Resident Evil 6 - poradnik do gry

W poradniku do gry Resident Evil 6 znajdziesz opis przejścia wszystkich czterech kampanii każdą z dostępnych postaci, wiele porad dotyczących bardziej wymagających starć oraz komplet ukrytych emblematów. Dzięki niemu - żadna zagadka nie będzie problemem.

18 października 2012Autor solucji: Kwiść (gry-online.pl) - dotyczy wersji X360
Poradnik do gry Resident Evil 6 to szczegółowa i bogato ilustrowana solucja, przygotowana specjalnie dla wszystkich graczy, którzy mają problemy z ukończeniem tej wymagającej i rozbudowanej gry - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Poradnik do gry Resident Evil 6 to szczegółowa i bogato ilustrowana solucja, przygotowana specjalnie dla wszystkich graczy, którzy mają problemy z ukończeniem tej wymagającej i rozbudowanej gry. W poniższym tekście znalazły się:

- szczegółowy opis przejścia wszystkich czterech dostępnych kampanii.

- porady dotyczące walk z bossami i trudniejszymi przeciwnikami.

- lokalizację wszystkich ukrytych w grze emblematów.

- rozwiązania występujących w grze zagadek logicznych.

- miejsce ukrycia przydatnych przedmiotów oraz amunicji.

Resident Evil 6 to zdecydowanie najdłuższa i jedna z najtrudniejszych części serii, jednak dzięki poniższemu poradnikowi bez problemu pozbędziesz się wszystkich przeciwników i powstrzymasz terrorystów przed zmianą mieszkańców ziemi w krwiożercze zombie.

Resident Evil 6 - PORADNIK UKOŃCZONY

18 października 2012 - załączono opis kampanii Ady Wong oraz emblematów dostępnych przy rozgrywce tą bohaterką.

15 października 2012 - opublikowano pełną kampanię Jake'a wraz z emblematami tej postaci.

11 października 2012 - dołączono szczegółową solucję kampanii Chrisa i emblematów które można zdobyć w trakcie rozgrywki nim.

9 października 2012 - dodano opis przejścia dla kampanii Leona oraz emblematów które możemy zaliczyć grając tym bohaterem.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Resident Evil 6 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 18 października 2012.

Komentarze Czytelników (24)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
09.10.2012 13:28
CHESTER80
91
Nintendomaniak

Rozdział 5 finałowe starcie, obrazek 5, wspinaczka po linie - mnóstwo osób (ja także) miało tam problem bo gra niedokładnie tłumaczy że nie można puszczać guzika gdy się wciska drugi. Więc bym dodał tam o tym wzmiankę. Zresztą w innych kampaniach też są takie momenty np. koleś krzyczy strzelaj do potwora, a na prawdę trzeba uciec bo inaczej game over. Gierka fajna, ale moim zdaniem poprzednie części były lepsze.

09.10.2012 17:15
odpowiedz
kwiść
74
Generał

@up
Odnośnie liny to pomyślałem o tym, bo rzeczywiście nie jest to jasno wyjaśnione, ale ta sama funkcja zostala opisana w rozdziale Samolot. Tam też trzeba się wspinać w podobny sposób:) Zakładam że jak ktoś się tam tego nauczy to przy simmonsie nie będzie miał już problemu. Dobrze jednak, że o tym wspomniałem. Na pewno się komuś przyda ;)

10.12.2012 13:37
odpowiedz
młoda foka
31
Centurion

Jakie nagrody czekaja po ukonczeniu gry i co otrzymujemy po znalezieniu wszystkich emblematow?

11.12.2012 23:58
odpowiedz
młoda foka
31
Centurion

W ostatniej fazie walki z Simmonsem-Mucha lepszy skutek odnosi strzelanie w jego nogi (co sugeruja nawet bohaterowie) a nie w jakiekolwiek wypustki.Kiedy Simmons lezy z odslonietymi oczami nie musimy wbijac kolca w najblizszego wroga tylko od razu podbiegamy do jego glowy i wbijamy kolec centralnie w czerwone oko.

15.12.2012 02:54
odpowiedz
młoda foka
31
Centurion

Widzę,ze postów nie ma zbyt wiele choć poradnik całkiem spoko.Jeden błąd wykryłem w czasie gry a mianowicie trzeci emblemat Ady Wong w pierwszej misji na okręcie. Łatwo go pominąć bo w panicznej ucieczce przed zalewająca pokłady wodą po zapisie stanu gry przy wejściu na trzecią drabinę i po skręcie w prawo można pobiec prosto metalowym pomostem aby dotrzeć do miejsca gdzie strzelamy w siatkę,żeby dostać się do zaworu odcinającego zalewającą niski tunel wodą.Wtedy nie spotkamy pająkopodobnego mutanta oraz nie zobaczymy również 3-go emblematu.Trzeba po wejściu na wspomnianą trzecią drabinę skręcić w prawo a po kilku krokach w połowie korytarza wczołgać się w niski tunel po lewej stronie.Dalej jak w poradniku.

