Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[FoV - Mapy] M1.27.1; M1.28- Piwnica i Posiadłość Dzikie Wierzby - zakład dla obłąkanych poradnik Divinity II: The Dragon Knight Saga

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

M1.27.1 Piwnica

M1 - [FoV - Mapy] M1.27.1; M1.28- Piwnica i Posiadłość Dzikie Wierzby - zakład dla obłąkanych - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

M1.27 Dom Henry'ego i Eleanor

M1.28 Posiadłość Dzikie Wierzby - zakład dla obłąkanych

1 - [FoV - Mapy] M1.27.1; M1.28- Piwnica i Posiadłość Dzikie Wierzby - zakład dla obłąkanych - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

1.Teddy. Czytając jego umysł dowiesz się, że klucz do jego celi posiada Jengo (3).

2.Bedlam. Czytając jego umysł dowiesz się o przycisku E.

3.Jengo. Spotkasz go tu po użyciu przycisku C lub D. Posiada klucz do D2, możesz go zdobyć zabijając Jengo lub puszczając go wolno po otwarciu D4. Związany z ZP19.Na łowy, po raz kolejny!.

4.Najaad zleca ZP26.Barman i ZP27.Przeklęty puchar.

A, B Notatka doktora

C, D Przyciski otwierające D4. Muszą być naciśnięte jednocześnie. Możesz to zrobić z pomocą Jengo (3) lub Teddy'ego (1).

E Dźwignia otwierająca tajemne przejście D5.

F Kielich królowej Ormihildr. Związany z ZP27.Przeklęty puchar.

G Teleport do U Chanelle M1.11.(B)

H Notatka Nekromanty. Pomoże Ci aktywować teleport I.

I Teleport do U Chanelle M1.11(A) . Aby go aktywować podaj hasło zapisane w notatce nekromanty H.

K1 Klucz do D1

K2 Klucz do D3

K3 Klucz do D6

D1 Drzwi do składziku. Otwierane kluczem K1.

D2 Drzwi do celi Teddy'ego. Otwierane kluczem, który posiada Jengo (3).

D3 Drzwi do składziku lekarstw. Otwierane kluczem K2.

D4 Przejście do dalszej części zakładu. Da się je otworzyć tylko za pomocą przycisków C i D, które muszą być naciśnięte jednocześnie. Możesz to zrobić z pomocą Jengo (3), którego napotkasz w zakładzie lub z pomocą Teddy'ego (1), którego możesz uwolnić kluczem który zdobędziesz po zabiciu Jengo.

D5 Tajne przejście do ukrytego pomieszczenia. Otworzyć je za pomocą dźwigni E.

D6 Drzwi do celi trolla. Otworzysz je kluczem K3.

M1.24 Wronie Gniazdo