Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype 2 - poradnik do gry

Prototype 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

6 - Operation: Jack-Of-All-Trades

Polowanie na porucznika Barry'ego Pollocka

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

1 - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [900, 1263] - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [900, 1263]. Bardzo istotną informacją jest to, że terminal może być używany jedynie przez upoważnione osoby, tak więc musisz zadbać o wchłonięcie żołnierza lub naukowca, a następnie przyjąć wizerunek zamordowanej postaci. Odszukaj terminal Blacknet i wejdź z nim w interakcję (przycisk B), uważając na to żeby nie przebywać zbyt długo w zasięgu detektorów wirusów.

Nowy cel: Hunt and consume lieutenant Barry Pollock (Wytrop i wchłoń porucznika Barry'ego Pollocka)

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu poszukiwanego porucznika (powyższy screen).

2 - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Porucznik Barry Pollock patroluje ulice przylegające do parku i jego orientacyjna lokalizacja to [815, 1245] - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Porucznik Barry Pollock patroluje ulice przylegające do parku i jego orientacyjna lokalizacja to [815, 1245]. Powinien on przebywać w publicznym miejscu, tak więc zbliżenie się do niego z zamiarem jego wchłonięcia nie wiąże się z koniecznością używania przebrania.

Zniszczenie śmigłowców

Nowy cel: Destroy the helicopters (Zniszcz śmigłowce)

Do zniszczenia są trzy śmigłowce latające nad zieloną strefą i najprostszą metodą na ich pozbycie się jest wejście w posiadanie zamontowanych na nich wyrzutni - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Do zniszczenia są trzy śmigłowce latające nad zieloną strefą i najprostszą metodą na ich pozbycie się jest wejście w posiadanie zamontowanych na nich wyrzutni. Przedostań się na dachy budynków, zaczekaj aż nadleci jeden ze śmigłowców, wykonaj długi skok w jego stronę (przycisk A) połączony z szybowaniem (prawy trigger) i złap się maszyny (przycisk B).

Potwierdź chęć oderwania wyrzutni (przycisk X) i następnie tego dokonaj (rytmiczne wciskanie przycisku X) - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Potwierdź chęć oderwania wyrzutni (przycisk X) i następnie tego dokonaj (rytmiczne wciskanie przycisku X). Po zdobyciu wyrzutni przedostań się na jakiś dach i przystąp do ostrzeliwania śmigłowca (powyższy screen). Jeżeli zjawią się pozostałe helikoptery, to tym lepiej, bo od razu będziesz je też mógł zestrzelić.

Wyrywanie działek ze śmigłowców to oczywiście nie jedyna metoda na zaliczenie tego zadania, bo możesz też między innymi korzystać z ostrzy i pnączy, wyrywać wyrzutnie z wozów opancerzonych (powyższy screen) czy odbierać wyrzutnie wybranym żołnierzom Blackwatch - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Wyrywanie działek ze śmigłowców to oczywiście nie jedyna metoda na zaliczenie tego zadania, bo możesz też między innymi korzystać z ostrzy i pnączy, wyrywać wyrzutnie z wozów opancerzonych (powyższy screen) czy odbierać wyrzutnie wybranym żołnierzom Blackwatch.

Niezależnie od obranego wariantu zachowania nie zapominaj o tym żeby się leczyć i uważaj na przeciwników, wśród których będą znajdowali się super żołnierze (powyższy screen) - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Niezależnie od obranego wariantu zachowania nie zapominaj o tym żeby się leczyć i uważaj na przeciwników, wśród których będą znajdowali się super żołnierze (powyższy screen). Najlepiej unikać kontaktu z tymi osobnikami. W zależności od upodobań opisywany cel misji możesz rozciągnąć na jedną długą bitwę lub po każdym zestrzeleniu śmigłowca gubić pościg i rozpoczynać od zera, zapewniając sobie element zaskoczenia. Docelowo musisz przyczynić się do zniszczenia wszystkich trzech maszyn latających.

Nowy cel: Consume the commander (Wchłoń dowódcę)

Nowy cel: Exit the alert (Zgub pościg)

Wchłonięcie dowódcy jest bardzo proste, albowiem Heller powinien wylądować niedaleko ostatniego zestrzelonego śmigłowca - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Wchłonięcie dowódcy jest bardzo proste, albowiem Heller powinien wylądować niedaleko ostatniego zestrzelonego śmigłowca. Szybko więc złap wskazaną postać, nie pozwalając jej na ucieczkę. Przyłóż się za to do udanego pościgu, szczególnie jeśli w okolicy nadal przebywają super żołnierze.

