Sniper Elite V2 - poradnik do gry

Poradnik do gry Sniper Elive V2 zawiera wzbogacony licznymi mapami, dokładny opis ukończenia wszystkich zadań głównych dostępnych w kampanii dla pojedynczego gracza. Opracowanie zostało stworzone w oparciu o najwyższy poziom trudności – Snajper.

8 stycznia 2013Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry Sniper Elive V2 zawiera dokładny opis ukończenia wszystkich zadań głównych dostępnych w kampanii dla pojedynczego gracza - Sniper Elite V2 - poradnik do gry

Poradnik do gry Sniper Elive V2 zawiera dokładny opis ukończenia wszystkich zadań głównych dostępnych w kampanii dla pojedynczego gracza. Poradnik napisany został w oparciu o najwyższy poziom trudności - Snajper.

  • Opis przejścia - solucja przedstawiająca jak ukończyć poszczególne zadania w możliwie najcichszy sposób - nie zawsze wymagającym eliminacji wszystkich przeciwników. Niekiedy zostało podane więcej niż jedno możliwe ukończenie pewnego fragmentu. Wewnątrz każdej misji dodatkowo znajduje się wzmianka o pobliskich przedmiotach kolekcjonerskich w danym momencie zadania.
  • Poradnik zawiera również opis przejścia wyzwania dodatkowego - Zamach na Fuhrera.
  • Butelki i sztaby złota - oznaczone oraz opisane lokalizacje wszystkich 137 przedmiotów kolekcjonerskich, które można znaleźć w grze (sztabki - 100) czy też należy zestrzelić (butelki - 37).

Oznaczenia

W poradniku zostały zastosowane następujące oznaczenia na mapach:

[#1] - liczba na niebiesko w tekście oznacza cel główny (na mapie oznaczenie kolorem białym);

Czerwone kropki wskazują lokalizację żołnierzy;

Niebieskie kropki to snajperzy (w większości przypadków znajdują się oni na dachach i podobnych wysokich pozycjach);

Zielonymi kropkami zostały oznaczone pojazdy (czołg, pojazd opancerzony, ciężarówka).

Kolorem pomarańczowym w tekście zostały oznaczone pomniejsze rzeczy takie jak wzmianka o skrzyni z amunicją czy tez użyciu kamienia / miny pułapki itp.

W przypadku przedmiotów kolekcjonerskich oznaczenia są następujące:

[#1] - czerwona liczba oznacza butelkę wina;

[#1] - pomarańczowa liczba oznacza sztabę złota.

Artur "Arxel" Justyński (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Sniper Elite V2 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 8 stycznia 2013.

komentarze czytelników

p.jakub88  2014-10-09 - 15:36

Bardzo dobry poradnik. Od siebie dodałbym tylko, że w większości przypadków możliwa jest cicha eliminacja przeciwników za pomocą noża - no chyba że scenariusz misji zakłada inaczej. Jeśli już przyjdzie nam zmierzyć się z większą ilością wrogów broniąc się w budynku, warto podłożyć granaty z potykaczem i zaminować ciała wrogów. Polecałbym używać jako karabinu snajperskiego Mausera K98 - według mnie najlepszy z dostępnych w grze.