03.04.2013 10:34
odpowiedz
Xadras18
30
Centurion

Może mi ktoś coś doradzić?
Kampania chrisa, nabrzeże, ucieczka po łodziach, za textem pierca: schowajmy się w tamtym budynku, cały czas wpadam do wody, dlaczego?

05.04.2013 13:41
odpowiedz
gothmok
135
Generał

Zobacz w którą stronę biegnie Piers i leć za nim.Masz mało czasu ponieważ śmigłowiec niszczy łodzie. Tutaj akurat wymagany jest szybki refleks.Trzymaj też bez przerwy wciśnięty przycisk odpowiedzialny za bieg.Jak nie dajesz rady zaproś kogoś do rozgrywki i byle byś doleciał do połowy przystani. Wystarczy że jedna osoba dotrze do budynku.To jest pikuś. Ucieczka przed Haosem zmiana kamery i rotacja...... mocno frustrujące zadanie.

05.04.2013 16:05
odpowiedz
Xadras18
30
Centurion

To z Haosem to jest dopiero przeje....... Zrobiłem all kampanii ale tego jednego nie mogę, Kamera rotuje Chriss lata jak ku*** po pustym sklepie. Nie ma opcji zmiany kamery... trochę zjeb*** sprawę z tym, w końcu w realnym świecie podczas ucieczki raczej nie patrze do tyłu... Macie jakiś pomysł jak to może obejść ??

05.04.2013 20:59
odpowiedz
Xadras18
30
Centurion

Nie dam rady, do tej pory myślałem że to zależy od poziomu trudności, ten bieg z haosem ale to bez sensu jest, nawet na najsłabszym dobiegam do ślizgu pod belką, a i to może, kamera mi chrzani sprawę dokładnie po strzałach do tego stwora. No i co tu zrobić? Nie mam pojęcia co było w zamyśle jakiegoś Japończyka kiedy pisał ten chory speed.

06.04.2013 11:30
odpowiedz
pijotr
1
Junior

witam.potrzebuję podpowiedzi,może ktoś będzie mógł pomóc.leon rozdział 4 labolatorium.Po pogoni za adą długi filmik,kończy się filmik i od razu "ginę"-misja nieukończona.Próbowałem kilka razy ciągle to samo.Nie mogę tego rozkminić.

11.04.2013 14:45
odpowiedz
tybek69
17
Legionista

Masakra. Ucieczka Chrisa przed Haosem na klawiaturze nie do przejścia . Kamera fixuje i nie można zdążyć. Gra na 10 ale za ten motyw 0 . Jak można zepsuć tak dobrą grę?????????? Nie do wiary.

17.04.2013 22:44
odpowiedz
soulfly777kris
3
Junior

Ja mam dziwną awarie bo po gonitwie za Adą w hangarze i rozmowie z Chrisem i Pirsem Leon nieoczekiwanie od razu mi umiera i nie wiem dlaczego.

18.04.2013 18:51
odpowiedz
Rammi
68
Kontroler

@Up Strzeliłeś sobie w kolano. To jest zabezpieczenie antypirackie. Dziękujemy, pozamiatane.

19.05.2013 05:16
odpowiedz
danielg81
1
Junior

A tam pitolicie z tym biegiem przed haosem .Owszem na poczatku mnie to mocno wku...ale rozkminilem to .Wystarczy zmienic kierunek strzalek i trzymac sie strony od srodka .Owszem kamera sie zmienia ale na logike jkak to wezmiesz to bez problemu to przebiegam i dzis wlasnie koczylem poziom na profesional i za pierwszym razerm to przeszedlem. Da rade to zrobc bez problemu.Pokombinujce z tymi strzalkami bo jak sie zmienia kamera to zmiencie kierunek strzalek .Trzeba to wyczuc a czasami trzeba dwie wcisna do gory i na bok i idzie jak z platka:) Gra zajebista .Fajnie sie gra w trybie co-op a jak jest dobry gracz to mozna dobra sieczke zrobic.jak dla mnie RE6 Jest wypas.