Polowanie na szeregowego Dane'a Fontenota

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

Ponownie wybierz się teraz do lokacji [900, 1263] - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ponownie wybierz się teraz do lokacji [900, 1263]. Tak jak wcześniej, do terminalu należy zbliżyć się w przebraniu żołnierza lub naukowca, pamiętając o unikaniu detektorów wirusów. Ponownie wejdź w interakcję z terminalem (przycisk B).

Nowy cel: Hunt and consume private Dane Fontenot (Wytrop i wchłoń szeregowego Dane'a Fontenota)

3 - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu szeregowego - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu szeregowego. Powinien on mianowicie patrolować centralną część parku i jego orientacyjna lokalizacja to [825, 1300]. Jako że szeregowy przebywa w publicznym miejscu zbliżenie się do niego z zamiarem jego wchłonięcia nie wiąże się z koniecznością używania przebrania.

Zdobycie danych wywiadowczych

Nowy cel: Intercept the helicopter (Przechwyć śmigłowiec)

Nie musisz na szczęście ścigać się ze śmigłowcem, albowiem Twoim zadaniem jest jedynie dotarcie do świecącego się okręgu znajdującego się na dachu w lokacji [856, 1233] - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Nie musisz na szczęście ścigać się ze śmigłowcem, albowiem Twoim zadaniem jest jedynie dotarcie do świecącego się okręgu znajdującego się na dachu w lokacji [856, 1233]. Po wejściu do okręgu gra wyświetli cut-scenkę.

Nowy cel: Retrieve the intel on your biological weakness (Zdobądź dane wywiadowcze na temat słabości biologicznej Hellera)

Musisz teraz wziąć udział w swego rodzaju wyścigu, albowiem Twoje zadanie polega na docieraniu do kolejnych pojemników, mieszcząc się przy tym w wyznaczonym limicie czasu (na ekranie widoczny jest licznik) - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Musisz teraz wziąć udział w swego rodzaju wyścigu, albowiem Twoje zadanie polega na docieraniu do kolejnych pojemników, mieszcząc się przy tym w wyznaczonym limicie czasu (na ekranie widoczny jest licznik). Pierwszy pojemnik znajduje się w lokacji [829, 1214], a kolejne na bieżąco będą przez grę oznaczane. Zauważ, że po zbliżeniu się do każdego pojemnika (nie musisz wciskać żadnego przycisku) wydłużany jest limit czasu, przy czym nie możesz sobie pozwolić na żadne dłuższe przestoje.

W trakcie rozgrywania tego wyścigu najwięcej uwagi poświęcaj bezpiecznemu docieraniu do sąsiednich budynków - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W trakcie rozgrywania tego "wyścigu" najwięcej uwagi poświęcaj bezpiecznemu docieraniu do sąsiednich budynków. Najlepiej jest w takich sytuacjach zaczynać od mocnego odbicia się (przytrzymanie przycisku A), a następnie polegać na szybowaniu (przytrzymanie prawego triggera). W kilku sytuacjach konieczne może okazać się skorzystanie z funkcji biegania po ścianach i pilnuj się żeby przypadkowo nie spaść na dół. Warto przypomnieć, że w locie możesz dodatkowo wciskać przycisk A w celu wykonywania tzw. dashów, pomocnych w przybliżaniu się do dachów bardziej oddalonych budynków.

W celu zaliczenia tej misji nie jest wymagane dysponowanie rozwiniętymi umiejętnościami akrobackimi Hellera, choć oczywiście mogą one obniżyć poziom trudności całego wyścigu - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu zaliczenia tej misji nie jest wymagane dysponowanie rozwiniętymi umiejętnościami akrobackimi Hellera, choć oczywiście mogą one obniżyć poziom trudności całego wyścigu. Pilnuj się w miejscach, w których należy wylądować na moście (przykład na powyższym screenie) oraz na parkingu. Jeśli bowiem wylądujesz za daleko będziesz się musiał wrócić do pojemnika i stracisz w ten sposób cenne sekundy.

