[ED - Lista zadań]

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

10 maja 2011Autorzy solucji: Arxel & Łukasz Cnota (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360

Kolor brązowy - oznaczenie zadań (ZG - zadania główne, ZP - zadania poboczne).

Zadania główne

Dalekoblask

ZG1. Łącznik z Dalekoblasku M1

Złamana Dolina

ZG2. W pogoni za smokiem M2

ZG3. Uspokoić ducha M2.1(1)

ZG4. Poszukiwania Lovisa M2(1)

ZG5. Papierkowy ślad M2(2)

ZG6. Już nie smok M2.11(1)

ZG7. Do Sali Echa M2.11(4)

Wyspa Strażnika

ZG8. Przepowiednia M3(1)

ZG9. Świeczki na wietrze M3(4)

ZG10. Zmartwychwstanie M3(4)

ZG11. Przebijanie wejścia M3(4)

ZG12. Kwestia imienia M3.3(6)

ZG13. Laiken na swoim M3.3(9)

Wieża bitewna

ZG14. Do Sali Echa - Objawienie M4(3)

Fiordy Orobaskie

ZG15. Do Sali Echa - Punkt na mapie M5.2(5)

ZG16. Zdobywanie ziaren M5.2(3)

ZG17. Do Sali Echa - Zamek i klucz M5.20(2)

ZG18. Do Sali Echa - Ochrona cz.1 M5(13)

ZG19. Sala Echa M5(18)

Aleroth

ZG20. Do Sali Echa - Ochrona cz.2 M6

Zadania poboczne

Złamana Dolina

ZP1. Dzika banda M2.1(7)

ZP2. Za funt mięsa M2.1(7)

ZP3. Uciekinier M2.1(7)

ZP4. Wielki Łowczy M2.1(7)

ZP5. Łup Lovisa M2(4)

ZP6. Na ratunek boczkowi M2.1(5)

ZP7. Krew Buada M2.1(10)

ZP8. Polowanie na serca M2.1(8)

ZP9. Dostawa prywatna M2.1(14)

ZP10. Uczta lub głód M2.1(8)

ZP11. Trupy w szafie M2.1(14)

ZP12. Zostawiony na lodzie M2.1(13)

ZP13. Na łowy M2.1(1)

ZP14. Do bandyckiej siedziby M2.1(1)

ZP15. Pośmiertne ożywienie. M2.6(1)

ZP16. Zagubiona dusza M2(2)

ZP17. Problem pary M2.9(1)

ZP18. Toporne poszukiwania M2.9(2)

ZP19. Rozbój w biały dzień M2.9(4)

ZP20. Świątynia zagłady M2.9(5)

ZP21. Szaleństwo czy metoda M2(5)

ZP22. Historia dwóch tomów M2.11(2)

ZP23. Z zimną krwią M2.11(3)

ZP24. Poszukiwania czerwonej rudy M2(9)

ZP25. Brak słów M2(12)

ZP26. W dziurze M2(14)

Wyspa Strażnika

ZP27. Wariacka zupa M3(2)

ZP28. Stary duch i morze M3(3)

ZP29. Pogromca duchów M3(5)

ZP30. Napis na wielorybie M3(12)

ZP31. Człowiek za burtą M3(14)

ZP32. Legenda o starym żeglarzu M3(14)

ZP33. Rodzinna rywalizacja M3.4(1)

Wieża bitewna

ZP34. Samotne kończyny M4(Jonelath)

ZP35. Ryzyko dla kończyny M4(Jonelath)

ZP36. Księga umarłych M4(Igor)

ZP37. Pierścień Czarnego Kręgu M4(Igor)

ZP38. Tajny Napar Allana M4(Allan)

ZP39. Mądrość w butelce M4(Allan)

ZP40. Pożyczona księga M4(Barbatos)

ZP41. Alchemiczne akcesoria M4(Barbatos)

ZP42. Czeladnik i wróg M4(Kenneth)

ZP43. Według księgi M4(Kenneth)

ZP44. Pożegnanie M4(Hermosa)

ZP45. Mord dla Myrthosa M4(Hermosa)

ZP46. Braki w zaopatrzeniu M4(Wesson)

ZP47. Szalejący Raze M4(Wesson)

ZP48. Delikatne sprawy M4(Radcliff)

Fiordy Orobaskie

ZP49. Alarm czerwonej rudy M5(1)

ZP50. Hieny cmentarne M5.5(2)

ZP51. Wspaniały wzrok M5(4)

ZP52. Na lodzie M5(1)

ZP53. Otworzyć właz M5(10)

ZP54. Solą w oku M5(14)

ZP55. Między trollem a kowadłem M5(13)

ZP56. Runy gniewu M5(15)

ZP57. Na łowy raz jeszcze M5(13)

ZP58. Szamański okup M5(13)

ZP59. Powrót na szlak M5(13)

ZP60. Śmierć championa M5.13(2)

ZP61. Wiele hałasu o gobliny M5.13(3)

ZP62. Boskie zstąpienie M5(15)

ZP63. Koszmar w Wysokim Dworze M5(15)

ZP64. Gildia bez klucza M5.1(1)

ZP65. Jaskinia morałów M5(10)

ZP66. Blisko kości M5.28(1)