Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sala Treningowa Rictusempry | Nauka Rictusempry poradnik Harry Potter i Komnata Tajemnic

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Sala Treningowa Rictusempry

Biegnij do sali z ognistym krabem, ogłusz go zaklęciem, a za pomocą Flipendo wepchnij na dziurę w podłodze - wtedy drzwi się otworzą - Sala Treningowa Rictusempry | Nauka Rictusempry - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Biegnij do sali z ognistym krabem, ogłusz go zaklęciem, a za pomocą Flipendo wepchnij na dziurę w podłodze - wtedy drzwi się otworzą. Idź dalej i weź gwiazdkę - zobaczysz schody widoczne na obrazku. Zamiast na nie wchodzić, stań na miejscu oznaczonym butami, ogłusz czarem kraba i wepchnij go na pole za nim. Pojedziesz w górę - gdy się odwrócisz, koło ciebie będzie brązowa karta (4). Idź dalej, zjadając po drodze czekoladową żabę.

Znajdziesz się w dużej sali - Sala Treningowa Rictusempry | Nauka Rictusempry - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Znajdziesz się w dużej sali. Zeskocz na dół. Pierwsze, co musisz zrobić, to ogłuszyć i wepchnąć cztery żuki schowane za kratami. Wtedy z góry zjedzie platforma ze skrzynką. Potem ogłusz oba ślimaki i wepchnij je na oznaczone pola. Następnie przesuń kolumny ze znakiem Flipendo tak, aby móc wskoczyć na kolejne dwie platformy (aby dostać się na tą bliżej wyjścia z sali, będziesz musiał przysunąć do siebie dwie kolumny). Wskocz na trzy platformy, weź dwie gwiazdki i otwórz skrzynię, w której znajdziesz srebrną kartę (3).

Idź korytarzem, ogłusz dwa ślimaki i wrzuć je tam, gdzie pokazany jest ich symbol, a dostaniesz parę fasolek - Sala Treningowa Rictusempry | Nauka Rictusempry - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Idź korytarzem, ogłusz dwa ślimaki i wrzuć je tam, gdzie pokazany jest ich symbol, a dostaniesz parę fasolek. Zbierz je i biegnij dalej. Dotrzesz do gnoma, którego ogłusz i wrzuć do nory. Potem skieruj się na schody.

(SEKRET 1/7) Strzel zaklęciem w mały portret Lockharta, a ściana odsłoni tajny pokój - Sala Treningowa Rictusempry | Nauka Rictusempry - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 1/7) Strzel zaklęciem w mały portret Lockharta, a ściana odsłoni tajny pokój. Jest w nim skrzynia z fasolkami. Wbiegnij na górę, otwórz skrzynię po prawej, gdzie jest brązowa karta (5).

Wejdź do wąskiego przejścia - Sala Treningowa Rictusempry | Nauka Rictusempry - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Wejdź do wąskiego przejścia. Po chwili otworzy się zapadnia - musisz ogłuszyć i wepchnąć do dziur oba ogniste żuki za kratami, aby podłoga ponownie się podniosła. Weź gwiazdkę, wepchnij ślimaki do dziur, aby dostać kilka fasolek i biegnij dalej do następnej komnaty.

Ogłusz i wepchnij do dziur oba ogniste żuki, a dzięki temu mury po obu stronach się obniżą - Sala Treningowa Rictusempry | Nauka Rictusempry - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Ogłusz i wepchnij do dziur oba ogniste żuki, a dzięki temu mury po obu stronach się obniżą. Wskocz na ten po lewej i idź w lewo.

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie