Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype 2 - poradnik do gry

Prototype 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

5 - Operation: Keyhole

Polowanie na doktora Marcella Walsha

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

1 - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [874, 1409] - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [874, 1409]. Bardzo istotną informacją jest to, że miejsce jej uaktywnienia znajduje się w niedostępnej dla cywilów bazie, tak więc musisz zadbać o wchłonięcie żołnierza czy naukowca, a następnie przyjąć wizerunek zamordowanej postaci. Odszukaj terminal Blacknet i wejdź z nim w interakcję (przycisk B), uważając na to żeby nie przebywać zbyt długo w zasięgu detektorów wirusów.

Nowy cel: Hunt and consume dr. Marcella Walsh (Wytrop i wchłoń doktora Marcella Walsha)

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu poszukiwanego naukowca (powyższy screen).

2 - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Dokładna lokalizacja doktora Marcella Walsha to [798, 1441] i powinien on przebywać w publicznym miejscu, tak więc zbliżenie się do niego z zamiarem jego wchłonięcia nie wiąże się z koniecznością używania przebrania - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Dokładna lokalizacja doktora Marcella Walsha to [798, 1441] i powinien on przebywać w publicznym miejscu, tak więc zbliżenie się do niego z zamiarem jego wchłonięcia nie wiąże się z koniecznością używania przebrania.

Zebranie pojemników z mutagenem

Nowy cel: Intercept the helicopter (Przechwyć śmigłowiec)

Nie musisz na szczęście ścigać się ze śmigłowcem, albowiem Twoim zadaniem jest jedynie dotarcie do świecącego się okręgu w lokacji [756, 1404] - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Nie musisz na szczęście ścigać się ze śmigłowcem, albowiem Twoim zadaniem jest jedynie dotarcie do świecącego się okręgu w lokacji [756, 1404]. Po wejściu do okręgu gra wyświetli cut-scenkę.

Nowy cel: Collect the mutagen containers before Blackwatch gets them (Zbierz pojemniki z mutagenem zanim Blackwatch zdoła je odzyskać)

Musisz teraz wziąć udział w swego rodzaju wyścigu, albowiem Twoje zadanie polega na docieraniu do kolejnych pojemników, mieszcząc się przy tym w wyznaczonym limicie czasu (na ekranie widoczny jest licznik) - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Musisz teraz wziąć udział w swego rodzaju wyścigu, albowiem Twoje zadanie polega na docieraniu do kolejnych pojemników, mieszcząc się przy tym w wyznaczonym limicie czasu (na ekranie widoczny jest licznik). Pierwszy pojemnik znajduje się w lokacji [760, 1387], a kolejne na bieżąco będą przez grę oznaczane. Zauważ, że po zbliżeniu się do każdego pojemnika (nie musisz wciskać żadnego przycisku) wydłużany jest limit czasu, przy czym nie możesz sobie pozwolić na żadne dłuższe przestoje.

W trakcie rozgrywania tego wyścigu najwięcej uwagi poświęcaj bezpiecznemu docieraniu do sąsiednich budynków - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W trakcie rozgrywania tego "wyścigu" najwięcej uwagi poświęcaj bezpiecznemu docieraniu do sąsiednich budynków. Najlepiej jest w takich sytuacjach zaczynać od mocnego odbicia się (przytrzymanie przycisku A), a następnie polegać na szybowaniu (przytrzymanie prawego triggera). W kilku sytuacjach konieczne może okazać się skorzystanie z funkcji biegania po ścianach i pilnuj się żeby przypadkowo nie spaść na dół. Warto przypomnieć, że w locie możesz dodatkowo wciskać przycisk A w celu wykonywania tzw. dashów, pomocnych w przybliżaniu się do dachów bardziej oddalonych budynków.

W celu zaliczenia tej misji nie jest wymagane dysponowanie rozwiniętymi umiejętnościami akrobackimi Hellera, choć oczywiście mogą one obniżyć poziom trudności całego wyścigu - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu zaliczenia tej misji nie jest wymagane dysponowanie rozwiniętymi umiejętnościami akrobackimi Hellera, choć oczywiście mogą one obniżyć poziom trudności całego wyścigu. Pilnuj się w końcówce (powyższy screen), albowiem jeśli nie potrafisz wykonywać bardzo długich skoków najlepiej jest ominąć zbiornik wodny od lewej strony, nie ryzykując utraty cennych sekund.

Kontynuuj zbieranie pojemników z mutagenem, docierając po kilku chwilach do ostatniego z nich - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Kontynuuj zbieranie pojemników z mutagenem, docierając po kilku chwilach do ostatniego z nich. Obejrzyj nową cut-scenkę i zaczekaj na otrzymanie dalszych wytycznych.

Polowanie na sierżanta Emery'ego McDonalda

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

Ponownie wybierz się teraz do lokacji [874, 1409] - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ponownie wybierz się teraz do lokacji [874, 1409]. Tak jak wcześniej, do bazy należy wkroczyć w przebraniu żołnierza lub naukowca, pamiętając o unikaniu detektorów wirusów. Ponownie wejdź w interakcję z terminalem (przycisk B).

Nowy cel: Hunt and consume sergeant Emery McDonald (Wytrop i wchłoń sierżanta Emery'ego McDonalda)

3 - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu sierżanta - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu sierżanta. Powinien on mianowicie patrolować ulice we wschodniej części zielonej strefy i jego orientacyjna lokalizacja to [935, 1345]. Sprawdź czy sierżant nie jest przez nikogo obserwowany i dopiero wtedy go wchłoń (przycisk B i przycisk Y).

