Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Krok 4: Odnalezienie skarbca

1 - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Niezależnie od tego czy Iwan przekazał Ci różdżkę czy znalazłeś ją przy jego martwym ciele, musisz się teraz skierować na wschód #1 - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Niezależnie od tego czy Iwan przekazał Ci różdżkę czy znalazłeś ją przy jego martwym ciele, musisz się teraz skierować na wschód #1. Po znalezieniu się na górze kliknij na nieaktywnym golemie #2 (M44, 10), dzięki czemu nie tylko powołasz go do życia, ale też sprawisz, że przez kilkadziesiąt najbliższych sekund będzie walczył po Twojej stronie.

2 - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Musisz teraz powoli przesuwać się na północ i przystępować do walk z kolejnymi wrogo nastawionymi golemami, które będą powracały do życia #1 - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Musisz teraz powoli przesuwać się na północ i przystępować do walk z kolejnymi wrogo nastawionymi golemami, które będą powracały do życia #1. Za każdym razem pozostawaj w tym samym miejscu, w którym przebudziła się dana grupa golemów, dzięki czemu nie będziesz nigdy walczył z więcej niż dwoma potworami. Bestie warto oczywiście atakować po kolei #2, a to dlatego, że są one bardzo wytrzymałe.

3 - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Do wyeliminowania są w sumie dwie grupy składające się z dwóch golemów oraz pojedynczy golem, na którego wpadniesz w północnej części tej ścieżki #1 - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Do wyeliminowania są w sumie dwie grupy składające się z dwóch golemów oraz pojedynczy golem, na którego wpadniesz w północnej części tej ścieżki #1. Po pokonaniu wszystkich potworów towarzyszący Ci golem niestety przestanie za Tobą podążać, w rezultacie czego w kolejnej bitwie będziesz już zdany tylko na siebie. Skorzystaj teraz z zachodnich schodów #2.

4 - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Od razu przystąp do atakowania nowego pomiota emisariusza #1 oraz towarzyszących mu hurloków i hurloków kuszników - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Od razu przystąp do atakowania nowego pomiota emisariusza #1 oraz towarzyszących mu hurloków i hurloków kuszników. Musisz się śpieszyć, a to dlatego, że wkrótce pojawi się tu nowy ogr (M44, 11). W momencie gdy do tego już dojdzie zignoruj jednak wielkiego potwora i zajmij się likwidacją nowej grupki pomiotów, które wybiegną z bocznego pomieszczenia #2.

5 - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Do atakowania ogra #1 przystąp dopiero po zlikwidowaniu wszystkich hurloków, gdyż w przeciwnym wypadku ataki dystansowe ich kuszników odbierałaby członkom Twojej drużyny bardzo duże ilości punktów zdrowia - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Do atakowania ogra #1 przystąp dopiero po zlikwidowaniu wszystkich hurloków, gdyż w przeciwnym wypadku ataki dystansowe ich kuszników odbierałaby członkom Twojej drużyny bardzo duże ilości punktów zdrowia. W trakcie pojedynku z ogrem wykorzystuj oczywiście okoliczne słupy na swoją korzyść, a bestia wkrótce zginie #2.

6 - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już wejść do północnego pomieszczenia, z którego wybiegły wcześniej hurloki #1 - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już wejść do północnego pomieszczenia, z którego wybiegły wcześniej hurloki #1. Skieruj się po schodach na górę. Po dotarciu do skarbca (M44, 12) okaże się, że wiele z jego skarbów zostało już rozkradzionych #2. Nie oznacza to oczywiście, że nic ciekawego tu nie odnajdziesz. Skarbiec zawiera między innymi jeden kufer oraz beczkę aktywującą poboczny quest.

Odblokowany poboczny quest: Obręcz od beczki wysadzana lyrium

Krok 5: Powrót do Jewhena

7 - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz wyjść ze skarbca i skorzystać ze schodów prowadzących na zachód #1 - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz wyjść ze skarbca i skorzystać ze schodów prowadzących na zachód #1. Po drodze nie spotkasz już żadnych potworów, ale warto rozglądać się za dodatkowymi przedmiotami. Docelowo powinieneś dotrzeć do wyjścia z Głębokich Ścieżek #2 (M44, 13).

8 - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już powrócić za dnia do lokacji [Górne Miasto - Gildia kupców] - Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już powrócić za dnia do lokacji [Górne Miasto - Gildia kupców]. Odszukaj ponownie Jewhena #1 i porozmawiaj z nim #2 (M3, 16). Wysokość nagrody będzie uzależniona od tego ilu z jego synów zdołałeś uratować. Krasnoluda możesz dodatkowo poinformować o zdradzie, której dopuścił się Iwan.