Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype 2 - poradnik do gry

Prototype 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

8 - Operation: Vivid Future

Polowanie na Dennisa Wayne'a

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

1 - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [728, 1477] - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [728, 1477]. Bardzo istotną informacją jest to, że terminal może być używany jedynie przez upoważnione osoby, tak więc musisz zadbać o wchłonięcie żołnierza lub naukowca, a następnie przyjąć wizerunek zamordowanej postaci. Odszukaj terminal Blacknet i wejdź z nim w interakcję (przycisk B), uważając na to żeby nie przebywać zbyt długo w zasięgu detektorów wirusów.

Nowy cel: Hunt and consume Dennis Wayne (Wytrop i wchłoń Dennisa Wayne'a)

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu poszukiwanej osoby (powyższy screen).

2 - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Dennis Wayne powinien spacerować po centralnej części zielonej strefy i jego orientacyjna lokalizacja to [785, 1425] - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Dennis Wayne powinien spacerować po centralnej części zielonej strefy i jego orientacyjna lokalizacja to [785, 1425]. Podejmij próbę wchłonięcia Dennisa, która zakończy się niepowodzeniem i jednocześnie ujawnieniem, iż dysponuje on mocami wirusa.

Pokonanie Dennisa Wayne'a

Nowy cel: Defeat Dennis Wayne (Pokonaj Dennisa Wayne'a)

Nowy cel: Consume Dennis Wayne (Wchłoń Dennisa Wayne'a)

Przystąp do pojedynku z Dennisem, który niewiele różni się od poprzednich walk z mini-bossami (jak chociażby z doktorem Koenigiem) - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Przystąp do pojedynku z Dennisem, który niewiele różni się od poprzednich walk z mini-bossami (jak chociażby z doktorem Koenigiem). Warto w rezultacie przeskakiwać nad Dennisem, wyprowadzając szybkie ataki i wykorzystując okazje do odpalania specjalnych ciosów za każdym razem gdy nad jego głową pojawi się ikona przycisku X, Y lub B. Prowadź walki do momentu wyczerpania paska zdrowia Wayne'a i następnie go wchłoń.

Zebranie danych badawczych

Nowy cel: Intercept the helicopter (Przechwyć śmigłowiec)

Nie musisz na szczęście ścigać się ze śmigłowcem, albowiem Twoim zadaniem jest jedynie dotarcie do świecącego się okręgu znajdującego się na dachu w lokacji [864, 1306] - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Nie musisz na szczęście ścigać się ze śmigłowcem, albowiem Twoim zadaniem jest jedynie dotarcie do świecącego się okręgu znajdującego się na dachu w lokacji [864, 1306]. Po wejściu do okręgu gra wyświetli cut-scenkę.

Nowy cel: Retrieve the intel to stop the Orion revival project (Zdobądź dane badawcze, by pokrzyżować plany wskrzeszenia projektu Orion)

Musisz teraz wziąć udział w swego rodzaju wyścigu, albowiem Twoje zadanie polega na docieraniu do kolejnych pojemników, mieszcząc się przy tym w wyznaczonym limicie czasu (na ekranie widoczny jest licznik) - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Musisz teraz wziąć udział w swego rodzaju wyścigu, albowiem Twoje zadanie polega na docieraniu do kolejnych pojemników, mieszcząc się przy tym w wyznaczonym limicie czasu (na ekranie widoczny jest licznik). Pierwszy pojemnik znajduje się w lokacji [885, 1309], a kolejne na bieżąco będą przez grę oznaczane. Zauważ, że po zbliżeniu się do każdego pojemnika (nie musisz wciskać żadnego przycisku) wydłużany jest limit czasu, przy czym nie możesz sobie pozwolić na żadne dłuższe przestoje.

W trakcie rozgrywania tego wyścigu najwięcej uwagi poświęcaj bezpiecznemu docieraniu do sąsiednich budynków - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W trakcie rozgrywania tego "wyścigu" najwięcej uwagi poświęcaj bezpiecznemu docieraniu do sąsiednich budynków. Najlepiej jest w takich sytuacjach zaczynać od mocnego odbicia się (przytrzymanie przycisku A), a następnie polegać na szybowaniu (przytrzymanie prawego triggera). W kilku sytuacjach konieczne może okazać się skorzystanie z funkcji biegania po ścianach oraz precyzyjne wylądowanie w wyznaczonym obszarze. Warto przypomnieć, że w locie możesz dodatkowo wciskać przycisk A w celu wykonywania tzw. dashów, pomocnych w przybliżaniu się do dachów bardziej oddalonych budynków.

Wyścig ten jest o wiele trudniejszy od tych z poprzednich misji Blacknet, tak więc w celu znacznego zwiększenia swoich szans na wygraną warto do niego przystąpić dopiero po rozwinięciu zdolności akrobatycznych Hellera - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Wyścig ten jest o wiele trudniejszy od tych z poprzednich misji Blacknet, tak więc w celu znacznego zwiększenia swoich szans na wygraną warto do niego przystąpić dopiero po rozwinięciu zdolności akrobatycznych Hellera. W trakcie całego wyścigu ignoruj to, że będziesz ostrzeliwany ze wszystkich stron, starając się nigdzie nie zatrzymywać. Zdecydowanie najtrudniejsza jest wspinaczka na dach wieżowca w samej końcówce (powyższy screen) i w tym przypadku warto co najmniej raz odbić wystrzeloną w stronę Hellera rakietę poprzez wciśnięcie przycisku RB.

