Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Witam w poradniku do gry obowiązkowej dla wszystkich uczniów Hogwartu i wielbicielek / wielbicieli sławnego Harry'ego Pottera - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Witam w poradniku do gry obowiązkowej dla wszystkich uczniów Hogwartu i wielbicielek / wielbicieli sławnego Harry'ego Pottera. Znajdziecie tutaj dokładny opis przeciwników, przedmiotów i zaklęć występujących w grze, a co najważniejsze - poprowadzenie za rączkę, krok po kroku po całej grze, wraz z odkryciem sekretów i ukrytych tu i ówdzie kart z czarodziejami. Więcej pisać tutaj nie muszę - zapraszam do poradnika.

Informacje o Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Autor : Piotr Ziuziek Deja

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 35, ilustracje: 250 .

Popularne strony w Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Harry Potter i Komnata Tajemnic - screen - 2002-10-03 - 11989Harry Potter i Komnata Tajemnic - screen - 2002-10-03 - 11988Harry Potter i Komnata Tajemnic - screen - 2002-10-03 - 11987Harry Potter i Komnata Tajemnic - screen - 2002-10-03 - 11986Harry Potter i Komnata Tajemnic - screen - 2002-10-03 - 11985Harry Potter i Komnata Tajemnic - screen - 2002-10-03 - 11984Harry Potter i Komnata Tajemnic - screen - 2002-10-03 - 11983Harry Potter i Komnata Tajemnic - screen - 2002-08-22 - 11342Harry Potter i Komnata Tajemnic - screen - 2002-08-22 - 11341

20.12.2002 19:23
tymczasowy95718
1
Junior

super

20.12.2002 19:36
odpowiedz
BLADE22
52
DR.BTL

No i kolejny wątek z serii beznadzieja

lulas ----------- > no i do czego stworzyłeś ten wątek, poto aby powiedzieć "super"?

20.12.2002 19:42
odpowiedz
Ścierwopluj
21
Konsul

Lulas ja znam lulasa czyż nie? - widać że Rekrót choć kolega

20.12.2002 19:47
odpowiedz
Goozys[DEA]
137
Legend

Ale wy jesteście debilni !!!! W jego poście jest link do poradnika, co oznacza, że dodał komentarz ze strony www, a to oznacza, że chłopak może nawet nie wiedzieć, że stworzył wątek na forum !!!! Trochę wyrozumiałości panowie i opanowania...

20.12.2002 19:52
odpowiedz
Ścierwopluj
21
Konsul

vieni vidi vici - pszepraszam Lulasa z całego serca i życze mu wesołych świąt z Harrym Potterem ( a Haryy to takaaaa łatwa gra - wstyd)

20.12.2002 20:07
odpowiedz
BLADE22
52
DR.BTL

OPANOWANIE TO PRZYDA SIE TOBIE Goozys[DEA] CZEMU ODRAZU Z WYZWISAKAMI ?
Mam prawo wypowiedzi na temat tak samo jak ty, wiec czego sie czepiasz ?

20.12.2002 20:15
odpowiedz
Goozys[DEA]
137
Legend

No fakt... trochę przesadziłem. Sorrk... Ale zaczyna mnie dobijać to forum pod względem rakrutów. Ktoś nieświadomie założy wątek, tak jak autor tego, a już sypią się na niego gromy i ogólne niezadowolenie ze strony forumowiczów. Gdyby to był jego 20 wątek w ciągy 15 minut, to chyba sam bym go zganił, ale w tym przypadku chłopak nie jest nieczmu winny...

BLADE22 --> Dlatego twoje stwierdzenie, do którego masz prawo, jest nie na miejscu.

28.12.2002 20:31
odpowiedz
tymczasowy92984
1
Junior

Harry Potter i Komnata Tajemnic to lepsza i ciekawsza gra od swojej poprzedniczki. A teraz proszę nie wypisywać bzdur bo tak nieładnie,a jeśli ktoś tak zrobi to naśle na niego Zgredka,Wróżki,Impy,Gnomy a nawet Ogniste Żuki więc radzę być grzecznym(!).

28.12.2002 21:02
odpowiedz
Soulcatcher
190
Tyranny

zrobi wam się kiedyś głupio i przykro jak was (zgodnie z zapowiedzia mi) wykasuję z forum za atakowanie rekrutów

06.06.2004 02:10
odpowiedz
neo matrix
6
Legionista

Witam przesedłem cała gre ale nie wiem jak mozna latac na miotle na terenie szkoły ( nie chodzi mi o mecz) tylko o zwykły lot jak mozna wyjac miatłe

06.06.2004 02:13
odpowiedz
Cainoor
176
Mów mi wuju

a można w ogóle tak po prostu wyjąć miotłe?

nie pamiętam już, ale moze zobacz w opcjach -->> sterowanie

23.04.2009 13:18
odpowiedz
korneliusz knot
5
Legionista

nie tylko na stadionie mozna polatac oczywiscie najpierw trening a potem juz tylko mecze ale mozna w miare swobodnie chodzic po tym malym hogwarcie

01.08.2011 12:40
odpowiedz
Harry M
99
Master czaszka

Grając w to miałem ubaw niezły

30.03.2013 19:17
odpowiedz
nilwgard
1
Junior

Oto rozwiązanie uciążliwego buga, który może pojawić się w misji śladami goyle'a przy pierwszym sekrecie. Jeśli klocek z flipendo nie będzie chciał się przesunąć to radzę wykorzystać sposób pokazany poniżej, aby dostać się do pierwszego sekretu ;)