Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Wiara

Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu głównego questu Wymagania Qun [Górne Miasto - Plac w Górnym Mieście]

Krok 1: Odbycie rozmowy z Sebastianem

1 - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu głównego questu Wymagania Qun i już po wzięciu udziału w spotkaniu z Komtur Meredith i Pierwszym Zaklinaczem Orsinem w lokacji [Górne Miasto - Plac w Górnym Mieście] - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu głównego questu Wymagania Qun i już po wzięciu udziału w spotkaniu z Komtur Meredith i Pierwszym Zaklinaczem Orsinem w lokacji [Górne Miasto - Plac w Górnym Mieście]. Wymagane jest oczywiście to żeby mieć zainstalowany na dysku dodatek DLC Książę na wygnaniu i wykonać co najmniej jedno wcześniejsze zadanie związane z postacią księcia. Wybierz się za dnia do lokacji [Górne Miasto - Zakon], a po dotarciu na miejsce kliknij na postaci Sebastiana (M7, 5) #1. W trakcie rozmowy z udziałem Sebastiana i Wielkiej Kapłanki Elthiny dowiesz się o przybyciu do Kirkwall Siostry Słowik, która jest agentką Boskiej. Quest ten pojawi się w Twoim dzienniku niezależnie od tego czy na koniec rozmowy zgodzisz się na towarzyszenie Sebastianowi w wybraniu się na spotkanie czy chwilowo odmówisz #2, przy czym w tym pierwszym przypadku zdobędziesz aż 25 punktów przyjaźni w relacjach z Sebastianem.

Krok 2: Wybranie się na spotkanie z Siostrą Słowik

2 - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już wyjść z budynku Zakonu i potwierdzić chęć przystąpienia do eksploracji lokacji [Górne Miasto] nocną porą - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już wyjść z budynku Zakonu i potwierdzić chęć przystąpienia do eksploracji lokacji [Górne Miasto] nocną porą. Zachowaj oczywiście ostrożność, zwłaszcza jeśli nie rozprawiłeś się z lokalnymi grupami bandytów #1. Docelowo musisz dotrzeć do wejścia do lokacji [Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego] (M4, 4), które wyjątkowo będzie dostępne #2.

3 - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po znalezieniu się wewnątrz twierdzy udaj się na wschód - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po znalezieniu się wewnątrz twierdzy udaj się na wschód. Po drodze natrafisz na zamknięte drzwi (M10, 4) #1 i jedynym sposobem na ich otwarcie będzie skorzystanie z usług jakiegoś łotrzyka wchodzącego w skład drużyny (najbardziej oczywisty kandydat to Sebastian). Możesz już otworzyć kolejne drzwi (M10, 2), prowadzące bezpośrednio do sali tronowej #2.

4 - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po dotarciu do celu wędrówki okaże się, że w okolicy przebywają wrogo nastawieni wrogowie - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po dotarciu do celu wędrówki okaże się, że w okolicy przebywają wrogo nastawieni wrogowie. Przystąp możliwie jak najszybciej do atakowania maga krwi #1, powstrzymując go jednocześnie od wysysania cennej energii życiowej z członków drużyny. Po zlikwidowaniu tego osobnika dobrze byłoby zaatakować magów apostatów #2.

5 - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Musisz się niestety liczyć z tym, że już wkrótce pojawią się tu potwory, tak więc dobrze byłoby możliwie jak najszybciej zabić wszystkich magów - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Musisz się niestety liczyć z tym, że już wkrótce pojawią się tu potwory, tak więc dobrze byłoby możliwie jak najszybciej zabić wszystkich magów. Przystąp na początek do atakowania demonów gniewu #1. Następne w kolejności powinny być cienie, zaś na koniec warto sobie zostawić szkielety łuczników oraz zwłoki #2.

6 - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Walcz tak długo aż zlikwidujesz wszystkie potwory - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Walcz tak długo aż zlikwidujesz wszystkie potwory. Doprowadzi to do wyświetlenia cut-scenki, w trakcie której okaże się, że Siostra Słowik to tak naprawdę doskonale znana z pierwszej części gry Leliana #1. W trakcie rozmowy #2 zostaniesz poinformowany, że Wielka Kapłanka Elthina znajduje się w niebezpieczeństwie. Niezależnie od wybieranych opcji dialogowych kolejnym krokiem będzie ostrzeżenie jej i jednoczesne poproszenie o opuszczenie Kirkwall.

Krok 3: Powrót do Zakonu

7 - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Zanim opuścisz tę lokację zbadaj okoliczne ciała - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zanim opuścisz tę lokację zbadaj okoliczne ciała. Mag krwi będzie miał przy sobie Rękawice Maury, pierwszy mag apostata sztylet Niskie Ostrze i amulet Klejnot Eteru, a drugi mag apostata tarczę Przyjaciel Maga i Czapkę Rezolucjonisty. Wyjdź z twierdzy i powróć do lokacji [Górne Miasto - Zakon]. Musisz tu oczywiście kliknąć na postaci Wielkiej Kapłanki Elthiny (M7, 5) #1. Niestety niezależnie od wybieranych opcji dialogowych #2 kobieta nie da się przekonać do ucieczki z miasta. Zauważ, że zaliczenie tego questu nagradzane jest aż 15 suwerenami.