Gra po zbliżeniu się do ostatniego pojemnika z danymi wywiadowczymi wyświetli cut-scenkę z udziałem przeciwnika obdarzonego mocami wirusa - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Gra po zbliżeniu się do ostatniego pojemnika z danymi wywiadowczymi wyświetli cut-scenkę z udziałem przeciwnika obdarzonego mocami wirusa. Jako że osobnik ten ukradł dane wywiadowcze musisz wyruszyć za nim w pościg.

Pościg za złodziejem

Nowy cel: Chase the evolved (Doścignij przeciwnika obdarzonego mocami wirusa)

Ruszaj za złodziejem - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ruszaj za złodziejem. Zwróć uwagę na pasek widoczny w prawym górnym rogu ekranu. Nie możesz pozwolić na to żeby został on całkowicie wyczerpany w wyniku zbytniego oddalenia się ściganej postaci od Hellera, bo będzie to równoznaczne z zawaleniem misji.

W trakcie pościgu pomagaj sobie oczywiście sprintem, bieganiem po ścianach, wykonywaniem długich skoków oraz szybowaniem - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W trakcie pościgu pomagaj sobie oczywiście sprintem, bieganiem po ścianach, wykonywaniem długich skoków oraz szybowaniem. Nie próbuj przedwcześnie złapać ani atakować złodzieja, bo pościg automatycznie zakończy się po dotarciu w okolice jednego z magazynów i oznajomione zostanie to poprzez otrzymanie kolejnego celu misji.

Nowy cel: Defeat the evolved thief (Pokonaj złodzieja obdarzonego mocami wirusa)

Pojedynek ze złodziejem jest bardzo zbliżony do walki z doktorem Koenigiem rozegranej jeszcze w żółtej strefie - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Pojedynek ze złodziejem jest bardzo zbliżony do walki z doktorem Koenigiem rozegranej jeszcze w żółtej strefie. Wykonuj przede wszystkim częste uniki, albowiem przeciwnik dąży do wyprowadzania ciosów w walce wręcz. Szukaj okazji do wyprowadzania szybkich ataków ostrzami lub pnączami. Złodziej będzie ponadto co pewien czasu wbijał ostrza w ziemię, stając się na kilka chwil bezbronnym. Warto to wykorzystywać, szybko do niego podbiegając i wciskając wyznaczony przez grę przycisk (X lub Y).

Złodzieja możesz próbować atakować z użyciem broni palnej czy na przykład specjalnego ataku Dewastator (powyższy screen) - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Złodzieja możesz próbować atakować z użyciem broni palnej czy na przykład specjalnego ataku Dewastator (powyższy screen). W sytuacji zagrożenia życia wycofuj się w okolice jednej z pobliskich ulic, odnajdując wielu cywilów nadających się do wchłonięcia. Kontynuuj wyprowadzanie ataków do momentu niemal całkowitego wyczerpania paska energii złodzieja. Pojedynek najlepiej byłoby zakończyć wchłaniając przeciwnika (przycisk B).

Polowanie na doktora Edwarda Carolino

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

Po raz trzeci wybierz się do lokacji [900, 1263] - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Po raz trzeci wybierz się do lokacji [900, 1263]. Tak jak wcześniej, do terminalu należy zbliżyć się w przebraniu żołnierza lub naukowca, pamiętając o unikaniu detektorów wirusów. Ponownie wejdź w interakcję z terminalem (przycisk B).

Nowy cel: Hunt and consume dr. Edward Carolino (Wytrop i wchłoń doktora Edwarda Carolino)

4 - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Zachowaj się tak samo jak w przypadku dwóch poprzednich polowań, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu naukowca - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zachowaj się tak samo jak w przypadku dwóch poprzednich polowań, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu naukowca. Powinien on mianowicie przechadzać się po ulicy na wschód od parku i jego orientacyjna lokalizacja to [895, 1370]. Jako że doktor przebywa w publicznym miejscu zbliżenie się do niego z zamiarem jego wchłonięcia nie wiąże się z koniecznością używania przebrania.

Przedostanie się do bazy

Nowy cel: Go to base Juliet Seven Three to kill dr. Fischer and the escaped infected (Wybierz się do bazy Juliet Siedem Trzy z zamiarem zamordowania doktora Fischera i zbiegłych zainfekowanych)

Kolejny cel podróży to lokacja [918, 1545] i jako że jest to niedostępna dla cywilów baza dobrze jest przybrać wizerunek doktora Carolino lub innej wchłoniętej osoby z odpowiednimi uprawnieniami - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Kolejny cel podróży to lokacja [918, 1545] i jako że jest to niedostępna dla cywilów baza dobrze jest przybrać wizerunek doktora Carolino lub innej wchłoniętej osoby z odpowiednimi uprawnieniami. Po dotarciu na miejsce (powyższy screen) okaże się, że na terenie bazy prowadzone są walki.

