Sniper Elite V2 - poradnik do gry

Sniper Elite V2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Sniper Elite V2 - poradnik do gry

Sniper Elite V2 - poradnik do gry

Poradnik do gry Sniper Elive V2 zawiera dokładny opis ukończenia wszystkich zadań głównych dostępnych w kampanii dla pojedynczego gracza. Poradnik napisany został w oparciu o najwyższy poziom trudności - Snajper.

  • Opis przejścia - solucja przedstawiająca jak ukończyć poszczególne zadania w możliwie najcichszy sposób - nie zawsze wymagającym eliminacji wszystkich przeciwników. Niekiedy zostało podane więcej niż jedno możliwe ukończenie pewnego fragmentu. Wewnątrz każdej misji dodatkowo znajduje się wzmianka o pobliskich przedmiotach kolekcjonerskich w danym momencie zadania.
  • Poradnik zawiera również opis przejścia wyzwania dodatkowego - Zamach na Fuhrera.
  • Butelki i sztaby złota - oznaczone oraz opisane lokalizacje wszystkich 137 przedmiotów kolekcjonerskich, które można znaleźć w grze (sztabki - 100) czy też należy zestrzelić (butelki - 37).

Oznaczenia

W poradniku zostały zastosowane następujące oznaczenia na mapach:

[#1] - liczba na niebiesko w tekście oznacza cel główny (na mapie oznaczenie kolorem białym);

Czerwone kropki wskazują lokalizację żołnierzy;

Niebieskie kropki to snajperzy (w większości przypadków znajdują się oni na dachach i podobnych wysokich pozycjach);

Zielonymi kropkami zostały oznaczone pojazdy (czołg, pojazd opancerzony, ciężarówka).

Kolorem pomarańczowym w tekście zostały oznaczone pomniejsze rzeczy takie jak wzmianka o skrzyni z amunicją czy tez użyciu kamienia / miny pułapki itp.

W przypadku przedmiotów kolekcjonerskich oznaczenia są następujące:

[#1] - czerwona liczba oznacza butelkę wina;

[#1] - pomarańczowa liczba oznacza sztabę złota.

Artur "Arxel" Justyński (www.gry-online.pl)

Informacje o Sniper Elite V2 - poradnik do gry

Autor : Artur Arxel Justyński

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 39, ilustracje: 516 .

Popularne strony w Sniper Elite V2 - poradnik do gry

Sniper Elite V2 - screen - 2012-11-23 - 252292Sniper Elite V2 - screen - 2012-11-23 - 252291Sniper Elite V2 - screen - 2012-11-23 - 252290Sniper Elite V2 - screen - 2012-11-23 - 252289Sniper Elite V2 - screen - 2012-11-23 - 252288Sniper Elite V2 - screen - 2012-11-23 - 252287Sniper Elite V2 - screen - 2012-11-23 - 252286Sniper Elite V2 - screen - 2012-11-23 - 252285Sniper Elite V2 - screen - 2012-11-23 - 252284

09.10.2014 15:36
1
p.jakub88
7
Legionista

Bardzo dobry poradnik. Od siebie dodałbym tylko, że w większości przypadków możliwa jest cicha eliminacja przeciwników za pomocą noża - no chyba że scenariusz misji zakłada inaczej. Jeśli już przyjdzie nam zmierzyć się z większą ilością wrogów broniąc się w budynku, warto podłożyć granaty z potykaczem i zaminować ciała wrogów. Polecałbym używać jako karabinu snajperskiego Mausera K98 - według mnie najlepszy z dostępnych w grze.