Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Poradnik do gry Silent Hill: Downpour zawiera dokładny opis przejścia wątku głównego gry oraz wszystkich zadań pobocznych, w kolejności eliminującej niepotrzebny backtracking i oszczędzający mnóstwo nerwów i czasu. Ponadto w poniższym poradniku znajdują się również:

  • Rozwiązania zagadek - wraz z położeniem przedmiotów związanych z zagadkami dla wszystkich poziomów trudności gry.
  • Mapy - wskazujące dokładną drogę do kolejnych celów w grze.
  • Lokalizacje wszystkich notatek dziennika - w tym również, wszystkich map w grze.
  • Wszystkie zakończenia gry - wymagania, które trzeba spełnić, aby zobaczyć różne zakończenia.
  • Lista osiągnięć i trofeów - opis zdobycia wszystkich osiągnięć w grze.

Oznaczenia użyte w opisie

Kolor brązowy: tym kolorem oznaczone są wszystkie przedmioty powiązane z misjami głównymi i pobocznymi - Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Kolor brązowy: tym kolorem oznaczone są wszystkie przedmioty powiązane z misjami głównymi i pobocznymi.

Kolor niebieski: oznaczenia użyte dla notatek, które uzupełniają wpisy w Twoim dzienniku - Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Kolor niebieski: oznaczenia użyte dla notatek, które uzupełniają wpisy w Twoim dzienniku. Notki rozsiane są po całej grze. Jeżeli chcesz zebrać wszystkie, będziesz musiał odwiedzić wiele lokacji dodatkowych, nie powiązanych z głównym wątkiem gry.

Kolor zielony: kolor oznaczający apteczkę, broń lub mapę - Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Kolor zielony: kolor oznaczający apteczkę, broń lub mapę.

Kolor pomarańczowy: misje poboczne w akapitach - Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Kolor pomarańczowy: misje poboczne w akapitach. Kolejne części misji, opisane są w kolejności, która zaoszczędzi Ci sporo niepotrzebnych wycieczek. Wszystkie misje oprócz Diggind Up the Past możesz wykonać w pierwszym przejściu gry. Wielu misji pobocznych nie da się zakończyć w danej chwili, dlatego podzielone są na części.

Poziom trudności: na początku gry, zdecydujesz o poziomie trudności samej gry jak i zagadek - Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Poziom trudności: na początku gry, zdecydujesz o poziomie trudności samej gry jak i zagadek. W zależności od dokonanego wyboru pewne przedmioty znajdą się w różnych miejscach. Inna będzie też ilość wskazówek do zagadek. W poniższym poradniku, w nawiasie znajdziecie jakiego poziomu trudności zagadek, dotyczy dana lokalizacja przedmiotu.

Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)

Informacje o Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Autor : Michał Rutkowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 72, ilustracje: 438 .

Popularne strony w Silent Hill: Downpour - poradnik do gry

Silent Hill: Downpour - screen - 2012-01-13 - 229090Silent Hill: Downpour - screen - 2012-01-13 - 229089Silent Hill: Downpour - screen - 2012-01-13 - 229088Silent Hill: Downpour - screen - 2012-01-04 - 228437Silent Hill: Downpour - screen - 2012-01-04 - 228436Silent Hill: Downpour - screen - 2012-01-04 - 228435Silent Hill: Downpour - screen - 2012-01-04 - 228434Silent Hill: Downpour - screen - 2012-01-04 - 228433Silent Hill: Downpour - screen - 2012-01-04 - 228432

28.05.2012 12:51
kong123
102
Grzesław

Nice! Już poradnik. Jeszcze nie grałem, ciekawe czy będzie potrzebny.

27.08.2012 12:39
odpowiedz
Zehir6
4
Junior

Poradnik będzie potrzebny bez niego nie tak łatwo jak w poprzednich częściach (wcale nie mówie o zagadkach, tylko o <nie wiem gdzie ide>

spoiler start

Różne kody, gdzie kopać łopatą i gdzie harpunu szukać