Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype 2 - poradnik do gry

Prototype 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

4 - Operation: Manticore

Polowanie na doktora Davida Castlemana

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

1 - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [258, 953] - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [258, 953]. Bardzo istotną informacją jest to, że miejsce jej uaktywnienia znajduje się w niedostępnej dla cywilów bazie, tak więc musisz zadbać o wchłonięcie żołnierza czy naukowca, a następnie przyjąć wizerunek zamordowanej postaci. Odszukaj terminal Blacknet i wejdź z nim w interakcję (przycisk B), uważając na to żeby nie przebywać zbyt długo w zasięgu detektorów wirusów.

Nowy cel: Hunt and consume dr. David Castleman (Wytrop i wchłoń doktora Davida Castlemana)

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu poszukiwanego doktora (powyższy screen).

2 - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Dokładna lokalizacja doktora Davida Castlemana to [197, 1003] - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Dokładna lokalizacja doktora Davida Castlemana to [197, 1003]. Jako że nie powinien on być przez nikogo pilnowany możesz go od razu złapać i wchłonąć (przycisk B i przycisk Y).

Pozbycie się naukowców

Nowy cel: Consume the scientists to hinder the bio-weapon program (Wchłoń naukowców w celu osłabienia programu tworzenia broni biologicznych)

Jezeli otworzysz mapę, to powinieneś zauważyć, że widoczne są na niej dwa skupiska naukowców (powyższy screen) - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jezeli otworzysz mapę, to powinieneś zauważyć, że widoczne są na niej dwa skupiska naukowców (powyższy screen). Orientacyjna lokalizacja skupiska 1 to [155, 1170], a orientacyjna lokalizacja skupiska 2 to [255, 1235]. Na początek proponuję wybrać się do skupiska 1, albowiem łatwiej będzie w tym miejscu zaliczyć bonusowy cel misji związany z wchłonięciem dwóch naukowców bez wszczynania alarmu.

Po dotarciu do pierwszej grupy naukowców przyjmij wizerunek gwarantujący możliwość zbliżenia się do nich - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Po dotarciu do pierwszej grupy naukowców przyjmij wizerunek gwarantujący możliwość zbliżenia się do nich. Jeżeli użyjesz sonaru, to powinieneś dojść do wniosku, że cichą eliminację naukowców blokuje jeden z żołnierzy, albowiem znajdują się oni w jego polu widzenia. Wyeliminuj wspomnianego żołnierza (powyższy screen) i dopiero wtedy (z zachowaniem wszelkich środków ostrożności) wchłoń obu naukowców, zaliczając tym samym bonusowy cel.

Możesz już ruszać w stronę drugiej grupy naukowców - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Możesz już ruszać w stronę drugiej grupy naukowców. W tym przypadku bardziej wskazany jest już wariant agresywny, chyba że nie masz nic przeciwko bardzo powolnemu eliminowaniu kolejnych strażników. Proponuję rozpocząć od jakiegoś ataku obszarowego (np. Black Hole), a następnie błyskawicznie podbiegać do każdego z naukowców z zamiarem jego wchłonięcia.

Polowanie na porucznika Cletusa Ransoma

Nowy cel: Exit the alert (Zgub pościg)

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

Zgubienie pościgu może okazać się nieco trudniejsze niż zazwyczaj, tak więc rozglądaj się za alejkami, w których możesz zniknąć przeciwnikom z oczu - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zgubienie pościgu może okazać się nieco trudniejsze niż zazwyczaj, tak więc rozglądaj się za alejkami, w których możesz zniknąć przeciwnikom z oczu. Po zgubieniu pościgu ponownie wybierz się do lokacji [258, 953]. Tak jak wcześniej, do bazy należy wkroczyć w przebraniu żołnierza lub naukowca, pamiętając o unikaniu detektorów wirusów. Ponownie wejdź w interakcję z terminalem (przycisk B).

Nowy cel: Hunt and consume lieutenant Cletus Ransom (Wytrop i wchłoń porucznika Cletusa Ransoma)

Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu porucznika - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu porucznika. Powinien on mianowicie patrolować zewnętrzną część bazy, w której skorzystałeś niedawno z terminalu i jego orientacyjna lokalizacja to [253, 977]. Upewnij się, że porucznik nie jest przez nikogo obserwowany i go wchłoń (przycisk B i przycisk Y).

