Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Na wolności

Zleceniodawca: przeczytanie otrzymanej wiadomości przy biurku [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]

Krok 1: Wybranie się na spotkanie z Meredith

1 - Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić od razu po rozpoczęciu III aktu - Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić od razu po rozpoczęciu III aktu. Udaj się mianowicie w ramach głównego questu Tego już za wiele do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów] i przeczytaj przy biurku (M14, 12) wiadomość zatytułowaną Na wolności #1, w której poproszony zostaniesz o przybycie do Sali Templariuszy. W tym celu opuść posiadłość i z mapy świata wybierz podróż do lokacji [Katownia]. Tu skieruj się do południowej części dziedzińca i wybierz przejście (M33, 13) prowadzące do lokacji [Katownia - Sala templariuszy] #2 (M87, 1).

2 - Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Otwórz drzwi prowadzące do zachodniej części sal templariuszy, a następnie kliknij na drzwiach siedziby Komtur Meredith #1 (M87, 2) - Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Otwórz drzwi prowadzące do zachodniej części sal templariuszy, a następnie kliknij na drzwiach siedziby Komtur Meredith #1 (M87, 2). W trakcie rozmowy dowiesz się, że z Zakonu uciekło kilku apostatów i zostaniesz poproszony o ich odnalezienie. Niestety, niezależnie od tego czy wyrazisz poparcie dla ich ponownego aresztowania czy swój otwarty sprzeciw wobec tego pomysłu, wyniku tej rozmowy nie będziesz mógł zmienić #2. W najgorszym wypadku zostaniesz jedynie nieco postraszony, gdyż Meredith będzie mogła przywołać postać Bethany (jeżeli jest więziona wraz z innymi apostatami) lub Andersa.

Krok 2: Odbycie rozmowy z Elsą

3 - Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Komtur Meredith poleci Ci odbycie rozmowy z przebywającą w salach templariuszy Elsą, mającą informacje na temat każdego ze zbiegłych magów (M87, 4) - Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Komtur Meredith poleci Ci odbycie rozmowy z przebywającą w salach templariuszy Elsą, mającą informacje na temat każdego ze zbiegłych magów (M87, 4). Elsę odnajdziesz w zachodniej części tego obszaru #1. W trakcie rozmowy możesz poruszyć temat, iż sama została wyciszona, a także szczegółowo wypytać ją o każdego z apostatów #2. Osoby te będziesz mógł odnajdywać w dowolnej kolejności, ale dla zachowania pewnego porządku proces ich lokalizowania opisany został w zgodzie z listą wyświetlaną w dzienniku głównego bohatera.

Krok 3: Odnalezienie Emila de Launceta

4 - Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Pierwsza z zaginionych osób to Emil de Launcet - Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Pierwsza z zaginionych osób to Emil de Launcet. Opuść Sale Templariuszy (M87, 1) i wybierz się nocną porą do lokacji [Górne Miasto]. Tu skieruj się do dzielnicy posiadłości, odnajdując drzwi (M4, 17) prowadzące do lokacji [Górne Miasto - Rezydencja de Launcetów] #1. Po znalezieniu się w środku zostaniesz powitany przez hrabinę #2, będącą matką poszukiwanego Emila.

5 - Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
To w jaki sposób będziesz się zachowywał w trakcie rozmowy z hrabiną #1 nie będzie miało żadnego znaczenia - Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

To w jaki sposób będziesz się zachowywał w trakcie rozmowy z hrabiną #1 nie będzie miało żadnego znaczenia. Wkrótce do rozmowy dołączy hrabia #2. Dowiesz się, że hrabina podarowała synowi trochę złota i że najbardziej prawdopodobnym miejscem pobytu młodzieńca jest karczma Pod Wisielcem.

6 - Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Zdecydowanie nie radzę od razu wychodzić z posiadłości - Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zdecydowanie nie radzę od razu wychodzić z posiadłości. O wiele lepiej jest zbadać wszystkie jej pomieszczenia, a to dlatego, że w jednym ze składzików odnajdziesz kufer skrywający miecz qunari #1 (M88, 1), czyli przedmiot potrzebny do zaliczenia pobocznego questu Zaginione miecze. Pilnuj się też po wyjściu z posiadłości (M88, 2), bo możesz zostać zaatakowany przez grupę apostatów i magów krwi #2. Jako pierwsi powinni oczywiście zginąć magowie krwi, dzięki czemu nie zdołają wyssać zbyt dużej ilości energii życiowej z członków drużyny.

7 - Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już wybrać się za dnia do lokacji [Dolne Miasto - Pod Wisielcem] - Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już wybrać się za dnia do lokacji [Dolne Miasto - Pod Wisielcem]. Emil będzie siedział przy jednym ze stołów #1 (M15, 8) i musisz oczywiście z nim porozmawiać. W trakcie rozmowy apostata zapewni Cię o tym, że nie stanowi zagrożenia i że chciał jedynie zakosztować życia poza Kręgiem. Na koniec rozmowy możesz się zachować na dwa sposoby #2:

  • Nakłonienie Emila do poddania się (prawa górna opcja dialogowa). Mag poprosi Cię wtedy o odroczenie aresztowania, gdyż chciałby spędzić intymne chwile z jedną z kelnerek. Możesz odwieść go od tego pomysłu (lewa dolna opcja dialogowa) lub się na to zgodzić (dowolna prawa opcja dialogowa).
  • Wypuszczenie Emila (prawa dolna opcja dialogowa). Doprowadzi to do automatycznego zakończenia rozmowy. Nie musisz się na szczęście obawiać tego, że wybór tego wariantu będzie się wiązał z bardzo negatywną reakcją ze strony Meredith.