[ED - Złamana Dolina] Zadania główne - cz. 1

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

10 maja 2011Autorzy solucji: Arxel & Łukasz Cnota (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360

Zadania główne

ZG2. W pogoni za smokiem

 

Podążaj wzdłuż ścieżki, dotrzesz do osady - [ED - Złamana Dolina] Zadania główne - cz. 1 - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Podążaj wzdłuż ścieżki, dotrzesz do osady. Twoim zadaniem jest wypytać miejscową ludność na temat obecności smoka. Osoby, które mogą powiedzieć Ci coś ciekawego na temat obecności smoka to: Elisabeth M2.1(9), Ollie M2.1(7), Romon M2.1(4), Winthrop M2.1(10), Sean M2.1(11), Louis M2.1(1). Po zebraniu odpowiedniej ilości informacji skieruj się do baraków, by przekazać nabyte informacje swojemu dowódcy Rhode M2.1(1).

Nagroda: 1800 punktów doświadczenia, 700 sztuk złota, 2 dodatkowe opcje.

ZG3. Uspokoić ducha

Otrzymasz klucz do grobowca na tyłach kaplicy M2 - [ED - Złamana Dolina] Zadania główne - cz. 1 - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Otrzymasz klucz do grobowca na tyłach kaplicy M2.1(2.2). Zanim skierujesz tam swe kroki, postarać się nabić wyższy poziom doświadczenia, inaczej bardzo szybko polegniesz. W środku, tuż po wejściu, w korytarzu, będą czekały na Ciebie szkielety. Na samym końcu obok ołtarza pojawi się Duch Arbena M2.2(1). Pokonaj go w walce - uważaj na przywołane przez niego szkielety. Otrzymasz w nagrodę miecz. Powróć do Rhode, będzie czekała na Ciebie w kaplicy M2.2(2.1). Przywódca oznajmi Ci, iż jeszcze nie jesteś w stanie udać się w dalsza drogę w poszukiwaniu ostatniego Smoczego Rycerza - Talany. Oddasz miecz i odbierzesz nagrodę.

Abonament dla Ciebie
zaloguj się
59%