypią się na niego gromy i ogólne niezadowolenie ze strony forumowiczów. Gdyby to był jego 20 wątek w ciągy 15 minut, to chyba sam bym go zganił, ale w tym przypadku chłopak nie jest nieczmu winny... ...

tymczasowy92984  2002-12-28 - 20:31

Harry Potter i Komnata Tajemnic to lepsza i ciekawsza gra od swojej poprzedniczki. A teraz proszę nie wypisywać bzdur bo tak nieładnie,a jeśli ktoś tak zrobi to naśle na niego Zgredka,Wróżki,Impy,Gnomy a nawet Ogniste Żuki więc radzę być grzecznym(!).

Soulcatcher  2002-12-28 - 21:02

zrobi wam się kiedyś głupio i przykro jak was (zgodnie z zapowiedzia mi) wykasuję z forum za atakowanie rekrutów

neo matrix  2004-06-06 - 02:10

Witam przesedłem cała gre ale nie wiem jak mozna latac na miotle na terenie szkoły ( nie chodzi mi o mecz) tylko o zwykły lot jak mozna wyjac miatłe

Cainoor  2004-06-06 - 02:13

a można w ogóle tak po prostu wyjąć miotłe? ...

korneliusz knot  2009-04-23 - 13:18

nie tylko na stadionie mozna polatac oczywiscie najpierw trening a potem juz tylko mecze ale mozna w miare swobodnie chodzic po tym malym hogwarcie

Harry M  2011-08-01 - 12:40

Grając w to miałem ubaw niezły

nilwgard  2013-03-30 - 19:17

Oto rozwiązanie uciążliwego buga, który może pojawić się w misji śladami goyle'a przy pierwszym sekrecie. Jeśli klocek z flipendo nie będzie chciał się przesunąć to radzę wykorzystać sposób pokazany poniżej, aby dostać się do pierwszego sekretu ;)

nilwgard  2013-03-30 - 19:21

http://imageshack.us/photo/my-images/713/77404568.jpg/