Przedostanie się do bazy Blackwatch

Nowy cel: Go to base India Two One to destroy Blackwatch's tank (Wybierz się do bazy Indie Dwa Jeden z zamiarem zniszczenia czołgów Blackwatch)

Nowy cel: Consume the commander to gain access to base India Two One (Wchłoń dowódcę w celu uzyskania dostępu do bazy Indie Dwa Jeden)

Lokalizacja bazy, do której musisz dotrzeć to [910, 1267] - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Lokalizacja bazy, do której musisz dotrzeć to [910, 1267]. Upewnij się, że zmieniłeś swój wizerunek na naukowca lub żołnierza, bo do wnętrza bazy najlepiej jest się przedostać właśnie w przebraniu. Zlokalizuj dowódcę, pamiętając o unikaniu detektorów wirusów. Zaczekaj aż dowódca zniknie z pola widzenia innych przebywających tu osób i go wchłoń (przycisk B i przycisk Y).

Nowy cel: Use the hand scanner to enter base India Two One (Użyj skanera dłoni w celu przedostania się do wnętrza bazy Indie Dwa Jeden)

Podejdź do skanera dłoni znajdującego się w lokacji [918, 1267] i wejdź z nim w interakcję z zamiarem przeniesienia się do wnętrza głównego budynku bazy - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Podejdź do skanera dłoni znajdującego się w lokacji [918, 1267] i wejdź z nim w interakcję z zamiarem przeniesienia się do wnętrza głównego budynku bazy.

Zniszczenie czołgów

Nowy cel: Destroy the motorpool scheduled for upgrading (Zniszcz czołgi przeznaczone do konserwacji)

Ważną informacją jest to, że do zaliczenia bonusowego celu misji wymagane jest użycie czołgu do zniszczenia przynajmniej jednej wrogiej maszyny - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ważną informacją jest to, że do zaliczenia bonusowego celu misji wymagane jest użycie czołgu do zniszczenia przynajmniej jednej wrogiej maszyny. Zdecydowanie radzę zdecydować się na taki właśnie wariant zachowania. Polecam mianowicie przejąć kontrolę nad zaparkowanym po lewej stronie pojedynczym czołgiem (dwukrotnie wciskając przycisk B).

Wymierz z jeden z trzech stojących po prawej stronie czołgów i rozpocznij ostrzał, używając przycisków LB i RB - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Wymierz z jeden z trzech stojących po prawej stronie czołgów i rozpocznij ostrzał, używając przycisków LB i RB. Po zniszczeniu pierwszego czołgu warto oczywiście kontynuować atakowanie pozostałych maszyn, ignorując krótką cut-scenkę informującą o pojawieniu się w okolicy między innymi super żołnierza Fazy Drugiej.

Jeśli byłeś wystarczająco szybki, to powinieneś zdołać zniszczyć wszystkie trzy czołgi zanim Twój zostanie wysadzony - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jeśli byłeś wystarczająco szybki, to powinieneś zdołać zniszczyć wszystkie trzy czołgi zanim Twój zostanie wysadzony. Jeśli nie zdążyłeś, to polecam przesiąść się szybko do innej maszyny. Warto w tym miejscu wyraźnie zaznaczyć, że nic złego Ci się nie stanie jeśli Twój czołg zostanie zniszczony zanim z niego wysiądziesz, tak więc kontynuuj prowadzenie walk do momentu aż eksploduje.

Pokonanie żołnierzy Blackwatch

Nowy cel: Kill the Blackwatch troopers (Zabij żołnierzy Blackwatch)

W pierwszej kolejności proponuję skupić się na atakowaniu standardowych żołnierzy z wyrzutniami rakiet, dzięki czemu nie będą Ci oni później przekazali - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W pierwszej kolejności proponuję skupić się na atakowaniu standardowych żołnierzy z wyrzutniami rakiet, dzięki czemu nie będą Ci oni później przekazali. Przy okazji zregenerujesz też pasek zdrowia i pozyskasz masę potrzebną do odpalenia ataku Dewastator.

Super żołnierzem zainteresuj się na samym końcu - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Super żołnierzem zainteresuj się na samym końcu. Jak już wspomniałem jest to żołnierz Fazy Drugiej, tak więc nie próbuj używać wyrzutni rakiet, bo nie można go w ten sposób zranić. Zamiast tego blokuj jego ataki (przycisk RB) i chwytaj go za każdym razem gdy zostanie ogłuszony (przycisk B). Powtarzaj te czynności do skutku, choć jeśli naładowałeś pasek masy, to możesz też odpalić atak Dewastator, który odbierze mini-bossowi trochę punktów zdrowia.

Nowy cel: Exit base India Two One (Wyjdź z bazy Indie Dwa Jeden)

Pojedynek z super żołnierzem warto oczywiście zakończyć jego wchłonięciem - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Pojedynek z super żołnierzem warto oczywiście zakończyć jego wchłonięciem. Zmień teraz swój wizerunek na naukowca lub żołnierza i dopiero wtedy udaj się do wyjścia znajdującego się w lokacji [930, 1265]. Po znalezieniu się na zewnątrz oddal się od bazy, a misja wkrótce zostanie zakończona. Zauważ, że nagrodą za zaliczenie zadania jest możliwość wybrania mutacji z kategorii Predator (Łowca).