Nowy cel: Use the hand scanner to enter the base while it's under attack (Użyj skanera dłoni żeby przedostać się do wnętrza atakowanej bazy)

Zdecydowanie nie radzę dołączać do walk, albowiem można w ten sposób łatwo zostać zdemaskowanym, a nic się nie zyska - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zdecydowanie nie radzę dołączać do walk, albowiem można w ten sposób łatwo zostać zdemaskowanym, a nic się nie zyska. Przebiegaj pomiędzy walczącymi postaciami, pamiętając o unikaniu detektorów wirusów. Poszukiwany skaner dłoni znajduje się w lokacji [922, 1540].

Nowy cel: Go to the main room to find dr. Fisher (Udaj się do głównego pomieszczenia z zamiarem odnalezienia doktora Fishera)

Ruszaj do głównego pomieszczenia bazy, czyli do lokacji [913, 1543] - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ruszaj do głównego pomieszczenia bazy, czyli do lokacji [913, 1543]. W celu przedostania się do tego pomieszczenia musisz skorzystać ze skanera dłoni (przycisk B).

Zlikwidowanie Brawlerów

Nowy cel: Kill the escaped brawlers before they make it to the streets (Zabij zbiegłe brawlery zanim wydostaną się z bazy)

Wbrew pozorom nie musisz się śpieszyć, albowiem brawlery nigdzie się nie wybierają - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Wbrew pozorom nie musisz się śpieszyć, albowiem brawlery nigdzie się nie wybierają. Najlepiej pozwolić potworom na to żeby wyeliminowały część personelu placówki, zaś samemu zająć się w tym czasie na przykład wchłonięciem żołnierza wyposażonego w wyrzutnię rakiet.

Do walk z brawlerami dołącz dopiero gdy zaczną już wyraźnie wygrywać - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Do walk z brawlerami dołącz dopiero gdy zaczną już wyraźnie wygrywać. Pamiętaj o sprawdzonej taktyce eliminowania tych potworów, a więc o przeskakiwaniu nad nimi i następnie wykonywaniu serii szybkich ciosów (np. ostrzami czy pnączami).

Jeśli nie chcesz walczyć wręcz, to możesz równie dobrze wykorzystywać broń palną, ze szczególnym uwzględnieniem wyrzutni rakiet - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jeśli nie chcesz walczyć wręcz, to możesz równie dobrze wykorzystywać broń palną, ze szczególnym uwzględnieniem wyrzutni rakiet. Warto się też w tym przypadku zainteresować składzikiem wyrzutni (powyższy screen). Każdego pokonanego brawlera radzę wchłaniać. Kontynuuj walki do momentu pokonania wszystkich mutantów.

Wchłonięcie doktora Fischera

Nowy cel: Consume dr. Fischer to hinde the weaponization program (Wchłoń doktora Fischera w celu pokrzyżowania planów zbrojeniowych)

W zależności od upodobań możesz rozprawić się z niedobitkami oddziału Blackwatch lub od razu wyruszyć za doktorem Fischerem - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W zależności od upodobań możesz rozprawić się z niedobitkami oddziału Blackwatch lub od razu wyruszyć za doktorem Fischerem. Odszukaj go w jednym z bocznych pomieszczeń, złap i wchłoń (przycisk B i przycisk Y).

Nowy cel: Exit base Juliet Seven Three (Wyjdź z bazy Juliet Siedem Trzy)

Wyjście z bazy znajduje się w lokacji [955, 1533] i przed skorzystaniem ze skanera dłoni upewnij się, że przybrałeś wizerunek doktora Fischera lub innej osoby z uprawnieniami - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Wyjście z bazy znajduje się w lokacji [955, 1533] i przed skorzystaniem ze skanera dłoni upewnij się, że przybrałeś wizerunek doktora Fischera lub innej osoby z uprawnieniami. Po znalezieniu się na zewnątrz oddal się od bazy, a misja wkrótce dobiegnie końca. Zauważ, że nagrodą za zaliczenie zadania jest możliwość wybrania mutacji z kategorii Power Specialist (Specjalista od mocy).