Przedostanie się do legowiska J-10

Nowy cel: Go to spawning hive J-10 to scout the operation (Udaj się do legowiska J-10 żeby przyjrzeć się operacji)

Nowy cel: Enter the lair to find scientists and troopers (Wejdź do legowiska z zamiarem odnalezienia naukowców i żołnierzy)

Twój nowy cel podróży to lokacja [312, 1268] i jest to świecący się okrąg na dachu budynku - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Twój nowy cel podróży to lokacja [312, 1268] i jest to świecący się okrąg na dachu budynku. Po obejrzeniu krótkiej cut-scenki wyrusz do legowiska znajdującego się w lokacji [290, 1266]. Po raz kolejny dobrze byłoby wkroczyć do niedostępnej dla cywilów strefy w przebraniu naukowca lub żołnierza. Ustaw się w świecącym okręgu (powyższy screen) i wciśnij przycisk B w celu przeniesienia się do legowiska.

Wyeliminowanie osób przebywających w legowisku

Nowy cel: Kill the scientists before they escape (Zabij naukowców zanim uciekną)

Do zlikwidowania są w sumie trzy grupy naukowców i nie musisz się obawiać tego, że nagle opuszczą legowisko - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Do zlikwidowania są w sumie trzy grupy naukowców i nie musisz się obawiać tego, że nagle opuszczą legowisko. Podczas neutralizowania każdej grupy warto stosować atak Black Hole lub inną umiejętność o charakterze obszarowym, tak by usprawnić cały proces. Nie zapomnij jednak o regenerowaniu się, tym bardziej, że przebywający w okolicy żołnierzy nie będą bezczynnie obserwowali egzekucji dokonywanych na naukowcach.

Nowy cel: Kill the Blackwatch troopers (Zabij żołnierzy Blackwatch)

Nowy cel: Exit the lair (Wyjdź z legowiska)

Do eliminowania żołnierzy przystąp po rozprawieniu się ze wszystkimi naukowcami - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Do eliminowania żołnierzy przystąp po rozprawieniu się ze wszystkimi naukowcami. Nie powinno być z tym dużych problemów, aczkolwiek nie zapomnij zregenerować paska zdrowia zanim zlikwidujesz wszystkie obecne tu osoby. Po otrzymaniu nowego celu misji powróć do świecącego się okręgu w lokacji [299, 1279] i potwierdż chęć powrotu na powierzchnię (przycisk B).

Wchłonięcie dowódcy

Nowy cel: Destroy the patrol to force out the commander (Zniszcz pojazdy opancerzony, by zmusić dowódcę do opuszczenia pokładu jednej z maszyn)

Po powrocie na górę czeka Cię niemiła niespodzianka wiążąca się z koniecznością zniszczenia dwóch pojazdów opancerzonych - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Po powrocie na górę czeka Cię niemiła niespodzianka wiążąca się z koniecznością zniszczenia dwóch pojazdów opancerzonych. Nie musisz się na szczęście stresować jeśli nie posiadasz mocy skutecznych w walkach z maszynami, bo szybkie ataki wyprowadzane pnączami (wciskanie przycisku Y) w zupełności się tu sprawdzą.

Dobrym pomysłem jest również zaatakowanie przebywających w okolicy żołnierzy z wyrzutniami rakiet, albowiem bronie te są bardzo skuteczne w niszczeniu pojazdów opancerzonych - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Dobrym pomysłem jest również zaatakowanie przebywających w okolicy żołnierzy z wyrzutniami rakiet, albowiem bronie te są bardzo skuteczne w niszczeniu pojazdów opancerzonych. Czynność ta jest tym bardziej wskazana, że wchłaniając ciała żołnierzy dodatkowo się zregenerujesz. Walcz do momentu zniszczenia obu pojazdów opancerzonych.

Nowy cel: Consume the commander (Wchłoń dowódcę)

Nowy cel: Exit the alert (Zgub pościg)

Zignoruj wszystkich przeciwników, którzy mogą jeszcze przebywać w okolicy i skup się wyłącznie na jak najszybszym doścignięciu uciekającego dowódcy, którego musisz oczywiście złapać i wchłonąć (przycisk B i przycisk Y) - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zignoruj wszystkich przeciwników, którzy mogą jeszcze przebywać w okolicy i skup się wyłącznie na jak najszybszym doścignięciu uciekającego dowódcy, którego musisz oczywiście złapać i wchłonąć (przycisk B i przycisk Y). Ostatnia czynność na liście to zgubienie pościgu, tak więc skorzystaj ze sprintu rozglądając się po drodze za wąskimi alejkami. Zauważ, że nagrodą za zaliczenie zadania jest możliwość wybrania mutacji z kategorii Locomotion (Przemieszczanie się).