Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Poradnik do gry Silent Hill: Downpour zawiera dokładny opis przejścia wątku głównego oraz wszystkich zadań pobocznych. Ponadto w poniższym poradniku znajdują się również rozwiązania zagadek, mapy, lokalizacje wszystkich notatek dziennika i wiele innych.

16 maja 2012Autor solucji: Michał Rutkowski (gry-online.pl) - dotyczy wersji X360, PS3
Poradnik do gry Silent Hill: Downpour zawiera dokładny opis przejścia wątku głównego gry oraz wszystkich zadań pobocznych, w kolejności eliminującej niepotrzebny backtracking i oszczędzający mnóstwo nerwów i czasu - Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Poradnik do gry Silent Hill: Downpour zawiera dokładny opis przejścia wątku głównego gry oraz wszystkich zadań pobocznych, w kolejności eliminującej niepotrzebny backtracking i oszczędzający mnóstwo nerwów i czasu. Ponadto w poniższym poradniku znajdują się również:

  • Rozwiązania zagadek – wraz z położeniem przedmiotów związanych z zagadkami dla wszystkich poziomów trudności gry.
  • Mapy – wskazujące dokładną drogę do kolejnych celów w grze.
  • Lokalizacje wszystkich notatek dziennika – w tym również, wszystkich map w grze.
  • Wszystkie zakończenia gry – wymagania, które trzeba spełnić, aby zobaczyć różne zakończenia.
  • Lista osiągnięć i trofeów – opis zdobycia wszystkich osiągnięć w grze.

Oznaczenia użyte w opisie

Kolor brązowy: tym kolorem oznaczone są wszystkie przedmioty powiązane z misjami głównymi i pobocznymi - Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Kolor brązowy: tym kolorem oznaczone są wszystkie przedmioty powiązane z misjami głównymi i pobocznymi.

Kolor niebieski: oznaczenia użyte dla notatek, które uzupełniają wpisy w Twoim dzienniku - Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Kolor niebieski: oznaczenia użyte dla notatek, które uzupełniają wpisy w Twoim dzienniku. Notki rozsiane są po całej grze. Jeżeli chcesz zebrać wszystkie, będziesz musiał odwiedzić wiele lokacji dodatkowych, nie powiązanych z głównym wątkiem gry.

Kolor zielony: kolor oznaczający apteczkę, broń lub mapę - Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Kolor zielony: kolor oznaczający apteczkę, broń lub mapę.

Kolor pomarańczowy: misje poboczne w akapitach - Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Kolor pomarańczowy: misje poboczne w akapitach. Kolejne części misji, opisane są w kolejności, która zaoszczędzi Ci sporo niepotrzebnych wycieczek. Wszystkie misje oprócz Diggind Up the Past możesz wykonać w pierwszym przejściu gry. Wielu misji pobocznych nie da się zakończyć w danej chwili, dlatego podzielone są na części.

Poziom trudności: na początku gry, zdecydujesz o poziomie trudności samej gry jak i zagadek - Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Poziom trudności: na początku gry, zdecydujesz o poziomie trudności samej gry jak i zagadek. W zależności od dokonanego wyboru pewne przedmioty znajdą się w różnych miejscach. Inna będzie też ilość wskazówek do zagadek. W poniższym poradniku, w nawiasie znajdziecie jakiego poziomu trudności zagadek, dotyczy dana lokalizacja przedmiotu.

Michał Rutkowski (www.gry–online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Silent Hill: Downpour - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 16 maja 2012.

komentarze czytelników

kong123  2012-05-28 - 12:51

Nice! Już poradnik. Jeszcze nie grałem, ciekawe czy będzie potrzebny.

Zehir6  2012-08-27 - 12:39

Poradnik będzie potrzebny bez niego nie tak łatwo jak w poprzednich częściach (wcale nie mówie o zagadkach, tylko o ...