21.08.2013 16:33
odpowiedz
Snow258741258963
19
Legionista

Walka z ostatnim bossem w kampanii Chrisa to jakaś kpina ! Jeżeli mniej się oszczędzało amunicję we wcześniejszych etapach gry to na bossa zostaje nam nóż i kilka strzałów z pistoletu. Niby jest kilka skrzynek do rozwalenia ale leci z nich tylko śmieć ( czyt. Punkty) . Tak więc nóż i 10 strzałów z karabinu i do ataku !! Fakt kampania Leona podobała mi się lecz Chrisa to kompletne dno . Nie mogłem się przełamać aby znowu ta grę do napędu włożyć przez tą kampanie. A gdy to zrobiłem i doszedłem do bossa .... szkoda słów. Niedługo po tym sprzedałem tą część gry bo nie chciało mi się cofać do wcześnijszych etapów gry i znowu ta mordęgę przeżywać. Jak na razie żadna część nie dorasta do pięt pierwszych 3 odsłon tego cyklu. 4/10 za kampanie Leona tak wysoko oceniam a co do poradnika to jest naprawdę dobry;P

15.09.2013 20:46
odpowiedz
Ssssssss18
2
Junior

Mam pytanie co trzeba zrobic zeby odblokowac nie slonczona amunicje w poziomie brak nadzieji??

20.09.2013 13:26
odpowiedz
gothmok
135
Generał

Skończyć grę na najwyższym poziomie trudności.

23.11.2013 12:24
odpowiedz
Ssssssss18
2
Junior

Skonczylem cala gre na poziomie brak nadzieji i nic sie nie odblokowalo ;/ Czy trzeba przejsc kazdya kampanie innya postacia? I zebrac wszystkie emblematy?ma cos to wspolnego z odblokowaniem nies.amunicji? Raz na kampani krisa na 3ostatnich etapach zaczynalem bez wpisu do sony network bo cos bylo nie tak,moze to ma jakis wplyw jeszcze???pomocyyy ;ppp kto wie jak to rozwiazac ;)

23.12.2014 21:18
odpowiedz
wertyl8
1
Junior

Co mam zrobic w 3 rozdziale kampani leona pod sam koniec rozdziału gdy atakuje nas rekin. Rekin atakuje dwa razy po drugim ataku polyka beczkę tnt i płynie prosto na leona ale znika za nim i nic się nie dzieje gra się nie przerywa, rekin więcej nie pojawią a postaci płyną w dół zataczajac koło. Co mam zrobic?

26.01.2016 11:39
odpowiedz
asawic08
1
Junior

Witam mam problem tego typu
Co mam zrobic w 3 rozdziale kampani leona pod sam koniec rozdziału gdy atakuje nas rekin. Rekin atakuje dwa razy po drugim ataku polyka beczkę tnt i płynie prosto na leona ale znika za nim i nic się nie dzieje gra się nie przerywa, rekin więcej nie pojawią a postaci płyną w dół zataczajac koło. Co mam zrobic? Prosze o pomoc

26.01.2016 14:26
odpowiedz
kwiść
74
Generał

@asawic08
Problem wynika z błędu gry. Jeden z graczy znalazł takie rozwiązanie:
Musisz ustawić bardzo niską rozdzielczość, wszystkie opcje graficzne na low i być w trybie offline. Czasami jak nie uda ci się zabić rekina za pierwszym razem i zginiesz, gra znowu może się zablokować. Wyłącz ją wtedy całkowicie (zamknij aplikację), włącz jeszcze raz i spróbuj ponownie. Po przejściu tego etapu można znowu przywrócić wysokie ustawienia graficzne i grać normalnie.

26.01.2016 19:50
odpowiedz
asawic08
1
Junior

Zadzialalo dziekuje;)

27.01.2016 22:31
odpowiedz
1 odpowiedź
asawic08
1
Junior

Witam,
Nie wiem czy już ktoś się spotkał z takim problemem jak ja. W kampanii Leona po filmiku w którym jest wybuch w windzie pojawia się napis "Proszę czekać..." i na tym ekranie gra może sobie stać parę godzin a i tak nic się nie dzieje. Zdaję sobie sprawę, że jest to końcówka gry i jednak zależałoby mi na tym aby dało się ją ukończyć bez problemów.

28.01.2016 11:09
kwiść
74
Generał

Znalazłem jakieś rozwiązania, ale chyba nie działa w każdym przypadku:
Udaj się do menu wyboru rozdziały (CHAPTER SELECT), a następnie używając strzałek przejdź do rozdziału 5 i wybierz 5-5. Powinna się wtedy uruchomić kolejna misja.

post wyedytowany przez kwiść 2016-01-28 11:10:16