Podpisanie umowy Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa

GTA V - misje - poradnik do gry

18 października 2013Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji X360, PS3

Closing the Deal (Podpisanie umowy)

Dostępność: Trevor - Podpisanie umowy - Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa - GTA V - misje - poradnik do gry

Dostępność: Trevor

Lokalizacja: : Misja ta staje się dostępna jakiś czas po zaliczeniu opcjonalnego zadania Premia. Zaczekaj na smsa od Josha i udaj się do nowego miejsca spotkania z tą postacią, którym tym razem będzie motel znajdujący się w dzielnicy Rancho (powyższy screen). Po dotarciu na miejsce wysłuchaj rozmowy z Bersteinem i udaj się do pomieszczenia na piętrze. Uwaga - Przed rozpoczęciem tej misji warto zaopatrzyć się w jakąś broń białą (np. pałkę czy kij baseballowy zakupiony w sklepie Ammu-Nation).

W trakcie nowej rozmowy Josh poprosi Cię o nastraszenie Lennyego - Podpisanie umowy - Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa - GTA V - misje - poradnik do gry

W trakcie nowej rozmowy Josh poprosi Cię o nastraszenie Lenny'ego. Musisz wyruszyć do należącej do niego posiadłości w dzielnicy Rockford Hills i możesz użyć własnego środka transportu lub skorzystać z auta Bersteina (Lampadati Felon GT), przy czym ważne jest właśnie to żeby dysponować jakimś w miarę szybkim pojazdem. Po dotarciu do dzielnicy Rockford Hills zlokalizuj pokazaną na screenie posiadłość i wyrusz w pościg za zielonym autem sportowym prowadzonym przez Lenny'ego.

Strzelaj w auto Averyego - Podpisanie umowy - Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa - GTA V - misje - poradnik do gry
Strzelaj w auto Avery'ego

Staraj się utrzymywać w niewielkiej odległości od ściganego pojazdu i prowadź ostrzał. Nie próbuj jednak postrzelić Lenny'ego, a jedynie uszkodzić poważnie prowadzone przez niego auto, tak więc celuj w karoserię, a nie w okolice szyb. Po tym jak Lenny zatrzyma auto zatrzymaj się przy nim i wysiądź z pojazdu. Wybierz z inwentarz wspomnianą wcześniej broń białą i użyj jej żeby uderzyć Lenny'ego. Misja wkrótce dobiegnie końca.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Pulverizer - Musisz pobić Lenny'ego z wykorzystaniem dowolnej broni białej.
  • Seized - Musisz zatrzymać auto prowadzone przez Lenny'ego w czasie krótszym niż 40 sekund. Używaj jakiejś dobrej broni maszynowej do prowadzenia ostrzału, przy czym zadbaj o to żeby nie trafić przypadkowo w kierowcę.
GTA V - przewodnik po grze
GTA V - misje - poradnik do gry
GTA V - mapy i sekrety - poradnik do gry