Do ostatniego pojemnika (powyższy screen) powinieneś zdążyć dotrzeć przy założeniu, że wspinaczkę na dach rozpocząłeś przy około 10 sekundach w zapasie i nie zostałeś trafiony przez żadną z rakiet - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Do ostatniego pojemnika (powyższy screen) powinieneś zdążyć dotrzeć przy założeniu, że wspinaczkę na dach rozpocząłeś przy około 10 sekundach w zapasie i nie zostałeś trafiony przez żadną z rakiet.

Nowy cel: Exit the alert (Zgub pościg)

Zgubienie pościgu nie powinno Ci sprawić dużych problemów - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zgubienie pościgu nie powinno Ci sprawić dużych problemów. Polecam zeskoczyć na dół, wejść do wąskich alejek i rozejrzeć się za miejscem, w którym będzie można zmienić wizerunek Hellera.

Polowanie na doktora Sorena Donnella

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

Ponownie wybierz się teraz do lokacji [728, 1477] - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ponownie wybierz się teraz do lokacji [728, 1477]. Tak jak wcześniej, do terminalu należy zbliżyć się w przebraniu żołnierza lub naukowca, pamiętając o unikaniu detektorów wirusów. Ponownie wejdź w interakcję z terminalem (przycisk B).

Nowy cel: Hunt and consume dr. Soren Donnell (Wytrop i wchłoń doktora Sorena Donnella)

3 - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu naukowca - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu naukowca. Powinien on mianowicie przebywać wewnątrz bazy w lokacji [625, 1451]. Jako że Soren jest obserwowany przez okolicznych żołnierzy nie baw się w stosowanie przebrań, tylko zaatakuj zgromadzone tu osoby, starając się jak najszybciej wchłonąć doktora i gubiąc po udanej akcji pościg.

Wyeliminowanie naukowców

Nowy cel: Consume the scientists to impede Gentek testing (Wchłoń naukowców żeby utrudnić Gentekowi wykonanie zaplanowanych eksperymentów)

Naukowcy z pierwszej grupy przebywają w tym samym miejscu i ich orientacyjna lokalizacja to [770, 1385] - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Naukowcy z pierwszej grupy przebywają w tym samym miejscu i ich orientacyjna lokalizacja to [770, 1385]. Jako że jest to obszar niedostępny dla cywilów (powyższy screen) dobrze byłoby wkroczyć do niego w przebraniu naukowca lub żołnierza.

Dobrą wiadomością jest to, że żadna z oznaczonych przez grę postaci nie jest obserwowana (jedynym wyjątkiem jest patrolujący okolicę żołnierz, ale wystarczy zaczekać aż przejdzie) - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Dobrą wiadomością jest to, że żadna z oznaczonych przez grę postaci nie jest obserwowana (jedynym wyjątkiem jest patrolujący okolicę żołnierz, ale wystarczy zaczekać aż przejdzie). Oznacza to, że możesz wchłonąć każdego z naukowców bez wszczynania alarmu.

Nowy cel: Consume the scientist to impede Gentek testing (Wchłoń ostatniego naukowca żeby utrudnić Gentekowi wykonanie zaplanowanych eksperymentów)

W celu odnalezienia ostatniego trzeciego naukowca musisz wybrać się do lokacji [707, 1372] - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu odnalezienia ostatniego trzeciego naukowca musisz wybrać się do lokacji [707, 1372]. Po dotarciu na miejsce proponuję rozpocząć od zlikwidowania odwróconych plecami do naukowca dwóch wartowników. Sprawdź ponadto czy masz naładowany pasek masy, bo może Ci się ona wkrótce przydać.

Pokonanie postaci dysponujących mocami wirusa

Nowy cel: Consume the evolved infiltrators (Wchłoń przeciwników obdarzonych mocami wirusa)

Przy próbie wchłonięcia naukowca lub dwóch stojących przy nim wartowników okaże się, że wszystkie te postacie dyponują mocami wirusa - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Przy próbie wchłonięcia naukowca lub dwóch stojących przy nim wartowników okaże się, że wszystkie te postacie dyponują mocami wirusa. Zwróć ponadto uwagę na informację o wymaganiach do zaliczenia bonusowego celu misji, dowiadując się, że wszystkie zarażone osoby musisz pokonać w czasie krótszym niż 90 sekund. Proponuję w rezultacie rozpocząć od odpalenia ataku Dewastator.

W dalszej części bitwy skupiaj się zawsze na jednym celu i pamiętaj o tym, że wrogów musisz wchłaniać, a nie zabijać - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W dalszej części bitwy skupiaj się zawsze na jednym celu i pamiętaj o tym, że wrogów musisz wchłaniać, a nie zabijać. Nie warto więc stosować bardzo potężnych ataków w sytuacji gdy energia życiowa przeciwników znajduje się już na wyczerpaniu. Prowadź walki do momentu wchłonięcia wszystkich oznaczonych przez grę postaci.

Nowy cel: Exit the alert (Zgub pościg)

Ucieczka z miejsca zdarzeń nie powinna wiązać się z nieprzewidzianymi komplikacjami, ale dla pewności warto pomagać sobie sprintem i szybko znaleźć miejsce do dokonania zmiany wizerunku - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ucieczka z miejsca zdarzeń nie powinna wiązać się z nieprzewidzianymi komplikacjami, ale dla pewności warto pomagać sobie sprintem i szybko znaleźć miejsce do dokonania zmiany wizerunku. Zauważ, że nagrodą za zaliczenie zadania jest możliwość wybrania mutacji z kategorii Defensive (Defensywa).